O Grove

Bouzas, 22  -  Apdo. Correos 88 - 36980 O GROVE (Pontevedra)

Tf: 986732161  -  Fax: 986732179  -  email: ies.monte.vila@edu.xunta.es

25 N: DÍA DA ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER

A comunidade educativa do IES Monte da Vila realizou un acto en conmemoración do Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller. Acudiron tamén representantes do concello, que está a desenvolver varias actividades e proxectos en colaboración co centro. A máis importante delas é a promoción do blog Estamos contigo, que trata aspectos relacionados coa violencia de xénero e pretende ser unha axuda para as persoas afectadas por ela. O blog é un proxecto levado a cabo por alumnas e alumnos de bacharelato aberto á participación de todos.

Foron os responsables do blog aqueles que redactaron o manifesto. Asistimos á súa lectura pública todo o profesorado, todo o alumnado e os representantes do concello: a concelleira de igualdade, a de educación e o de xuventude.

O acto tivo a súa repercusión na prensa.

Pódese ler o manifesto aquí.

Grazas pola vosa colaboración!

Lectura do manifesto

Os redactores do manifesto

FESTA DO MAGOSTO

O pasado 14 de novembro tivo lugar a celebración do magosto. Repartíronse castañas asadas e cantáronse algunhas cancións tradicionais. Despois, desenvolveuse un torneo de baloncesto e, como novidade, unha competición de billarda.

magosto

CONCURSO "A NOSA AULA"

Desde o mes de outubro está en marcha un concurso que pretende mellorar o ambiente de estudo e a orde nas aulas do primeiro ciclo da ESO. Chámase "A nosa aula". Os diferentes grupos de 1º e 2º da ESO son puntuados polo profesorado e coordinados polos seus titores.

Os gañadores de outubro foron 1º A2 e 2º A, que desfrutaron na cafetería dun almorzo especial.

PARABÉNS!

CONCURSO DE FOTOGRAFÍA

Como cada ano, o Departamento de Debuxo do IES Monte da Vila convoca un concurso de fotografía que se desenvolve durante oito meses, desde outubro a maio.  O obxectivo é fomentar a criatividade entre todos os membros da comunidade educativa, polo que calquera pode participar segundo as seguintes categorías:

A.      Primeiro e Segundo de ESO

B.      Terceiro e Cuarto de ESO

C.      Bacharelato

D.      Familias e profesorado

Non é preciso inscribirse, apenas enviar as fotografías acordes co tema pola Aula Virtual ou entregalas en formato dixital a Josebe ou a Clara. Cada concursante pode enviar un máximo de 4 fotografías por mes, en calquera formato, tanto en branco e negro coma en cores.

Cada dous meses anunciaranse os temas correspondentes. No caso de outubro o tema é a “Paisaxe: ceos”. Para novembro, o tema será “Auga”.

O prazo para ambos termina o día 30 de novembro.

As mellores fotografías do curso serán expostas a partir de xuño no vestíbulo do centro, onde aínda pódense contemplar as gañadoras do curso pasado.

Exposición do concurso 13/14

HORARIO DE PRESENTACIÓNS CURSO 2014-2015

O día 15 de setembro terán lugar as presentacións dos  cursos da ESO e Bacharelato

O día 22 terá lugar a dos alumnos de FP Básica.

Lémbrase ás familias que o día 15 aínda non hai transporte escolar, que comezará a prestar o servizo o día 16 co inicio das actividades lectivas.

Pódense consultar os horarios no seguinte arquivo adxunto: