A promoción de 2009-2015 remata! Moito medraron!

O venres 22 haberá un acto de promoción xunto coa Gala do Videoghit, estades todos convidados.

Oferta CUALE no IES Ramón Mª Aller Ulloa [2015-2016]

O IES Ramón Mª Aller Ulloa (Lalín) vai solicitar o programa CUALE, curso para a formación complementaria en linguas estranxeiras do alumnado. As modalidades que se van solicitar son:

Vídeos do Videoghit2015

Tedes toda a información en Eticolmeiro, pero aquí tedes algúns vídeos...

Procedemento que cómpre seguir nas reclamacións das cualificacións de 2º de Bacharelato

Comunícase que está dispoñible no portal educativo http://www.edu.xunta.es/web/reclamacionsbacharelato a Circular 3/2015 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa pola que se desenvolve a Orde do 22 de abril de 2010, pola que se establece o procedemento que cómpre seguir nas reclamacións das cualificacións outorgadas no segundo curso do Bacharelato establecido na Lei Orgánica 2/2006, do 3 de maio, de Educación, para o curs

EXAMES FINAIS DE MATERIAS PENDENTES

Consulta os calendarios no arquivo adxunto.

Queda moi pouco, non te despistes!

Información sobre as Probas de Acceso a Ciclos Superiores

Data de celebración da proba: 29 de abril

Lugar (para o alumnado de Silleda): IES Antón Losada Diéguez (A Estrada)

Como vivimos en Silleda?

Producido por Ana Colmeiro, alumna de 1º bacherelato.

Información sobre bolsas para titulados do Ciclo Superior de Xestión Comercial e Marketing

Tenda de Santiago de Compostela oferta 18 bolsas remuneradas, data límite o 30 de abril.

Actividades de formación en linguas estranxeiras [2015]

No DOG do día de hoxe publícase a Orde do 2 de marzo de 2015 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2015, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos.

A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se menciona na convocatoria, atoparase na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle

Campus Científicos de Verano 2015

Se estás cursando 4º de ESO ou 1º de BAC, tes interese pola ciencia, a tecnoloxía e a innovación e boas cualificacións académicas, poden interesarche os "Campus Científicos de Verano". Se saes seleccionado/a participarás nun proxecto de achegamento científico desenvolvido nunha universidade española e convivirás con rapaces e rapazas doutras comunidades. Anímate!