Dinamización Lingüística

I Certame de Poesía Escénica

CUESTIONARIO SOBRE HÁBITOS LINGÜÍSTICOS

"Mulleres unmasked"

Este venres 22 de outubro un grupo de alumnos e alumnas de 3º ESO visitarán a exposición de arte no Palacete Municipal de Cedeira, exposición que reinvindica a identidade das mulleres "como mulleres e como artistas".

Estarán acompañados no seu percorrido pola coordinadora de Normalización Lingüística do IES Punta Candieira.

Día do Orgullo Neofalante NORMALIZACIÓN LINGÜÍSTICA 21-22

O venres , 1 de outubro , celebramos o Día do Orgullo Neofalante da man do Servizo de Normalización Lingüística do concello de Cedeira.

O Día do Orgullo Neofalante ten como obxectivo gañar falantes e espazos de uso para o galego.

Documental  Barullo, de Xosé Antón Bocixa

Conmemoración do Día das Letras Galegas

Este ano o Equipo de Normalización Lingüística e o Departamento de Plástica ca participación do alumnado de 1º da ESO do IES Punta Candieira elaboraron estes murais de celebración das Letras Galegas, un sobre a autora Xela Arias homenaxeada nestas Letras Galegas 2021 e outro mural sobre todos os autores galegos homenaxeados nas edicións previas dende 1963 ata ó 2021.

Agradecer e felicitar ó alumnado pola sua participación e moi bo traballo.

E feliz día para todos vos!!!

Novo Logo do Equipo de Dinamización da Lingua

Temos a honra de presentar o novo logo do Equipo de Dinamización da Lingua, feito por un alumno do noso centro...

Grazas pola colaboración a todos os participantes e noraboa o afortunado!!!

Padlet Colaborativo IES Punta Candieira

Se o prefires ver fóra da web do instituto, preme este enlace.

Recursos de Interese

Diccionario da Real Academia Galega