Axudas para a adquisición de material escolar [2015-2016]

Publicada no DOG de hoxe a Orde do 25 de agosto de 2015 pola que se convocan axudas para a adquisición de material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial en centros sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2015/16.

-Ensinanzas e cursos aos que afecta.

A convocatoria de material escolar diríxese ao alumnado matriculado en calquera curso de educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial.

Bolsas para estudos postobrigatorios [2015-2016]

Acaba de publicarse no BOE a Resolución pola que se convocan bolsas para o alumnado que curse estudos postobrigatorios no ano académico 2015-2016 (bacharelato, ciclos formativos e FP básica). No adxunto podes acceder ao texto completo da devandita Resolución.

As solicitudes deben cumprimentarse na sede electrónica do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte [aquí], entrando na opción "Trámites y servicios".

O período de solicitude desta convocatoria remata o 30 de setembro de 2015.

Calendario das probas libres dos ciclos LOXSE extinguidos

No adxunto podes consultar o calendario das probas libres de módulos dos ciclos LOXSE extinguidos, convocadas na Orde de 8 de maio de 2015 (DOG do 19 de maio).

Adxudicación de prazas para os ciclos formativos

Publicadas as listaxes da convocatoria ordinaria de persoas con praza adxudicada nos ciclos formativos de formación profesional, no réxime ordinario e no réxime para as persoas adultas.

Solicitudes admitidas a ciclos formativos

Publicadas as listaxes provisionais de solicitantes a ciclos formativos de formación profesional en réxime ordinario e no réxime para as persoas adultas en modalidade presencial e modalidade distancia. Nos adxuntos podes consultar as listaxes correspondentes aos ciclos que se van impartir no IES Pintor Colmeiro.

Fondo solidario 2015/16 - Listaxes provisionais

Nos documentos adxuntos poden consultarse as listaxes das solicitudes de participación no fondo solidario de libros de texto 2015-16 para 2º e 4º de ESO (Orde de 21 de maio de 2015; DOG de 1 de xuño).

Prazo e lugar de reclamación: días 8 e 9 de xullo no IES Pintor Colmeiro.

Máis información nesta ligazón.

Horarios das probas extraordinarias de setembro [2015]

Na sección DOCUMENTACIÓN [aquí] está publicado o calendario das probas de setembro de 2015.

Lista oficial de libros de texto para ESO e BAC [2015-2016]

Xa está dispoñible na sección de DOCUMENTACIÓN a relación de libros de texto de ESO e bacharelato correspondente ao ano académico 2015-16. Podes consultala premendo esta ligazón.

O traballado polo grupo de excelencia en trasdeza.org

Matrícula de ESO e Bacharelato [2015-16]

Instrucións para a formalización de matrícula de ESO e bacharelato

Curso 2015-2016 | Convocatoria de xuño