CALENDARIO DE EXAMES PARA ALUMNOS CON MATERIAS PENDENTES. 2º PARCIAL

Publicado o calendario coas datas de exames para o 2º parcial de exames de pendentes. Preme no link para ver o pdf.

INSTALACIÓN ARTÍSTICA NA FUNDACIÓN NOVACAIXAGALICIA: NAMORANDO DE FERROL

O proxecto Namorando de Ferrol vai vento en popa, e nunca mellor dito, porque a instalación artística formada en parte polos  centos de  barquiños  construídos no estaleiro  Saturnino Montojo está sendo todo un éxito. Oxalá sexa unha  premonición e axiña  os estaleiros da nosa vila se  enchan de pedidos, e os barquiños xa non sexan de papel. Tamén podedes seguir a noticia no Diario de Ferrol dixital.

O Departamento de Dinamización  felicita a Montse, a Alberto, a Fran , ao equipo directivo e a todos  os rapaces que coa súa contribución fixeron posible esta actividade.

GAÑADORES NA FASE LOCAL DO CLUB DEBATE

1.       Un novo éxito do Club debate  énchenos de satisfacción e danos forzas para proseguir  coa seguinte fase. O traballo previo ao debate xa facía que os rapaces que  forman parte do equipo  fosen gañadores. O esforzo, a entrega realizada,  os recreos perdidos, a súa cohesión como equipo, o compañeirismo, a súa xenerosidade cos rivais… eran máis que suficientes para nós. As preparadoras xa  considerabamos a experiencia como un triunfo. Pero se ademais se gaña, a satisfacción non pode ser maior.Podedes seguir a noticia no Diario de Ferrol.com.

Moitas grazas a todos os membros da Comunidade Educativa que contribuístes coa vosa axuda, esperamos seguir contando con vós  para a seguinte fase que xa está en preparación.

680 PRAZAS PARA FORMARSE EN LINGUAS EXTRANXEIRAS

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, ven de convocar 680 prazas para realizar actividades formativas en linguas extranxeiras para o alumnado no ano 2014.

taboa

Podes atopar toda a información no seguinte link. Para acceder a o texto da lei, preme no link.

CORRESPONDENTES XUVENÍS 3.0

Correspondentes xuvenís 3.0.          Somos a túa antena informativa!

Se queres estar informado de primeira man sobre calquera materia relacionada coa xuventude: cursos, certames, voluntariado, bolsas de estudos, ocio, estadías no estranxeiro, etc. Podes acceder á información a través da web do instituto.

Podes consultar tamén o Taboleiro de Normalización e o Punto de Información Xuvenil na Biblioteca.

INICIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2014-15

A Consellería de Cultura, Educación e O. U., anuncia o inicio do procedemento para a admisión de alumnos para o curso próximo. Toda a información está dispoñible neste link.