Campus Científicos de Verano 2015

Se estás cursando 4º de ESO ou 1º de BAC, tes interese pola ciencia, a tecnoloxía e a innovación e boas cualificacións académicas, poden interesarche os "Campus Científicos de Verano". Se saes seleccionado/a participarás nun proxecto de achegamento científico desenvolvido nunha universidade española e convivirás con rapaces e rapazas doutras comunidades. Anímate!

Relación de vacantes de ESO e bacharelato [2015-16]

Relación de vacantes que oferta o IES Pintor Colmeiro (Silleda – Pontevedra) en ESO e bacharelato para o curso 2015-2016:

Hoxe o google é moi galego!

Tes pensado presentarte ás probas de acceso a ciclos superiores?

Aínda que debes ler toda a convocatoria, aquí atoparás un resume da información máis relevante. O prazo para inscribirte remata o 6 de marzo!

Na revista Yaq atoparás uns consellos para preparar os exames tipo test

Practica facendo  exames de anos anteriores

Probas de acceso a ciclos 2015

O próximo día 23 febreiro publicarase no DOG a orde de convocatoria das probas de acceso a ciclos formativos de formación profesional de grao medio e de grao superior do ano 2015. O prazo de inscrición para as probas de acceso de grao superior comezará ese mesmo día.

Máis información no portal da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa.

Programa de excelencia no Colmeiro

Púxose en marcha o programa de excelencia deste curso, teñen web propia, trasdeza.org, no que podes ver o que fan. Aquí vedes a primeira produción.

Percorrido polo mapa dos xacementos arqueolóxicos de Silleda

Acabamos de introducir no mapa da microtoponimia de Silleda os xacementos arqueolóxicos do concello polo que superamos as 1000 xeolocalizacións.

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2015/2016

Xa se iniciou o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2015/2016. Fai clic nesta ligazón para acceder á información oficial.

Ledicia Costas no Colmeiro

As alumnas de 2º de ESO Soraya Fraga e Alba Lugo fixéronlle este agasallo a Ledicia Costas que estivo no instituto a semana pasada.

Xustificación económica do 2014