INFORMACIÓN PARA A TODA COMUNIDADE EDUCATIVA

NOVA IMPORTANTE

Informamos que dende hoxe o centro ten un novo nº de teléfono:

O Grove

Bouzas, 22  -  Apdo. Correos 88 - 36980 O GROVE (Pontevedra)

Tf: 886151412  -  Fax: 886151417  -  email: ies.monte.vila@edu.xunta.es

O Monte da Vila na visita a Inditex

Novamente o departamento de Economía organizou unha saída para visitar Inditex co alumnado de 2º de bacharelato. Como todos os anos a visita foi moi interesante. Cada ano temos algo novo que ver na Fundación Amancio Ortega, sede de Inditex en Arteixo. Este año, ademais dos departamentos que visitamos anos anteriores (deseño, aprovisionamento, loxística, escaparatismo, fabricación, ...), puidemos comprobar os cambios e ampliación na central de Zara online, onde chamaban a atención dos alumnos todos os equipos informáticos dos que dispoñían.

Visita interesante, que rematou cun almorzo e visita do centro comercial Marineda City na Coruña.

O equipo CDS do Monte da Vila na final do Young Business Talents

O pasado xoves 7 de abril o equipo CDS desprazouse ata Madrid para participar na final do Young Business Talents. A esta final asisten os mellores empresarios virtuais. Máis de 9.000 alumnos en toda España e 547 centros comezaron esta competición online no mes de novembro e agora tocáballe participar na final nacional aos 100 mellores equipos de España.

O venres, día da competición, todo estaba disposto no Palacio Duques de Pastrana , cen equipos divididos en 20 simulacións. Finalmente o equipo representante do Monte da Vila e do Grove, o CDS, conseguiu gañar a súa simulación e así voltar co cartel de gañador e 400 euros de premio.

Na clasificación xeral, dos máis de 2.500 equipos de toda España, o CDS quedou no 8º lugar cuns beneficios xerados (aínda que virtuais) de 78.658.637€.

Parabéns para Imanol Blanco, Damián Mascato, Anxo Soutullo e Manuel Vidal e agradecementos ao Concello do Grove pola colaboración.

Álbum de fotos

Parabéns do Conselleiro de Educación (PDF)

YBT na rede:

Una fábrica de jóvenes empresarios

O Concello do Grove apoia o equipo de rapaces e rapazas do IES Monte da Vila clasificado para a Gran Final do Nacional do Young Business Talents en Madrid

Cuatro alumnos de Monte da Vila, finalistas en un concurso nacional de talentos escolares

O IES Monte da Vila clasificado para a final do Nacional do Young Business Talents

TORNEO PANOS BRANCOS CONTRA A DROGA

Por terceiro ano consecutivo, alumnado dos catro cursos da ESO do IES Monte da Vila participou no Torneo Intercidades “Panos Brancos contra a Droga”. Este torneo é unha iniciativa da “Fundación Galega contra o Narcotráfico” na que participan equipos de cidades de ambos lados da ría de Arousa. O torneo celebrouse na mañá do venres 1 de abril e nesta ocasión tivo como sede a vila do Grove. Como en anos anteriores, o equipo que representou ao Grove estivo formado por alumnado dos dous IES da vila, IES As Bizocas e IES Monte da Vila, que competiron no mesmo equipo contra os equipos de Cambados, Vilagarcía e Ribeira. O alumnado de 1º e 2º da ESO competiu en baloncesto e o de 3º e 4º en fútbol.

O torneo deportivo de Panos Brancos concíbese como un instrumento de sensibilización especialmente dirixido aos máis novos, buscando un posicionamento activo de mozos e mozas en prol dunha vida saudable.

Dende o IES Monte da Vila queremos agradecer ao Concello do Grove a colaboración tanto na organización e financiamento do evento como na cesión das instalacións. Así mesmo agradecemos a colaboración do IES As Bizocas na organización do torneo.

Álbum de fotos

O Torneo na prensa:

150 rapaces de 12 institutos disputan no Grove o torneo Panos Brancos Contra a Droga

La villa meca acoge el torneo interciudades de "Panos Brancos contra a Droga"

Monte da Vila acoge mañana el torneo Panos Brancos

Un centenar de escolares compiten en Panos Brancos

Cambados e Vilagarcía impóñense no Torneo Panos Brancos contra a Droga

Obradoiro de Xornalismo

O venres 18 de marzo, e dentro do programa “Xornalismo na escola” posto en marcha polo Colexio Profesional de Xornalistas de Galicia e a Obra Social ‘La Caixa’, o xornalista Modesto del Río impartiu un obradoiro ao alumnado de 3º da ESO. Os obxectivos do obradoiro foron, entre outros: estimular o hábito de lectura, da comprensión lectora e da escrita entre o alumnado, favorecer o seguimento da actualidade, establecer conexións entre as noticias e as materias estudadas e fomentar  o uso dos medios de comunicación.