You are herecontent / OLIMPIADA DE XEOLOXÍA

OLIMPIADA DE XEOLOXÍA

O pasado 18 de Febreiro Rocío Mellid Carballal e Cristina García Bande (de 1º de Bacharelato) e Adrián Mourazos Asorey e Lucía Pampín Sande (de 4º de ESO), acompañados polo profesor Xosé Luís Castro Blanco, representamos ó IES de MELIDE na 5ª Olimpíada de Xeoloxía (fase galega) celebrada en diversas localidades de Galicia. A proba acolleu arredor de 300 alumnos de 4º de ESO e 1º e 2º de Bacharelato, dos cales 50 fixeron a proba na Escola Politécnica Superior de Lugo.

A pesar dos grandes resultados acadados na proba, non foi posible pasar a fase estatal; as tres persoas que pasaron cursaban 2º de Bacharelato no I.E.S. Rosalía de Castro de Santiago.

Animamos a que no vindeiro ano máis alumnado do noso centro vaian representar a Melide e poidan gozar dunha xornada diferente.

O alumnado participante

Grazas polo voso esforzo e noraboa a todos/as…

A Dirección