O xoves ven Rosa Aneiros a falar cos de bacharelato, sortudos!

O xoves ven a escritora Rosa Aneiros, que ven de publicar a segunda parte de Amote Leo A.,  a falar co alumnado de bacharelato. Sortudos!

O noso vídeo para o Correlingua, boísimo!

Non gañamos,pero deberíamos.....

Visitounos o escritor Suso de Toro

Tivemos o enorme privilexio de poder escoitar en persoa ao escritor Suso de Toro, falamos con el, aprendemos e na súa honra adicámoslle unha aula.  Xa daremos conta da entrevista que lle fixemos.

Se estás cursando 4º de ESO ou 1º de BAC, tes boas notas e interese polas matemáticas e as ciencias en xeral, esta información pode interesarche.

Saíu a convocatoria dos "Campus Científicos de Verán". Que son? Estancias dunha semana nunha universidade española participando nun proxecto científico e convivindo con estudantes doutras comunidades.

Queres mellorar o nivel de inglés no verán?

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras [2014]

Publicada no DOG a Orde do 13 de marzo de 2014 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2014, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

Xúntase o texto íntegro da Orde.

Xa está en marcha o VideoGhit 2014, anímate!

Aquí vai un vídeo de mostra, máis información en www.eticolmeiro.com

Posibles problemas coa actualización da web dinámica do centro

Debido a actualización do Drupal pola Consellería vímonos obrigados a cambiar o aspecto da web. Por outra banda tamén se produciron cambios non desexados nos menús, así que se atopades erros ou deficiencias facédenlo saber a xrodriguez@edu.xunta.es e tentaremos resolvelos. Desculpade e grazas.

O IES Pintor Colmeiro reduce o seu consumo de electricidade

Nas últimas facturas do 2013 comezou a apreciarse unha certa diminución do consumo de electricidade, tendencia que parece consolidarse nos primeiros compases do 2014.

Probas Libres para obtención títulos FP (LOE). Curso 2013-2014

Publicada na web da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa a convocatoria das probas libres para a obtención de títulacións de FP (LOE). As devanditas probas teñen por finalidade permitir ás persoas participantes obteren directamente algún dos títulos de técnico ou de técnico superior de formación profesional, sempre que demostren ter alcanzados os obxectivos establecidos na citada Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, para a formación profesional, así como os fixados no currículo respectivo.