You are herecontent / Concurso de Recitado de poesía " Rosalía sempre viva"

Concurso de Recitado de poesía " Rosalía sempre viva"

O pasado sábado 21 de Febreiro 3 alumnas e 1 alumno do IES de Melide participaron no concurso de recitado de poesía "Rosalía sempre viva", organizado pola Fundación Manuel María de Estudos Galegos, e que tivo lugar na localidade lucence de Outeiro de Rei.

Aida López de 4º Eso recitou "Dende aquí vexo un camiño"; Sara Fociños tamén de 4º curso, "Amigos Vellos". Na categoría de 2º Bac, Diego Quintela , o poema "Tas-tis, tas-tis" e Uxía Loureiro, "A  xustiza pola man".

Uxía Loureiro quedou finalista con un dramático e conmovedor recitado do texto rosaliano e recibiu os aplausos emocionados do público presente neste certamen.

Parabéns a todos vos pola vosa espectacular interpretación do sentir de Rosalía.