O Grove

Bouzas, 22  -  Apdo. Correos 88 - 36980 O GROVE (Pontevedra)

Tf: 986732161  -  Fax: 986732179  -  email: ies.monte.vila@edu.xunta.es

O Monte da Vila na III Final do Young Business Talents

O pasado venres 4 de abril, tres equipos do IES Monte da Vila partiron para a III Final Nacional do Young Business Talents.

Tras tres meses de competición online no instituto, chegaba a hora da final presencial.

Despois dun día de traballo e toma de decisións sobre produción, prezos, publicidade e outras variables que definen a estrategia de calquera empresa real, os resultados foron os seguintes:

De entre 1.535 equipos de toda España …

En 3º lugar: COMPLEX

20º: MECOCREME

38º: LAUDATE

PARABÉNS!

Máis información: O Monte da Vila na III Final do YBT

Propostas para modificación do PE e NOF

O calendario para a presentación de propostas de modificación do PE (Proxeto Educativo) e NOF (Normas de Organización e Funcionamento) é o seguinte:

Presentación: ata o 30 de abril

Prazo para o estudo pola comunidades educativa: ata o 31 de maio

HAI UNHA RADIO NO INSTITUTO!

Durante este trimestre parte do alumnado e do profesorado comezou a traballar nun proxecto moi interesante: unha radio que informe das actividades e noticias locais e do centro e que sirva como medio de expresión dos intereses da comunidade escolar.

O seu nome é ONDAVILA. E a súa web:

ONDAVILA

Tamén temos este logotipo, deseñado por Rubén Piñeiro Fernández, de 4º C.

O primeiro programa foi un informativo, Infovila, e podedes escoitalo aquí:

O PRIMEIRO PROGRAMA

Proximamente engadiranse novas seccións: de humor, música, dedicatorias... É importante que calquera persoa interesada en axudar neste proxecto participe e chegue a formar parte do equipo. Por iso queremos animarvos. Para iso podedes falar con Ángeles ou Salvador.

A radio é vosa e precisa xente con ilusión e ideas orixinais.

Entroido 2014 no Monte da Vila

O día 28 de febreiro celebráronse no centro as actividades correspondentes á chegada do entroido. Foi, coma sempre, unha mañán diferente e divertida. Moitos alumnos e profesores disfrazáranse e actuaran nas comparsas e nos diferentes concursos, demostrando teren enxeño e sentido do humor.

RESULTADOS DOS CONCURSOS

CONCURSO DE COMPARSAS:

1º PREMIO (ex aequo): 2º Bacharelato e 4º de ESO.

2º PREMIO: 1º ESO A.

3º PREMIO: 3º ESO A.

CONCURSO DE DISFRACES:

1º PREMIO: Silvia Filgueira (1º Bach. B)

2º PREMIO: Olga Espino (1º ESO A2)

3º PREMIO: Elián Castro (2º ESO C)

Mención especial: Pedro Rodríguez (3º ESO A1); Andrea Padín (1º ESO A2); Adriana Montes (3º ESO A1)

CONCURSO DE DOCES TÍPICOS:

1º PREMIO: Aitana Arnoso (1º ESO B)

2º PREMIO: Yolanda Pérez (1º ESO C)

3º PREMIO: Andrea Padín (1º ESO A2)

Podedes ver máis fotos na seguinte ligazón: