Ciencias Naturais |
|
|||
"O grupo de traballo do departamento de bioloxía, xunto co noso ex-compañeiro Javier Villanueva Vigo, elaborou este curso un caderno de prácticas para 1º de E.S.O que será de aplicación a partir do curso que vén" Estamos desexando voltar ao laboratorio! Queda a libre disposición de todo o profesorado de Bioloxía e Xeoloxia que queira utilizalo"
|
|||
O alumnado de 1° de ESO e tres alumn@s do grupo de Cultura Científica de 4° de ESO visitaron en decembro o Observatorio Astronómico Ramón María Aller e o Museo de Historia Natural da USC. |
|||
A asociación DROSERA veu compartir co alumnado de primeiro de ESO información sobre os morcegos galegos: onde atopalos, que especies temos, como protexelos, que importancia teñen nos ecosistemas... Coñecéndoos mellor axudaremos a conservalos.
Organiza o departamento de Bioloxía e Xeoloxía.
|
|||
A pasada semana, o alumnado dos tres grupos de 3º ESO, combinaron a bioloxía e o arte con gominolas, resultando una células moi dulces e simpáticas.
Aínda que ahí recordar que o azufre das gominolas mellor para o arte e menos na sangue, que é un dos grandes traidores para a nosa saúde!!
|
|||
O 17 de maio como conmemoración do día internacional contra a LGTBIfobiaO 28 de xuño como conmemoración do día da diversidade sexualPola igualdade das persoas LGTBIQA+ e a non discriminación por orientación sexual, identidade ou expresión de xénero. O alumnado e o persoal docente e non docente berramos... NON Á LGTBIfobia!!! SÍ A DIVERSIDADE... PORQUE TODXS SOMOS UNICXS E IRREPETIBLES Uns 1200 alumnos de 26 institutos de toda a xeografía nacional participaron no proxecto educativo "A quién le importa", enmarcado na "III Semana contra a Homofobia e a favor da Diversidade Afectivo-Sexual e de Xénero", promovido por el IES Santísima Trinidad de Baeza. Vídeo “A quien le importa?” |
|||
|
|||
Os alumnos de 1º da ESO realizaron nunha actividade voluntaria da asignatura de Ciencias Naturais unhas maquetas de células animais e vexetais. Estas son algunhas mostras. Ben feito, rapaces!
|
|||