Horarios das probas extraordinarias de setembro [2015]

Na sección DOCUMENTACIÓN [aquí] está publicado o calendario das probas de setembro de 2015.

Lista oficial de libros de texto para ESO e BAC [2015-2016]

Xa está dispoñible na sección de DOCUMENTACIÓN a relación de libros de texto de ESO e bacharelato correspondente ao ano académico 2015-16. Podes consultala premendo esta ligazón.

O traballado polo grupo de excelencia en trasdeza.org

Matrícula de ESO e Bacharelato [2015-16]

Instrucións para a formalización de matrícula de ESO e bacharelato

Curso 2015-2016 | Convocatoria de xuño

I. Prazos

• 1º ESO: días 1, 2 e 3 de xullo (mércores, xoves e venres, respectivamente)
  • 2º, 3º e 4º ESO: 23, 24 e 25 de xuño (martes, mércores e xoves, respectivamente)
  • Bacharelato: 26, 29 e 30 de xuño (venres, luns e martes, respectivamente)

II. Horario. Entre 9.30 h e 13.30 h

Que se da en TIC de 1º de bacharelato?

Issiris Ramírez, alumna que o cursou este ano, fixo esta páxina web que mostra todo o que ela fixo durante o curso na materia Tecnoloxía da Información e Comunicación.

Estudar un ciclo de FP no curso 2015-16

Desde o día 17 de xuño ao 2 de xullo está aberto o prazo para inscribirte nos ciclos de FP. No doc. adxunto atoparás toda a información que precisas.

Saída ás Illas Cíes do Departamento de Ciencias Naturais

O mércores 3 de xuño un selecto grupo de alumnos interesados polas ciencias naturais en xeral, e en concreto polo medio ambiente galego, realizaron unha expedición científica acompañados dos profesores do Departamento da que damos conta nunha breve nota (aínda que a xornada foi longa e proveitosa):

Axudas libros de texto [2015-2016]

A gratuidade solidaria de libros de texto para o próximo curso escolar 2015-2016 levarase a cabo mediante dous procedementos:

• Axudas para a adquisición de libros de texto (1º e 3º ESO)
  • Fondo solidario (2º e 4º ESO)

Prazos para a presentación de solicitudes:

Our Farewell to our Kansan English Assistant this year.

And if you want to know more about Kansas, have a look at the KANSAS WEEK AT COLMEIRO HIGH with some of the students´projects (AV - Dpto.  Inglés).

FAREWELL TO CHELSEA URBAN I on PhotoPeach

Our Farewell to Chelsea Urban