Probas de acceso a ciclos 2016

Na web da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa pode consultarse toda a información oficial sobre a convocatoria das probas de acceso a ciclos que terán lugar no 2016. Fai clic na ligazón.

Resumo da xestión económica do 2015

Probas libres para a obtención dos títulos de ESO e bacharel

A Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa convoca as probas para a obtención do título de graduado en educación secundaria obrigatoria para maiores de dezaoito anos e as probas para a obtención do título de bacharel para maiores de vinte anos.

• Información oficial sobre as probas para a obtención do título de graduado en educación secundaria para maiores de dezaoito anos: aquí.
  • Información oficial sobre as probas para a obtención do título de bacharel para maiores de vinte anos: aquí.

Máis ordenadores na biblioteca

A biblioteca informa de que a partir de hoxe contamos con oito novos ordenadores portátiles, a disposición de todos os grupos que o precisen para facer traballos, consultas... Todos eles contan con conexión a Internet. Están ubicados en dúas das mesas de xogos. A súa clave é "colmeiro".
Estes novos equipos súmanse aos cinco cos que xa contabamos anteriormente.
Nos vindeiros días elaboraremos un horario cos grupos que desexen utilizalos. Os profesores interesados deben anotarse na biblioteca.

PODES VISITAR "EDUGAL" do 17 ao 19 de febreiro en Pontevedra

SALÓN DE OFERTA DE EDUCACIÓN E FORMACIÓN EN GALICIA

Acreditación de competencias

Comunícase que con data 8 de xaneiro de 2016 foi publicada a convocatoria do proceso de acreditación de competencias dirixido a persoas con experiencia profesional que carecen de certificación oficial da súa cualificación.

O prazo de presentación de solicitudes está aberto e remata o 8 de febreiro de 2016.

Enquisa da convivencia escolar

A vixilancia e a mellora do clima de convivencia escolar son obxectivos compartidos por todos os centros de ensino. De feito, boa parte da documentación que elaboramos e manexamos no IES Pintor Colmeiro vai dirixida a ese propósito. Véxase, a modo de exemplo, a sección PLANS E PROXECTOS do apartado de DOCUMENTACIÓN desta web.

A administración educativa galega acaba de comunicarnos que xa están dispoñibles as ferramentas coas que se vai levar a cabo unha recollida masiva de datos relativos á convivencia escolar, unha actuación que se enmarca dentro do desenvolvemento do Plan Estratéxico de Convivencia Escolar 2015-2020, de recente aprobación [información oficial nesta ligazón].

Segunda convocatoria de axudas para material escolar [2015-2016]

Publicada no DOG do 10 de novembro a Orde do 6 de novembro de 2015 pola que se convocan axudas para a adquisición de material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial en centros sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2015/16 [ver arquivo adxunto].

• O prazo de presentación de solicitudes será de 10 días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia.

Vacantes de ciclos formativos para persoas adultas [2015-16]

A Orde do 11 de xuño de 2015 pola que se actualiza a oferta modular polo réxime de persoas adultas, nas modalidades presencial, semipresencial e a distancia, de ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional en centros públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o ano académico 2015-2016; establece na disposición adicional primeira a ampliación da oferta do réxime de persoas adultas coas prazas vacantes no réxime ordinario. Textualmente:

Xornada de acollida das familias do alumnado da ESO

O día 15 de outubro (xoves) terá lugar a sesión de acollida das familias do alumnado da ESO. A actividade dará comezo ás 19.30 horas na aula Audiovisuais 3 e desenvolverase de acordo co seguinte guión: