Como vivimos en Silleda?

Producido por Ana Colmeiro, alumna de 1º bacherelato.

Información sobre bolsas para titulados do Ciclo Superior de Xestión Comercial e Marketing

Tenda de Santiago de Compostela oferta 18 bolsas remuneradas, data límite o 30 de abril.

Actividades de formación en linguas estranxeiras [2015]

No DOG do día de hoxe publícase a Orde do 2 de marzo de 2015 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2015, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos.

A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se menciona na convocatoria, atoparase na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle

Campus Científicos de Verano 2015

Se estás cursando 4º de ESO ou 1º de BAC, tes interese pola ciencia, a tecnoloxía e a innovación e boas cualificacións académicas, poden interesarche os "Campus Científicos de Verano". Se saes seleccionado/a participarás nun proxecto de achegamento científico desenvolvido nunha universidade española e convivirás con rapaces e rapazas doutras comunidades. Anímate!

Relación de vacantes de ESO e bacharelato [2015-16]

Relación de vacantes que oferta o IES Pintor Colmeiro (Silleda – Pontevedra) en ESO e bacharelato para o curso 2015-2016:

Hoxe o google é moi galego!

Tes pensado presentarte ás probas de acceso a ciclos superiores?

Aínda que debes ler toda a convocatoria, aquí atoparás un resume da información máis relevante. O prazo para inscribirte remata o 6 de marzo!

Na revista Yaq atoparás uns consellos para preparar os exames tipo test

Practica facendo  exames de anos anteriores

Probas de acceso a ciclos 2015

O próximo día 23 febreiro publicarase no DOG a orde de convocatoria das probas de acceso a ciclos formativos de formación profesional de grao medio e de grao superior do ano 2015. O prazo de inscrición para as probas de acceso de grao superior comezará ese mesmo día.

Máis información no portal da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa.

Programa de excelencia no Colmeiro

Púxose en marcha o programa de excelencia deste curso, teñen web propia, trasdeza.org, no que podes ver o que fan. Aquí vedes a primeira produción.

Percorrido polo mapa dos xacementos arqueolóxicos de Silleda

Acabamos de introducir no mapa da microtoponimia de Silleda os xacementos arqueolóxicos do concello polo que superamos as 1000 xeolocalizacións.