Economía

Alumnado do IES San Tomé gañador da competición educativa "Young Business Talents"

O venres 19 de abril un grupo de alumnos/as acompañados polo profesor de Economía Víctor Garví participaron en Madrid na final da competición educativa  " Young Business Talents"  que convocou a 343 xóvenes procedentes de 84 centros docentes. Este ano o alumnado dos dous equipos, EKONOCRACS e KEIZHAI, conseguiu acadar o premio de grupo e ademáis QUEDARON SEGUNDOS E CUARTOS NA FINAL NACIONAL.

Parabéns para eles!!

Éxito do IES San Tomé na final do Young Business Talents 2023

O venres 28 de abril dous equipos do instituto competiron en Madrid na final nacional deste concurso escolar de xestión empresarial, na que tiñan logrado meterse entre os 100 mellores equipos de toda España. Un dos equipos estaba formado por Yago Dorgambide, Alba Durán e Clara Fontán, de 4º ESO e o outro por Daniela Álvarez, Emily Jiménez e Iago Lorenzo, de 1º de bacharelato.

Na final, ambos equipos conseguiron ganar ás súas respectivas competicións de 5 finalistas, alcanzado dous dos 20 premios de Gañador de grupo. Parabéns ós nosos alumnos polo seu éxito!