Tecnoloxía

Premio Luis Gustavo de Aforro e eficiencia enerxética

O alumnado de Tecnoloxía gaña un premio Luis Gustavo relacionado co aforro e a eficiencia enerxética.

La eficiencia energética que triunfa en los Premios Luís Gustavo del Laxeiro (lavozdegalicia.es)

Diploma de Excelencia

A Consellería de Educación concedeu un diploma de excelencia ao IES Plurilingüe Pintor Colmeiro polo seu proxecto Meteocolmeiro, enmarcado dentro do programa Meteoescolas.

Programación Departamento Tecnoloxía Lomce- cursos pares-

Premio de Innovación Educativa

O IES Plurilingüe Pintor Colmeiro acaba de gañar un Premio de Innovación Educativa cun proxecto sobre o consumo responsable, organizado polo Instituto Galego de Consumo e a Consellería de Cultura, Educación e Universidade [ver publicación no DOG].

En breve haberá un dominio .gal, que é iso?

Curso 2013-14

Comezamos o curso 2013-14. O profesorado do departamento este curso é Xosé Manuel Rodríguez González (xrodriguez@edu.xunta.es) e Pablo Eiras Vázquez.

Tedes a programación do departamento á vosa disposición.