O Grove

Bouzas, 22  -  Apdo. Correos 88 - 36980 O GROVE (Pontevedra)

Tf: 986732161  -  Fax: 986732179  -  email: ies.monte.vila@edu.xunta.es

CONCURSO DE FOTOGRAFÍA

Como cada ano, o Departamento de Debuxo do IES Monte da Vila convoca un concurso de fotografía que se desenvolve durante oito meses, desde outubro a maio.  O obxectivo é fomentar a criatividade entre todos os membros da comunidade educativa, polo que calquera pode participar segundo as seguintes categorías:

A.      Primeiro e Segundo de ESO

B.      Terceiro e Cuarto de ESO

C.      Bacharelato

D.      Familias e profesorado

Non é preciso inscribirse, apenas enviar as fotografías acordes co tema pola Aula Virtual ou entregalas en formato dixital a Josebe ou a Clara. Cada concursante pode enviar un máximo de 4 fotografías por mes, en calquera formato, tanto en branco e negro coma en cores.

Cada dous meses anunciaranse os temas correspondentes. No caso de outubro o tema é a “Paisaxe: ceos”. Para novembro, o tema será “Auga”.

O prazo para ambos termina o día 30 de novembro.

As mellores fotografías do curso serán expostas a partir de xuño no vestíbulo do centro, onde aínda pódense contemplar as gañadoras do curso pasado.

Exposición do concurso 13/14

HORARIO DE PRESENTACIÓNS CURSO 2014-2015

O día 15 de setembro terán lugar as presentacións dos  cursos da ESO e Bacharelato

O día 22 terá lugar a dos alumnos de FP Básica.

Lémbrase ás familias que o día 15 aínda non hai transporte escolar, que comezará a prestar o servizo o día 16 co inicio das actividades lectivas.

Pódense consultar os horarios no seguinte arquivo adxunto:

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO 2014-2015

Premede aquí para visualizar a listaxe dos libros de texto para o vindeiro curso 2014-2015 (6 páxinas).

CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA

Adxuntamos as condicións para a contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería en centros públicos non universitarios.

O prazo para a entrega de solicitudes comeza o día 2 de xullo e remata o 16 de xullo de 2014. Pódense entregar na secretaría deste centro en horario de mañá ( 9.00-14.00 h.) ou ben remitilas por correo á dirección: IES Monte da Vila, Bouzas 22, apartado de correos 88, O Grove 36980 (Pontevedra).

Cómpre entregar as solicitudes nun sobre pechado que será aberto públicamente o xoves día 17 de xullo ás 11.00 horas. Unha vez abertos, a dirección do centro educativo realizará un informe no que valorará as ofertas presentadas en base aos criterios sinalados nas instruccións, de xeito que clasificará as proposición presentadas por orden decrecente, e requirirá ao licitador que teña presentada a oferta clasificada en primeiro lugar a documentación pertinente.

Para acceder a toda a información premede nos seguintes enlaces:

- Instruccións. Lembrade que saíu publicada unha modificación no cálculo do canon mínimo.

- Canon mínimo do IES Monte da Vila.

- Anexo IV (inventario).

- Valoración das ofertas presentadas