Obradoiro audiovisual con Marisa Otero

A profesora Marisa Otero visitou o noso centro para impartir ao alumnado de 1º da ESO un obradoiro co fin de aprender as principais técnicas para a gravación dun vídeo documental. Como sabedes este alumnado está metido de cheo no proxecto Antonio Fraguas.

Magnífica páxina con explicacións e animacións para aprender Física

A School of Physics de Sydney creou unha magnífica páxina con animacións e explicacións para os estudantes de Física, PHYSCLIPS.

Renovación do Consello Escolar. Candidaturas elixidas

Bonjour à nouveau

Cette fois c'est pour apprendre des conseils pour aller plus vite dans l'apprentissage des langues. Nous avons utilisé des émoticons pour illustrer nos conseils. Suivez-les et vous apprendrez vite!

Renovación do Consello Escolar. Proclamación de candidaturas

O día 17 de novembro tivo lugar a segunda sesión de traballo da Xunta Electoral que está a supervisar o procedemento de renovación do Consello Escolar do IES Pintor Colmeiro. Na devandita reunión acordouse admitir, proclamar e publicar as candidaturas presentadas polos distintos sectores.

Nais, pais e titores/as legais do alumnado:

• Cristina García Toubes

Profesorado:

Deixamos caer unha pelota de tenis e un balón medicinal, e que pasou?

Pescudando na orixes da materia, o bosón de Higgs no CERN

No marco do Día da Ciencia en galego o profesor Cibrán Santamarina, galegofalante, investigador da USC e colaborador no experimento que atopou  bosón de Higgs no CERN virá o mércores 12 a dar unha charla ao noso centro. Todo un privilexio!

Obradoiros científicos o mércores 5 nos recreos

O martelo e a pluma na Lúa

Que caerá antes se soltas un martelo e unha pluma ao mesmo tempo na Lúa? Neste vídeo tes a resposta.

Polo uso do galego no ensino da ciencia, Día da Ciencia en galego