You are herecontent / ACTIVIDADE "OS RÍOS QUE NOS UNEN"

ACTIVIDADE "OS RÍOS QUE NOS UNEN"

"OS RÍOS QUE NOS UNEN" foi o lema para a biblioteca do IES de Melide durante o curso académico 2019-2020. Baixo este lema articuláronse diversas actividades no IES de Melide, coa pretensión de constituir un proxecto de centro que permitise traballar diversos aspectos como a conviencia, os ríos e a súa importancia (en relación co proxecto Europeo LivingRiver no que partcipa o centro)...

Así, con motivo da conmemoración do Día da Paz, o 31 de xaneiro de 2019 dende o IES de Melide planificáronse actividades de convivencia para o alumando de 1º de ESO que concluían coa aportación  dunha palabra aos "ríos que nos unen", ubicado nos corredores da planta baixa. Este río elaborado en papel desembocaba no corcho da entrada principal do IES no que, empregando tapóns reciclados (que previamente foron preparados durante varios recreos por alumnado do Club de Ciencias), se continuou a representación deste río. A pretensión era fusionar o día da Paz coa necesidade de dar unha segunda vida ós nosos resiudos e concienciar sobre a necesidade de minimizalos.

Ademáis, a través do Comando Verde a pretensión era aproveitar este espazo para colocar recipientes para o almacenamento dos residuos plásticos e latas xerados nos recreos duante unha semana, como medida de concienciación previa á elaboración dun plan de redución de residuos para o instituto. Neste sentrido, o alumnado da materia de TICs de 4º de ESO elaborou o modelo de cuberta os para bidóns de resiudos que se colocarían neste espazo: