Relación de alumnado de 1º de bacharelato proposto polo centro como candidato para participar no proceso de selección das bolsas "Europa Santander"

En reunión de Consello Escolar celebrada o 26 de febreiro de 2024 definíronse os criterios para a selección de alumnado proposto polo IES San Tomé de Freixeiro para optar ás bolsas Europa Santander.

Estes criterios son:

1. Selección de alumnado a considerar: Alumnado con cualificación media superior a 9 en ESO --> 15 alumnos/as cumpren este criterio.
  2. Orde deste alumnado seleccionado: Cualificación media no primeiro trimestre de 1º Bacharelato --> 3 alumnos seleccionados/propostos e 12 alumnos/as suplentes.

A listaxe que relaciona o alumnado seleccionado/proposto e o alumnado suplente atópase publicada no vestíbulo do centro