You are hereSecretaría, Taboleiro, Libros de texto, Acceso Universidade, Matrícula / Admisión, Impresos, Solicitude de certificados

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR

Publicada lista provisional de admitidos e excluídos no Fondo solidario de libros de texto de ESO para o curso 2023-24.

Poden consultarse as litas no taboleiro da secretaria do centro ou acceder en liña desde o seguinte enlace, fondolibros, identificándose con Chave365 ou Certificado dixital.

Ábrese un prazo para subsanar erros nas solicitudes excluídas ata o 31 de xullo e publicarase, nos mesmos lugares, a listaxe definitiva de admitidos e excluídos a partir do 1 de Agosto. Na listaxe definitiva comunicaranse os libros asignados.

Aqueles solicitantes beneficiarios do Vale para Adquisición de material escolar, poderedes pasar a recollelo na Secretaría do centro a partir do 4 de setembro. Deberá recollelo a persoa beneficiaria que fixo a solicitude. En todo caso o vale deberá estar asinado pola persoa beneficiaira, solo poderá empregarse nun establecemento e deberá usarse o antes posible.

Os libros de aquelas persoas con dereito ao fondo solidario, serán entregados ao alumnado a partir do comezo das clases.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2023-24

Adxuntamos arquivo coa relación de libros de texto para o vindeiro curso 23-24 modificado, podedes premer na imaxe para descargar o arquivo.

Corrección de erros:

2º ESO Tecnología y digitalización II. ISBN 978-01-905-3625-1

ABERTO PRAZO SOLICITUDE FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO

Está aberto o prazo para a solicitude do fondo solidario de libros de texto para o curso 2023-24 e axudas para adquirir material escolar.

O prazo para realizar as solicitudes remata o 21 de xuño.

As solicitudes poden presentarse de forma telematica a través da aplicación FONDOLIBROS ou presencialmente no centro presentando ANEXO I e ANEXO II.

Máis información NESTA LIGAZÓN.

PRAZO SOLICITUDES BECAS CURSO 2023-24

No día de hoxe, ábrese o prazo para a solicitude de bolsas de estudo do curso 2023/24. Lembramos que para solicitar as devanditas bolsas os trámites serán todos onlilne.

Poderán ser beneficiarios das distintas contías ao alumnado que no ano académico 23/24 cursen:

• Bacharelato
  • Cursos de acceso e de preparación para probas de acceso á Formación Profesional e cursos de formación específicos para acceso a ciclos formativos de grao medio e superior, impartidos en centros públicos e privados concertados
  • Formación Profesional de grao medio e de grao superior
  • Ensinanzas artísticas: profesionais e superiores
  • Ensinanzas de idiomas en Escolas Oficiais, incluída a modalidade a distancia
  • Ensinanzas deportivas
  • Estudos relixiosos superiores
  • Formación Profesional de Grao Básico

PRAZOS: 27 de marzo ao 17 de maio de 2023

Para calquera información no seguinte enlace:

NOVO PRAZO VALIDACIÓNS MATERIAS PARA 1º BAC

Acábase de publicar o Real decreto 14/2023 polo que se modifica o decreto que establecía as convalidacións entre as ensinanzas profesionais de música e danta e a educación secundaria obrigatoria e bacharelato.

Conforme ao establecido nas instrucións publicadas pola Consellería de Educación, ábrese un novo prazo ata o 7 de febreiro para solicitar validacións para o alumnado de 1º BAC que cumpra os requisitos recollidos nestas instrucións.

LIGAZÓN ÁS INSTRUCIÓNS VALIDACIÓNS 1º BAC

ENTREGA LIBROS DE TEXTO CURSO 22-23

Os libros do alumnado beneficiario do fondo de libros entregaranse entre os días 8 e 9 de setembro.

Serán os titores dos alumnos quen lles entreguen unha bolsa cos libros asignados máis o xustificante de entrega que deberá ser devolto, debidamente asinado polos responsables ao día seguinte.

CALENDARIO ADMISIÓN FP

O prazo de admisión para os Ciclos de FP estará aberto dende o día 23 de xuño ás 9:00 ata o 5 de xullo ás 14:00h.

Máis información preme aquí

CONVOCATORIA FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO

Publicada a orde pola que se convocan as axudas para o fondo solidario de libros de texto para o curso 2022/23.

PRAZO DAS SOLICITUDES: dende o 19 maio ata o 22 de xuño incluído.

-Acceso á aplicación para a solicitude telemática.

-ANEXO I e II, para a presentación presencial na secretaría do centro

Máis información

PREMIO EXTRAORDINARIO DE BACHARELATO

Aberto o prazo para presentarse aos premios extraordinarios de bacharelato. Dirixido a todo o alumnado que rematara os seus estudos o curso 2021/22. O prazo para solicitar a participación vai dende o 26 de abril ata o 25 de maio de 2022.

MÁIS INFORMACIÓN

DIRECTRICES SOBRE O USO DE MÁSCARAS

Publicado, por parte da Dirección Xeral de Saúde püblica, as directrices sobro o uso de máscaras no ámbito educativos.

Recoméndase o uso da máscara nos seguintes casos:

• Persoal traballador do centro educativo.
  • Alumnado do centro educativo.
  • Centros de Educación Especial que dispoñen de servizo de residencia.
  • Persoas traballadoras.
  • Visitas cando estean en zonas compartidas.
  • Casos sospeitosos e confirmados de COVID-19 e contactos estreitos de casos.

MÁIS INFORMACIÓN

AS NOSAS CREACIONS