O Grove

Bouzas, 22  -  Apdo. Correos 88 - 36980 O GROVE (Pontevedra)

Tf: 986732161  -  Fax: 986732179  -  email: ies.monte.vila@edu.xunta.es

Convocatoria de probas de acceso a ciclos de grao medio e superior

Inscrición:

Grao superior: do 23 de febreiro ao 6 de marzo.

Grao medio: do 7 ao 20 de abril.

PREPARANDO A PROBA ...

GRAO SUPERIOR

Data de celebración: 29 de abril

Información xeral das probas de acceso a grao superior

Exames de convocatorias anteriores

GRAO MEDIO

Data de celebración: 3 de xuño

Información xeral das probas de acceso a grao medio

Exames de convocatorias anteriores

MÁIS INFORMACIÓN

Toda a información do calendario (PDF) aquí

Máis información na web da FP aquí

Procedemento de admisión Curso 2015/2016

Postos vacantes, prazos de presentación de documentación e formalización da matrícula, no seguinte enlace:

Admisión Curso 2015/16 (E.S.O. e Bacharelato)

FESTA DE NADAL

Como cada ano, o centro celebrou o fin das actividades lectivas do ano con diversos concursos que intentaron fomentar a convivencia. Os resultados foron os seguintes:

DECORACIÓN DE AULAS NADAL ‘14

PRIMEIRO CICLO: 2º A e 2º B

SEGUNDO CICLO: 4º A e FPB

CONCURSO DE DOCES:

·       PRIMEIRO PREMIO: Antón Galiñanes (1º C)

·       SEGUNDO PREMIO: Aitana Arnoso (2º B)

CONCURSO DE KARAOKE:

·       PRIMEIRO PREMIO: Abel Arnoso, Daniel Otero e Pablo Garrido (1º Bacharelato B)

SEGUNDO PREMIO: Olga Espino (1º C)

Aquí está un dos grupos gañadores en plena actuación:

Asimesmo, o alumnado de 4º da ESO que participou na campaña de recollida fixo entrega dos alimentos a Cáritas na mesma mañán do día 19 de decembro.

25 N: DÍA DA ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER

A comunidade educativa do IES Monte da Vila realizou un acto en conmemoración do Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller. Acudiron tamén representantes do concello, que está a desenvolver varias actividades e proxectos en colaboración co centro. A máis importante delas é a promoción do blog Estamos contigo, que trata aspectos relacionados coa violencia de xénero e pretende ser unha axuda para as persoas afectadas por ela. O blog é un proxecto levado a cabo por alumnas e alumnos de bacharelato aberto á participación de todos.

Foron os responsables do blog aqueles que redactaron o manifesto. Asistimos á súa lectura pública todo o profesorado, todo o alumnado e os representantes do concello: a concelleira de igualdade, a de educación e o de xuventude.

O acto tivo a súa repercusión na prensa.

Pódese ler o manifesto aquí.

Grazas pola vosa colaboración!

Lectura do manifesto

Os redactores do manifesto

FESTA DO MAGOSTO

O pasado 14 de novembro tivo lugar a celebración do magosto. Repartíronse castañas asadas e cantáronse algunhas cancións tradicionais. Despois, desenvolveuse un torneo de baloncesto e, como novidade, unha competición de billarda.

magosto