Física e Química

Programación Departamento Física e Química - Curso 2022 / 2023

FYPE (FIND YOUR PERSONAL ELEMENT)

PREME PARA VER MÁIS FOTOS

OLIMPIADA DE QUÍMICA 2019

ASISTENCIA OLIMPIADA QUÍMICA 2019 NA CORUÑA  (ALUMNOS 2º BACH)

Actividad FYPE: FIND YOUR PARTICULAR ELEMENT

Celebración 150 años tabla periódica

PARA VER MÁIS FOTOS PREME NO ENLACE

A nosa viaxe a Suíza

Saímos  de viaxe dende o día 15 de setembro ata o 19 e aproveitamos todo o tempo posible da mañá á noite. Vimos outro mundo totalmente diferente ao noso.

Visitamos monumentos  e lugares que son únicos no mundo, por exemplo a ONU ,onde observamos o traballo realizado por persoas de diferentes nacionalidades que cooperan entre si para acadar os  mesmos obxectivos en temas como os dereitos humanos, medio ambiente, etc… Tamén visitamos o CERN ( Organización  Europea para a Investigación Nuclear), alí todos os amantes da Física quedaron moi sorprendidos. Vimos outros lugares que estiveron verdadeiramente xenial como o Lago Lemán, a Catedral de Saint -Pierre e o banco máis longo do mundo en Xenebra. Tamén a Catedral de Notre - Dame e  os  museos do Palais de Rumine en Lausanne, outra bonita cidade.

Esta viaxe foi magnífica e ademais de  pasalo ben, aprendemos moito.

Queremos ir outra vez!

PARA VER MÁIS FOTOS PREME AQUÍ

ASISTENCIA ÁS XORNADAS DE APROXIMACIÓN Á INVESTIGACIÓN 2017 (MARTES 21 NOVEMBRO)

FACULTADE DE QUÍMICA

NA AULA MAGNA

NA AULA DO DEPARTAMENTO DE QUÍMICA ANALÍTICA

NO CIQUS, ONDE SINTETIZARON PARACETAMOL

XXXIII OLIMPÍADA GALEGA DE QUÍMICA

Os alumnos Alba Casal García e Samuel Pérez Piñón, de 2º de bacharelato B, participaron o pasado venres 18 de marzo na XXXIII Olimpíada Galega de Química.

A proba tivo lugar na Facultade de Ciencias do campus da Zapateira (Universidade da Coruña) e acompañounos á mesma Sofía Picos Nebril, profesora do departamento de Física e Química.

Amosámosvos as ligazóns ás novas na prensa nas que se fai referencia a esta edición da Olimpíada Galega de Química:

Moita sorte ós dous!

VISITA DOS ALUMNOS DE 3º DA ESO A "CIENCIA O FICCIÓN"

No día de hoxe, 13 de outubro, os alumnos de 3º da ESO asistiron ó espectáculo científico "Ciencia o Ficción", que se levou a cabo na sede da Coruña da Fundación Barrié.

Esta actividade foi organizada polo departamento de Física e Química do centro.

PARTICIPACIÓN NA XXXII OLIMPÍADA DE QUÍMICA

Este venres, 27 de marzo, as alumnas Iria Horjales e Ana e Carla Puñal, realizaron na Coruña as probas correspondentes á XXXII Olimpíada de Química, coordinadas pola profesora Sofía Picos Nebril.

Moita sorte ás tres na vosa participación!

Adxuntamos o enlace da nova no xornal La Opinión A Coruña:

VISITA AO CIQUS - 2º BACHARELATO CIENCIAS

Hoxe, 18 de decembro, os alumnos de 2º de Bacharelato de Ciencias, acompañados das profesoras Sofía Picos Nebril e Sandra Fernández Vales, asistiron ás Xornadas de portas abertas do CIQUS (Centro Singular de Investigación en Química Biolóxica e Materias Moleculares da USC) en Santiago de Compostela.

Alí puideron visitar as instalacións do centro, así como coñecer o seu funcionamento e as liñas de investigación que nel se están levando a cabo. Como experiencias prácticas sintetizaron Paracetamol e Aspirina.

E ao rematar desfrutaron dun "xantar universitario" no comedor da residencia Monte da Condesa.