O Grove

Bouzas, 22  -  Apdo. Correos 88 - 36980 O GROVE (Pontevedra)

Tf: 986732161  -  Fax: 986732179  -  email: ies.monte.vila@edu.xunta.es

FESTA DE NADAL

Como cada ano, o centro celebrou o fin das actividades lectivas do ano con diversos concursos que intentaron fomentar a convivencia. Os resultados foron os seguintes:

DECORACIÓN DE AULAS NADAL ‘14

PRIMEIRO CICLO: 2º A e 2º B

SEGUNDO CICLO: 4º A e FPB

CONCURSO DE DOCES:

·       PRIMEIRO PREMIO: Antón Galiñanes (1º C)

·       SEGUNDO PREMIO: Aitana Arnoso (2º B)

CONCURSO DE KARAOKE:

·       PRIMEIRO PREMIO: Abel Arnoso, Daniel Otero e Pablo Garrido (1º Bacharelato B)

SEGUNDO PREMIO: Olga Espino (1º C)

Aquí está un dos grupos gañadores en plena actuación:

Asimesmo, o alumnado de 4º da ESO que participou na campaña de recollida fixo entrega dos alimentos a Cáritas na mesma mañán do día 19 de decembro.

25 N: DÍA DA ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER

A comunidade educativa do IES Monte da Vila realizou un acto en conmemoración do Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller. Acudiron tamén representantes do concello, que está a desenvolver varias actividades e proxectos en colaboración co centro. A máis importante delas é a promoción do blog Estamos contigo, que trata aspectos relacionados coa violencia de xénero e pretende ser unha axuda para as persoas afectadas por ela. O blog é un proxecto levado a cabo por alumnas e alumnos de bacharelato aberto á participación de todos.

Foron os responsables do blog aqueles que redactaron o manifesto. Asistimos á súa lectura pública todo o profesorado, todo o alumnado e os representantes do concello: a concelleira de igualdade, a de educación e o de xuventude.

O acto tivo a súa repercusión na prensa.

Pódese ler o manifesto aquí.

Grazas pola vosa colaboración!

Lectura do manifesto

Os redactores do manifesto

FESTA DO MAGOSTO

O pasado 14 de novembro tivo lugar a celebración do magosto. Repartíronse castañas asadas e cantáronse algunhas cancións tradicionais. Despois, desenvolveuse un torneo de baloncesto e, como novidade, unha competición de billarda.

magosto

CONCURSO "A NOSA AULA"

Desde o mes de outubro está en marcha un concurso que pretende mellorar o ambiente de estudo e a orde nas aulas do primeiro ciclo da ESO. Chámase "A nosa aula". Os diferentes grupos de 1º e 2º da ESO son puntuados polo profesorado e coordinados polos seus titores.

Os gañadores de outubro foron 1º A2 e 2º A, que desfrutaron na cafetería dun almorzo especial.

PARABÉNS!

CONCURSO DE FOTOGRAFÍA

Como cada ano, o Departamento de Debuxo do IES Monte da Vila convoca un concurso de fotografía que se desenvolve durante oito meses, desde outubro a maio.  O obxectivo é fomentar a criatividade entre todos os membros da comunidade educativa, polo que calquera pode participar segundo as seguintes categorías:

A.      Primeiro e Segundo de ESO

B.      Terceiro e Cuarto de ESO

C.      Bacharelato

D.      Familias e profesorado

Non é preciso inscribirse, apenas enviar as fotografías acordes co tema pola Aula Virtual ou entregalas en formato dixital a Josebe ou a Clara. Cada concursante pode enviar un máximo de 4 fotografías por mes, en calquera formato, tanto en branco e negro coma en cores.

Cada dous meses anunciaranse os temas correspondentes. No caso de outubro o tema é a “Paisaxe: ceos”. Para novembro, o tema será “Auga”.

O prazo para ambos termina o día 30 de novembro.

As mellores fotografías do curso serán expostas a partir de xuño no vestíbulo do centro, onde aínda pódense contemplar as gañadoras do curso pasado.

Exposición do concurso 13/14