Benvida/Benvido

Av. Gran Vía 191, 36210. Vigo, Pontevedra.

ies.santome.freixeiro@edu.xunta.gal

3º ESO

Semana branca para 3º ESO no curso 23-24

⚠️ 1ª Reunión informativa celebrada o 26 de outubro ás 18:30. 2ª Reunión informativa celebrada o 8 de xaneiro ás 18:45. Todas aquelas persoas que non puideron asistir deberán informarse a través da seguinte ligazón.

Preme para acceder a toda a información + Preme para acceder ao formulario de recollida de datos

Acceso, tamén, a través da sección "Actividades escolares" - "3º ESO"

Festival da Francofonía celebrado en Vilanova de Arousa

Grazas á iniciativa da profesora Monique Otero do departamento de francés o pasado 9 de maio alumnado de 2º ESO de primeiro idioma e de 3º ESO de francés participou no festival da Francofonía celebrado en Vilanova de Arousa. Nesta xornada alumnado dunha quincena de centros de Galicia, cun total duns 1100 participantes, xuntáronse no pabellón multiusos da vila para interpretar cancións en francés preparadas de antemán co seu profesorado na aula. O noso alumnado de 2ºESO participou co Le coeur holliday de Mika e Soprano e o alumnado de 3ºESO con dous temas: Y’a plus de saison, de Amélie les crayons e Je veux de Zaz. Ver fotos

Hóckey herba da man do clube "Vigo Stick"

Representantes do "Vigo Stick" pasaron polo centro para dar a coñecer este deporte e presentar as actividades de este clube de recente creación.

O hóckey herba é un deporte colectivo que ten a súa orixe en Inglaterra e que se xoga sobre herba natural ou artificial. É un deporte moi dinámico e emocionante que require habilidade, velocidade e precisión. O obxectivo do xogo é marcar máis goles que o equipo contrario. Unha das principais características do hóckey herba é que se xoga en equipo, o que fomenta o traballo en conxunto, a cooperación e a comunicación entre os xogadores. Esta dinámica fai que os participantes aprendan a confiar uns nos outros e a desenvolver habilidades de liderado e colaboración. Ademais, o hockey herba require un bo nivel de condición física, xa que os xogadores deben ser rápidos e ter resistencia para moverse polo campo de xogo e participar activamente no xogo. Isto promove un estilo de vida saudable e activo na xuventude, axudando a mellorar a súa saúde cardiovascular e a súa forma física en xeral.

A práctica do hockey herba tamén desenvolve habilidades técnicas como o control do balón, o pase preciso e o golpeo. Estas habilidades poden ser transferidas a outros aspectos da vida, como o traballo en equipo no ámbito educativo ou laboral, ou a toma de decisións rápidas e precisas. Ademais, o hockey herba é un deporte inclusivo, xa que pode ser xogado por homes e mulleres de todas as idades e habilidades. Isto fomenta a igualdade e o respecto entre os xogadores, promovendo un ambiente de inclusión e diversidade.

En resumo, o hockey herba ten unha gran influencia positiva na xuventude, tanto a nivel físico como a nivel persoal. Fomenta valores como o traballo en equipo, a disciplina e a superación persoal. Ademais, axuda a mellorar a condición física e a desenvolver habilidades técnicas. É un deporte que promove a inclusión e a igualdade, contribuíndo ao crecemento e ao desenvolvemento dos xóvenes.

Máis fotos da actividade