INFORMACIÓN PARA A TODA COMUNIDADE EDUCATIVA

NOVA IMPORTANTE

Informamos que o centro ten un novo nº de teléfono:

O Grove

Bouzas, 22  -  Apdo. Correos 88 - 36980 O GROVE (Pontevedra)

Tf: 886151412  -  Fax: 886151417  -  email: ies.monte.vila@edu.xunta.es

Graduación 2º de bacharelato – Curso 2015/2016

O pasado sábado 18 celebramos a graduación do noso alumnado de segundo de bacharelato.

Noraboa a todos e moita sorte!

Os resultados de Selectividade

Acodiron á proba 20 alumnos e alumnas, cun 100% de aprobados. Cabe dicir tamén que a nota media na fase xeral foi de 7,6 e que un 25% do alumnado obtivo nesta fase unha nota igual ou superior a 9. Ademais, o alumno Francisco Prol Lucio obtivo a segunda mellor nota de toda Galicia, sacando 10 en todas as materias salvo dúas (9,75 e 9,5).

Cremos que estes resultados son dignos de mención e nós, como profesorado, estamos moi satisfeitos do esforzo e traballo do noso alumnado ao longo do curso e, concretamente, nestas probas de acceso á universidade.

Fondo solidario de libros de texto e convocatoria de axudas

O pasado luns 16 de maio publicouse a orde pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar (DOG do 16 de maio coa convocatoria).

O prazo para pedir as axudas remata o 23 de xuño!

Toda a información na web da XUNTA

Rafting no Miño

O xoves 12 de maio o alumnado de 3º da ESO achegouse a Arbo para descender un tramo do río Miño facendo rafting. Os alumnos puideron gozar dunha actividade no medio natural na que puxeron en práctica o traballo en equipo e fixeron deporte dunha forma divertida e diferente.

Saída a Santiago de Compostela

O alumnado de 1º a 4º da ESO de Relixión desprazouse ata Santiago para visitar a catedral, o museo das peregrinacións e facer un percorrido polo casco histórico da cidade.

A pesar da choiva atrevéronse a subir ás cubertas e gozaron dunhas impresionantes vistas da cidade.