INFORMACIÓN PARA A TODA COMUNIDADE EDUCATIVA

NOVA IMPORTANTE

Informamos que o centro ten un novo nº de teléfono:

O Grove

Bouzas, 22  -  Apdo. Correos 88 - 36980 O GROVE (Pontevedra)

Tf: 886151412  -  Fax: 886151417  -  email: ies.monte.vila@edu.xunta.es

Prematrícula Curso 2016/17 - Información

Podedes consultar a seguinte información por curso:

a) Impreso de prematrícula: todas as materias a escoller. Enlace en PDF.

b) Información facilitada polos departamentos sobre determinadas  materias. Enlace a cada unha delas.

Impreso prematrícula 1º ESO (PDF)

Impreso prematrícula 2º ESO (PDF)

OptatividadeFrancés

Impreso prematrícula 3º ESO (PDF)

Materias específicas:     Cultura clásica      Francés

Impreso prematrícula 4º ESO (PDF)

Troncais de opción (académicas):   Economía   Latín

Troncais de opción (aplicadas): Iniciacion á Actividade Emprendedora e Empresarial       Tecnoloxía

Específicas:        Cultura clásica     Francés

1º BAC

Impreso prematrícula 1º BACH

Troncais de opción:   Bioloxía e Xeoloxía    Economía   Grego    Latín    Literatura universal

Específicas:  Debuxo Artístico I    Francés        Linguaxe e Práctica Musical         Volume

Libre configuración: Emprendemento e Orientación Profesional

2º BAC

Impreso prematrícula 2º BACH

Troncais de opción:  Bioloxía       Economía da empresa   Grego        Latín

Específicas:     Ciencias da Terra e ambientais          Debuxo Artístico II         Ética e filosofía do dereito          Filosofia da ciencia e da tecnoloxía          Francés          Fundamentos de Administración e Xestión     Imaxe e Son     Técnicas de Expresión Gráfico Plástica

Libre configuraciónEmprendemento e Orientación Profesional

Novas reválida 2º Bacharelato: Guía de claves de la nueva Selectividad (El País)

Visita ao Parque Eólico Experimental de Sotavento

O pasado xoves 5 de maio o alumnado de terceiro da ESO realizou unha visita ao parque eólico experimental de Sotavento, situado na Serra da Loba en Monfero (Lugo).

A visita foi guiada por dous monitores que lles explicaron multitude de conceptos sobre enerxías renovables, dende o seu aproveitamento pasando polas súas aplicacións comerciais ata a contaminación producida.

Logo visitaron unha vivenda bioclimática completamente robotizada onde lles foron explicados os principios físicos nos que está baseada e o aforro de enerxía que produce. Por último realizaron uns xogos, moi divertidos, para avaliar os coñecementos acadados. Despois de comer realizaron a viaxe de volta, chegando ás 18:00 horas ao Grove.

Actividade de Escape en Vivo

Esta actividade foi realizada polos alumnos de 4º de ESO con materia optativa francés. Levouse a cabo o martes 3 de maio en Pontevedra, e participaron nela un total de 11 alumnos. O obxectivo da actividade era resolver un problema en equipo, recibindo pistas orais en francés.

A actividade organizouse en dous grupos, un de 5 persoas e outro de 6. Tiñan un total de 60 minutos para resolver o enigma. Un equipo conseguiuno, precisando de 55 minutos e 38 segundos, mentres que o outro equipo non o conseguiu, aínda que rematou por resolver o enigma nun total de 62 minutos e 21 segundos.

Os alumnos quedaron moi contentos coa actividade e déronse conta da importancia de traballar en equipo, escoitarse mutuamente e axudarse. En canto á parte lingüística tamén foi satisfactoria, xa que normalmente cando escoitan francés teñen diante á persoa que fala (a profesora) e neste caso falábaselles dende fóra da habitación. A dificultade neste caso era que só escoitaban e ademais a voz estaba un pouco distorsionada, pero aínda así entenderon o que se lles dicía.

Entrega do Premio de Fotografía Matemática

Xa van 10 anos de Feira Matemática e outros tantos do Concurso de Fotografía Matemática que se convoca con motivo dela. Este ano, alumnado do IES Monte da Vila participou nas categorías de ESO e Bacharelato, conseguindo o alumno Javier Guillán Rial o premio correspondente á categoría de 2º ciclo da ESO e Bacharelato. O premio, outorgado pola Asociación Galega do profesorado de Educación Matemática (AGAPEMA) e a Fundación Barrie foille entregado o pasado 27 de abril. A fotografía gañadora levaba por título “Reflexión”.