PROMOCIÓN NA FPBÁSICA DE SERVIZOS COMERCIAIS

PROMOCIÓN DO ALUMNADO NA FPBÁSICA:

Terás un máximo de dúas convocatorias anuais (xuño e setembro).

Poderás repetir cada curso unha soa vez como máximo.

1º curso de FPB

MÓDULOS

%  Horario semanal

Tratamento informático de datos*

Supera o 20%

Ciencias aplicadas I

Comunicación e sociedade I

Técnicas básicas de merchandising*

Non supera o 20%

Operacións auxiliares de almacenaxe*

Non supera o20%

*Módulos asociados a unidades de competencia.

Promocionas se:

·       Superas todos os módulos.

·       Suspendes 1 módulo común (Ciencias aplicadas I ou Comunicación e sociedade I).

·       Suspendes 1 módulo asociado a unidades de competencia inferior ao 20% do horario semanal (Técnicas básicas de merchandising ou Operacións auxiliares de almacenaxe).

·       Se suspendes 1 módulo común (Ciencias aplicadas I ou Comunicación e sociedade I) + 1 módulo asociado a unidades de competencia inferior ao 20% do horario semanal (Técnicas básicas de merchandising ou Operacións auxiliares de almacenaxe).

Non promocionas se suspendes:

·       Tratamento informático de datos.

·       Técnicas básicas de merchandising + Operacións auxiliares de almacenaxe.

·       Ciencias aplicadas I + Comunicación e sociedade I

O alumnado que non promocione deberá repetir 1º na súa totalidade!!!!Nos módulos asociados a unidade de competencia que fosen previamente superados manterase a cualificación obtida con anterioridade e o alumnado cursará estes módulos coa finalidade de subir a cualificación.