Lingua Castelá

Nova estrela no paseo da fama do IES San Tomé

Para dar remate ao curso académico, pasou a integrar o Paseo da fama o noso compañeiro Fernando Lillo, autor de múltiples obras de divulgación das culturas latina e grega e habitual conferenciante sobre eses temas. Benvido ao ilustre chan.

Visita da escritora Sonia Mirón ao IES San Tomé

Sonia Mirón visitounos o pasado 15 de maio e deu unha interesante charla sobre as súas novelas aos alumnos de 2º e 3 º de ESO. Pasou a formar parte do noso Paseo da fama."

Visita da escritora Iria Misa ao IES San Tomé

O Paseo da Fama (actividade promovida polo Departamento de Lingua Castelá e Literatura)  segue a medrar. O 29 de maio visitounos Iria Misa, como colofón do club de lectura LGTBI, e deixou aquí a súa pegada. Grazas pola visita!

Inauguración do paseo da fama coa visita de Defreds

O Paseo da Fama (actividade promovida polo Departamento de Lingua Castelá e Literatura)  inaugurouse o xoves 13 de abril coa visita de Defreds, quen deixou a súa pegada nas nosas baldosas da entrada e puido compartir momentos e sinatura de libros co alumnado de 2 BAC. Grazas pola visita!

INFORMACIÓN PENDIENTES LENGUA CASTELLANA Y LITERATURA