CALENDARIO DAS PROBAS DE SETEMBRO

Preme na seguinte ligazón para ver o calendario. Atención aos exames de Historia e Xeografía de 2º Bac.: por motivos organizativos foi necesario realizar un cambio nos seus respectivos horarios. Estes quedan reflectidos no cadro de exames.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2014/15

Listado de libros de texto para o curso escolar 2014/2015.

NAMORANDO DE FERROL COAS MATEMÁTICAS

O martes día 10, mentres os alumnos de 1º de ESO e BAC navegaban pola ría, os de 2º de ESO, acompañados polas profesoras Julia e Teresa, facían un achegamento á cidade poñendo en práctica os seus coñecementos matémáticos: o barrio da ilustración, a Praza de Armas, Herrera... serviron  para calcular áreas e distancias, aplicar teoremas...  Resultou interesante descubrir que todo na vila ten aspectos matemáticos: rúas, prazas, árbores, sombras...

Foi unha actividade creativa, práctica e divertida

CALENDARIO DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2014/15

Datas para formalizar a matrícula do vindeiro curso.

NAMORAMOS DO NOSO FERROL CUN CRUCEIRO POLA SÚA RÍA

O martes, día 10 de xuño, os alumnos de 1º de BAC e os de 1º de ESO, acompañados de cinco profesoras , saíron do instituto ás 14:30 con cadanseu bocadillo para embarcarse nun cruceiro pola ría e visitar o castelo de San Felipe e o porto exterior.

A actividade foi todo un éxito: relaxante, didáctica, cultural, sorprendente…  O tempo non puido ser mellor. Cremos que é unha experiencia para repetir.

Que ría tan marabillosa temos en Ferrol!

O ALUMNO HUGO PAZ, PREMIADO NO CONCURSO DE RELATOS COCA-COLA

O alumno Hugoz Paz, de 2º ESO A, ven de ser premiado cunha tablet no concurso de microrrelato en galego, patrocinado por Coca-Cola. O acto tivo lugar o pasado venres 6 de xuño, en Santiago.

CEREMONIA DA GRADUACIÓN 2014

Aquí tedes un vídeo elaborado por Daniel Sanmartín, do Ciclo de Imaxe do centro, con emotivas e divertidas imaxes da graduación da promoción do 2014.

CERTAME DE FOTOGRAFÍA NAMORANDO DE FERROL

Namorando de Ferrol prosegue o seu camiño cumprindo sobradamente as súas expectativas.   Estamos moi satisfeitos, pois este curso  a nosa Comunidade Educativa envorcou neste proxecto moita ilusión e traballo.

Ao éxito da Instalación artística, da Mesa redonda sobre o futuro do Naval, dos roteiros pola vila, das presentacións que os alumnos realizaron nas aulas... séguelle agora unha exposición fotográfica que se inaugurará o martes, día 3 de xuño na sala de exposicións da  Biblioteca da Praza de España. A profesora do ciclo, Mar Regueiro,  e os alumnos de fotografía  son os artistas  e realizaron un interesante traballo para que todo saia perfecto. Por suposto que todos estades invitados a visitala.

Seguide atentos porque  este mes de xuño seguiremos NAMORANDO DE FERROL con actividades moi atractivas.

Para descargar o cartel preme no link.