Visita didáctica á Casa-Museo de Manuel María: memoria gráfica

Ofrecémosche dúas presentacións con fotografías da visita didáctica que organizou o Departamento de Galego á Casa-Museo de Manuel María (Outeiro de Rei) o pasado 12 de maio.

Na procura de Manuel María

O mar vai polo río

Participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar [2016-17]

O luns 16 de maio publicouse a Orde do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

O prazo para presentar solicitudes rematará o día 23 de xuño de 2016 (este incluído).

Orde do 27 de abril de 2016 (DOG)

Modelo de solicitude para cumprimentar online e imprimir (só  Anexo I)

Información oficial

Nota: o código do IES Pintor Colmeiro é 36020350.

Visita didáctica á Casa-Museo de Manuel María [12-05-2016]

Departamento de Galego
Visita didáctica á Casa-Museo de Manuel María
en Outeiro de Rei

Bolsas 2015-16: listados definitivos de beneficiarios

Onte publicáronse na páxina  web do Ministerio os listados definitivos de becarios/as da convocatoria xeral do actual curso 2015/16. Pódese acceder dende o seguinte enlace: http://www.mecd.gob.es/servicios-al-ciudadano-mecd/catalogo/educacion/becas-ayudas-subvenciones/para-estudiar/bachillerato/becas-generales-no-universitarias.html

Por conseguinte, o  prazo para a presentación de recurso de reposición por parte dos alumnos comeza o 10 de maio e finaliza o 9 de xunio de 2016.

Éxitos do IES Pintor Colmeiro no III Concurso literario Mª Vitoria Taboada

David Cabaleiro Otero, alumno de 1º de bacharelato do noso centro, acadou o primeiro premio de poesía no III Concurso literario Mª Vitoria Taboada, un certame que organiza o IES Ramón Mª Aller Ulloa (Lalín). Non deixes de premer sobre esta ligazón para ler o poema de David.

David Núñez Ouzande, de 2º de bacharelato, levou o primeiro premio na sección de sketchs teatrais. Este é o seu traballo.

Por outra parte, Rubén Campelo Camarero, tamén de 2º de bacharelato, obtivo un accésit por este relato curto.

Campus de verán XuvenCiencia 2016 (Lugo)

Premios Extraordinarios de Bacharelato 2016

REQUISITOS:

-Estar matriculado en 2º de BAC neste curso e ter unha nota media de 8.75 ou máis no BAC

-Superar unha proba

PREMIO:

-1000 EUROS

-Diploma acreditativo

Celebracións Cervantes 400/Shakespeare 400

Shakespeare 400

Probas libres para a obtención de títulos FP (LOE). Curso 2015-2016

A web da consellería informa da convocatoria das probas libres para a obtención de títulos de FP (LOE). Podes premer nesta ligazón para acceder á información oficial.

O prazo para a presentación de solicitudes abrangue o período comprendido entre o 18 de abril e o 29 de abril de 2016 ás 13 horas. Podes descargar a solicitude de inscrición no seguinte vínculo.

Podes consultar a relación das prazas que se ofertan neste documento.

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos

No DOG do 28/03/2016 publícase a Orde do 14 de marzo de 2016 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

Poderá acollerse a estas axudas o alumnado de centros sostidos con fondos públicos que impartan ensinanzas de réxime xeral, durante o curso 2015/16, na Comunidade Autónoma de Galicia, e que estea cursando 1º, 2º, 3º ou 4º de educación secundaria obrigatoria ou 1º ou 2º de bacharelato.

O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 29 de marzo e remata o día 28 de abril.

Preme nesta ligazón para acceder á información oficial sobre este programa, así como á aplicación "en liña" que se menciona na convocatoria.