Éxitos do IES Pintor Colmeiro no III Concurso literario Mª Vitoria Taboada

David Cabaleiro Otero, alumno de 1º de bacharelato do noso centro, acadou o primeiro premio de poesía no III Concurso literario Mª Vitoria Taboada, un certame que organiza o IES Ramón Mª Aller Ulloa (Lalín). Non deixes de premer sobre esta ligazón para ler o poema de David.

Por outra parte, Rubén Campelo Camarero, de 2º de bacharelato, obtivo un accésit por este relato curto.

Campus de verán XuvenCiencia 2016 (Lugo)

Premios Extraordinarios de Bacharelato 2016

REQUISITOS:

-Estar matriculado en 2º de BAC neste curso e ter unha nota media de 8.75 ou máis no BAC

-Superar unha proba

PREMIO:

-1000 EUROS

-Diploma acreditativo

Celebracións Cervantes 400/Shakespeare 400

Shakespeare 400

Probas libres para a obtención de títulos FP (LOE). Curso 2015-2016

A web da consellería informa da convocatoria das probas libres para a obtención de títulos de FP (LOE). Podes premer nesta ligazón para acceder á información oficial.

O prazo para a presentación de solicitudes abrangue o período comprendido entre o 18 de abril e o 29 de abril de 2016 ás 13 horas. Podes descargar a solicitude de inscrición no seguinte vínculo.

Podes consultar a relación das prazas que se ofertan neste documento.

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos

No DOG do 28/03/2016 publícase a Orde do 14 de marzo de 2016 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

Poderá acollerse a estas axudas o alumnado de centros sostidos con fondos públicos que impartan ensinanzas de réxime xeral, durante o curso 2015/16, na Comunidade Autónoma de Galicia, e que estea cursando 1º, 2º, 3º ou 4º de educación secundaria obrigatoria ou 1º ou 2º de bacharelato.

O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 29 de marzo e remata o día 28 de abril.

Preme nesta ligazón para acceder á información oficial sobre este programa, así como á aplicación "en liña" que se menciona na convocatoria.

Xa coñeces o abalarMóbil?

O abalarMóbil é unha aplicación que lles permite ás familias consultar a información dos seus fillos/as a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

A descarga desta aplicación faise dende Apple store (se o sistema operativo é IOS) ou dende Play Store (se o sistema operativo é Android).

Podes porte en contacto coa Secretaría do centro para resolver calquera incidencia relacionada coa instalación ou co uso da aplicación.

Campus científicos 2016

Participa nun proxecto de investigación científica, no verán, nunha universidade española!!! Se che interesa a ciencia e tecnoloxía, cursas 4ºde ESO ou 1º de BAC e tes boas cualificacións, anímate!!!

Tes de prazo ata o 16 de marzo!!!

Recollida de titulacións

Vimos de recibir as titulacións académicas correspondentes aos seguintes anos e ensinanzas:

• Alumnado que rematou os seus estudos no ano 2013: ESO (ordinaria e de persoas adultas), bacharelato e ciclos formativos.
  • Alumnado que rematou os seus estudos no ano 2014: Ciclos formativos.

Podes recoller a túa titulación en horario comprendido entre 9.00 e 14.00 h. Se non tes a posibilidade de facelo persoalmente, podes autorizar a outra persoa e delegar nela. Adxuntamos un modelo de autorización para estes casos.

Relación de vacantes de ESO e bacharelato [2016-17]

Relación de vacantes que oferta o IES Pintor Colmeiro (Silleda – Pontevedra) en ESO e bacharelato para o curso 2016-2017:

• 1º ESO: 29 prazas (20 ordinarias + 9 para necesidades específicas de apoio educativo [NEAE]). Rexistramos 61 reservas de alumnado procedente dos centros adscritos.
  • 2º ESO: 9 prazas (hai 51 alumnos/as con matrícula en 1º de ESO no curso 2015/16).
  • 3º ESO: 15 prazas (hai 45 alumnos/as con matrícula en 2º de ESO no curso 2015/16).
  • 4º ESO: 20 prazas (hai 40 alumnos/as con matrícula en 3º de ESO no curso 2015/16).
  • 1º BAC: 32 prazas (hai 34 alumnos/as con matrícula en 4º de ESO no curso 2015/16).
  • 2º BAC: 34 prazas (hai 32 alumnos/as con matrícula en 1º de bacharelato no curso 2015/16).

Lembramos que o alumnado que estea matriculado no IES Pintor Colmeiro neste curso ten garantida a súa permanencia no centro para cursar ensinanzas de ESO ou bacharelato [artigo 5.1 do Decreto 254/2012, do 13 de decembro]. En consecuencia, non terá que presentar ningunha documentación.

Podes acceder á información oficial sobre o proceso de admisión premendo nesta ligazón.