Admisión a ciclos formativos [2016-17]

No portal educativo de formación profesional está publicado o borrador dunha Orde pola que se regula o proceso de admisión para os ciclos formativos.

As solicitudes cumprimentaranse na aplicación informática Ciclosadmisión.

Recomendamos a visita frecuente ao portal educativo de formación profesional, no que xa se pode consultar información sobre o proceso de admisión, tanto para ciclos de grao medio como para ciclos de grao superior.

Última hora: xa se publicou o calendario do proceso de admisión.

Matrícula de ESO e bacharelato [xuño 2016]

No documento adxunto podes consultar as instrucións para a formalización da matrícula de ESO e bacharelato na convocatoria de xuño.

O sobre de matrícula está dispoñible na conserxería do centro.

Visita ao CiTiUS e ao Museo de Historia Natural Luis Iglesias

Este venres 27 de maio os alumnos de ciencias de 1º de BAC e de 4º ESO visitaron en Santiago o Centro Singular de Investigación en Tecnoloxías da Información (CiTiUS), onde nos presentaron tres das súas liñas de investigación: visión artificial, robótica e visión 3D.

Visita didáctica á Casa-Museo de Manuel María: memoria gráfica

Ofrecémosche dúas presentacións con fotografías da visita didáctica que organizou o Departamento de Galego á Casa-Museo de Manuel María (Outeiro de Rei) o pasado 12 de maio.

Na procura de Manuel María

O mar vai polo río

Participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar [2016-17]

O luns 16 de maio publicouse a Orde do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

O prazo para presentar solicitudes rematará o día 23 de xuño de 2016 (este incluído). Pode consultar o calendario no documento adxunto.

Orde do 27 de abril de 2016 (DOG)

Modelo de solicitude para cumprimentar online e imprimir (só  Anexo I)

Información oficial

Nota: o código do IES Pintor Colmeiro é 36020350.

Visita didáctica á Casa-Museo de Manuel María [12-05-2016]

Departamento de Galego
Visita didáctica á Casa-Museo de Manuel María
en Outeiro de Rei

Bolsas 2015-16: listados definitivos de beneficiarios

Onte publicáronse na páxina  web do Ministerio os listados definitivos de becarios/as da convocatoria xeral do actual curso 2015/16. Pódese acceder dende o seguinte enlace: http://www.mecd.gob.es/servicios-al-ciudadano-mecd/catalogo/educacion/becas-ayudas-subvenciones/para-estudiar/bachillerato/becas-generales-no-universitarias.html

Por conseguinte, o  prazo para a presentación de recurso de reposición por parte dos alumnos comeza o 10 de maio e finaliza o 9 de xunio de 2016.

Éxitos do IES Pintor Colmeiro no III Concurso literario Mª Vitoria Taboada

David Cabaleiro Otero, alumno de 1º de bacharelato do noso centro, acadou o primeiro premio de poesía no III Concurso literario Mª Vitoria Taboada, un certame que organiza o IES Ramón Mª Aller Ulloa (Lalín). Non deixes de premer sobre esta ligazón para ler o poema de David.

David Núñez Ouzande, de 2º de bacharelato, levou o primeiro premio na sección de sketchs teatrais. Este é o seu traballo.

Por outra parte, Rubén Campelo Camarero, tamén de 2º de bacharelato, obtivo un accésit por este relato curto.

Campus de verán XuvenCiencia 2016 (Lugo)

Premios Extraordinarios de Bacharelato 2016

REQUISITOS:

-Estar matriculado en 2º de BAC neste curso e ter unha nota media de 8.75 ou máis no BAC

-Superar unha proba

PREMIO: