O Grove

Bouzas, 22  -  Apdo. Correos 88 - 36980 O GROVE (Pontevedra)

Tf: 986732161  -  Fax: 986732179  -  email: ies.monte.vila@edu.xunta.es

Teatro en francés

O día 26 de xaneiro de 2016 o alumnado de francés dos cursos 4º de ESO, 1º e 2º de Bacharelato acudiu á representación da obra de teatro titulada "Dom Juan ou le festin de Pierre" escrita en 1665 polo autor francés Molière e que recrea o mito de Don Juan, o individuo que desafía á moral e á relixión e que segue fascinando aínda actualmente pola súa rebeldía, o seu pulso constante á autoridade divina e á orde social.

A obra representouse en Vigo no cine Salesianos. Despois da representación os actores e actrices sometéronse ás preguntas do público. O alumnado interesouse por diversos aspectos relacionados coa obra, coa súa posta en escea e coa profesión de actor.

Ao final do coloquio os actores e actrices dignáronse, con toda amabilidade e simpatía, a fotografarse con todos nós, como aquí vemos.

En xeral foi unha experiencia positiva e moi agradable.

Visita ao centro arqueolóxico de Neixón

O día 26 de novembro o alumnado de 1º ESO visitou o complexo arqueolóxico de Neixón, no concello de Boiro. O Departamento de Historia organizou a actividade para que os rapaces e rapazas estudasen, sobre o terreo, a tres manifestacións culturais que dominan a Prehistoria galega: o Megalistismo da época Neolítica, a arte rupestre da Idade do Bronce, e a cultura castrexa da Idade do Ferro.

Álbum de fotos da saída

Día Internacional para a Eliminación da Violencia contra a muller

Cada 25 de novembro conmemórase o Día Internacional para a Eliminación da Violencia contra a muller. O pasado 24 de novembro, o Concello do Grove organizou no instituto uns obradoiros nos que participou todo o alumnado de 2º da ESO. Deses obradoiros saíron traballos moi interesantes que foron presentados e expostos no Concello ao día seguinte.

Álbum de fotos

Magosto 2015 no Monte da Vila

O pasado 13 de novembro celebramos o Magosto. Ademais da xa habitual degustación de castañas puidemos contar este ano cun extenso conxunto de xogos populares. A panadería Chaves colaborou cos seus fornos para asar as castañas e Cándido Mascato cedeu os xogos populares do Grove por uns días ao instituto.Tivemos sorte e o tempo acompañounos, o que contribuíu a que tanto profesores como alumnos se animasen a practicar e demostrar a súa destreza cos xogos populares.

Álbum de fotos completo

COMEZO DO CURSO ACADÉMICO 2015/2016

De interese para toda a comunidade educativa

A Dirección do IES Monte da Vila comunica que o martes 15 de setembro, primeiro día do curso, seguirá o horario xeral do centro.

Polo tanto, as actividades lectivas comezarán ás 8:45 h. e rematarán ás 14:25 h.

O servizo de transporte escolar fará as rutas habituais.