You are hereMadeira

Madeira

O GaliciaSkills 2023 xa acabou, pero o bo facer non

Cúmprese unha semana de participar no GaliciaSkills 2023. A dedicación que lles fixo traer unha medalla de ouro coa oportunidade de participar na competición nacional sigue funcionando. Marcos e Iago seguen demostrando toda esa capacidade e as súas habilidades nas tarefas diarias. Parabéns!

CALENDARIO PROBAS EXTRAORDINARIAS 2⁰ FP BÁSICA CARPINTERÍA E MOBLE (MODIFICADO)

Probas recuperación módulos pendentes 2º FP básica Carpintería e moble.

Xuño 2023.

Por motivos de organización, modifícase o horario da proba do módulo Acabamentos básicos da madeira, quedando do seguinte xeito:

• Acabamentos básicos da madeira:
    • Proba escrita: mércores 21 de xuño, 11:45 a 12:35 (1 sesión)
    • Proba práctica: mércores 21 de xuño, 12:35 a 14:15 (2 sesións)
  • Atención á clientela:
    • Proba escrita: mércores 21 de xuño, 11:45 a 12:35 (1 sesión)
  • Ciencias Aplicadas II:
    • Proba escrita: martes 20 de xuño, 9:30 a 11:10 (2 sesións)
  • Tapizado de mobles:
    • Proba escrita: luns 19 de xuño, 11:45 a 12:35 (1 sesión)
    • Proba práctica: luns 19 de xuño, 12:35 a 14:15 (2 sesións)

LUNS 19

MAR. 20

MÉR. 21

XOV. 22

VEN. 23

8:40 - 9:30

9:30 - 10:20

Teórico CC.AA. II

10:20 - 11:10

At. Client.

11:10 - 11:45

recreo

11:45 - 12:35

Tapizado

Acabam.

12:35 - 13:25

Práctico Tapizado

Práctico Acabam.

13:25 - 14:15

ACTO DE ENTREGA DE DÚAS MESAS DE I+D+I FEITAS NO IES DE MELIDE PARA ALUMNADO CON MOVILIDADE REDUCIDA

O IES de Melide fixo a doazón de dous pupitres que incorporan última tecnoloxía e deseño para persoas con movilidade reducida, e que foron creados e elaborados no taller do Ciclo de Carpintería e Moble do IES de Melide, cun proxecto gañador do primeiro Premio de Innovación que convoca a Xunta de Galicia.

Representantes do IES acudiron ao CEE Santa María de Lugo, xunto co CIFP Politécnico de Lugo, e representantes da Consellería de Eduación, para facer entrega de estas dúas mesas eléctricas que permiten axustar as medidas e posibilidades ao usuario; permite incorporar unha pantalla táctil, ordenador ou outros dispositivos electrónicos para que o alumnado deste centro teña acceso e autonomía na súa formación. Este modelo, poder servir de prototipo xa que non existe nada semellante no mercado.

O proxecto inicial xurdiu hai tempo, debido a necesidades do propio IES de Melide, pero agora vese realizado e mellorado, convertindo unha necesidade nunha solución, aprendizaxe-servizo que favorece a inclusión e o acceso a unha educación integradora.

PRESENTACIÓN DO PREMIADO GLOSARIO DE SIGNOS DO CICLO DE CARPINTERÍA E MOBLE NAS XORNADAS DE INCLUSIÓN

O IES de Melide participou o pasado fin de semana nas Xornadas de inclusión educativa para presentar o seu proxecto 'Glosario en lingua de signos de termos do Ciclo de Carpintería e Moble'. Dito proxecto acadou o 1º premio de Boas prácticas inclusivas da Xunta de Galicia, e cumple co obxectivo de dar visibilidade a prácticas educativas que fomenten a inclusión do alumnado co fin de minimizar as barreiras da aprendizaxe. Lola Corzo, intérprete de signos do IES de Melide e o profesor Fernando López foron os encargados de expor os pormenores deste proxecto nas Xornadas de inclusión organizadas polo Centro de formación e innovación na EGAP en Santiago de Compostela.

O ALUMNADO DO CICLO DE CARPINTERÍA DO IES ELABORA MOBILIARIO INNOVADOR PARA A BIBLIOTECA

Alumnado e profesorado do Ciclo de Carpintería e Moble do IES de Melide, fixo entrega hoxe do novo mobiliario deseñado e creado no propio centro educativo e que incorpora materiais de última xeración. As estanterías son multifuncionais, con espazo de almacenaxe e con mesado para lectura. A súa movilidade fai que o seu uso e o seu desprazamento sexa máis sinxelo. Parabéns ao Ciclo de formación profesional do IES pola súa aportación e contribución á mellora da nosa biblioteca.

1º Premio Ciclo de Madeira

Ciclo de Madeira do IES de Melide

1º PREMIO BOAS PRÁCTICAS DE EDUCACIÓN INCLUSIVA 2021

O Departamento de Madeira do IES de Melide acaba de recibir o 1º premio de boas prácticas de educación inclusiva 2021. No traballo obxecto do premio, o departamento de madeira recompilou os vocablos máis empregados nas aulas e realizou o glorasio de Linguaxe de Signos coa finalidade de facilitar a inclusión no ámbito educativo do alumnado con discapacidade auditiva.

Glosario

Este glosario leva asociado un gran traballo de investigación que se desenvolveu grazas á colaboración do Ciclo de Madeira do IES de Melide co departamento de Lingua Galega e á intérprete de signos Lola Corzo García. Traballo que trascende ademáis o ámbito do ensino, pois foi moi ben recibido polo sector produtivo, pois ata o de agora non había ningunha recompilación de vocablos deste sector na Linguaxe de Signos e facilita a incorporación ó sector de persoas con discapacidade auditiva.

PARABÉNS

POXA ANUAL DE MOBLES DO CICLO DE CARPINTERÍA E MOBLE

O Ciclo de Carpintería e Moble do IES de Melide pon en marcha un ano máis a poxa anual de mobles. Poden consultarse a continuación os mobles que saen a subasta no seguinte catálogo:

CATÁLOGO POXA MOBLES CURSO 2021-22

PRESENTACIÓN POXA

PROBAS LIBRES FP

Aberto o prazo de inscrición nas probas libres de FP.

MAIS INFORMACIÓN

O GLOSARIO DIXITAL DO CICLO DE MADEIRA CON LINGUA DE SIGNOS

O Ciclo de Carpintería e Moble do IES de MELIDE na prensa:

O catálogo de 200 termos do mundo da carpintería en galego, castelán e na lingua de signos, ven de ser reseñado na prensa, poñendo de relevancia a importancia desta iniciativa pioneira no mundo educativo e profesional, de grande utilidade e proxección. Podédela atopar na seguinte dirección web: iesmelide-madera.com.

GLOSARIO CARPINTARIA LSE

No seguinte enlace figura o glosario de carpintaría de LSE realizado no IES de Melide durante o curso académico 2019-2020.