You are here“FÁLAME DA EMIGRACIÓN”. 2º ENCONTRO. FUNDACIÓN ABANCA

“FÁLAME DA EMIGRACIÓN”. 2º ENCONTRO. FUNDACIÓN ABANCA

En febreiro, e despois de ter investigado nas familias, os nosos alumnos de 3º de ESO foron á sé da fundación Abanca para compartir as historias cos maiores colaboradores.

Trátase dunha experiencia sumamente enriquecedora para os alumnos, que profundizaron na temática da emigración que ata ese momento era bastante descoñecida para eles. Este curso houbo unha grande participación na redacción de historias de vida: os alumnos indagaron na historia das súas familias e descubriron realidades que non coñecían. O encontro cos maiores foi magnífico. Os nosos alumnos só se queixaron de que lles faltou tempo para poder falar máis con eles.

Valoramos moi positivamente o interese, a entrega e a boa disposición dos maiores participantes. O alumnado quedou impresionado e moi satisfeito coa experiencia vivida e as historias e anécdotas que lles narraron.