You are hereTEATRO NO SATURNINO MONTOJO: AVENTURAS MERCURIANAS

TEATRO NO SATURNINO MONTOJO: AVENTURAS MERCURIANAS

O día 12 de xuño, o alumnado de 3º de ESO fixo un representación teatral no salón de actos, inserida nos proxectos nos que traballa o centro neste curso 2018/19.

A temática das pezas xira arredor do sistema solar, específicamente Mercurio, planeta que representamos, e os problemas medioambientais que inquietan a Terra.

Os guións foron ideados e redactados polo alumnado, que tamén colaborou na escenografía, vestiario e efectos especiais.

Para a dramatización contaron coa inestimable axuda de dous alumnos do ciclo de VídeoDJ, sen os cales non tería sido posible o éxito acadado.

Os sketchs representados foron os seguintes:

Unha historia apocalíptica

Tráxico

Narración apocalíptica sobre Mercurio que afonda na problemática dos conflitos políticos que poden provocar a destrución.

O intercambio

Unha cómica aventura entre terrestres e mercurianas.

Unha divertida aventura interplanetaria que trata a temática mediambiental con sentido positivo e moito humor.

Carapuchiña mercuriana

Conto tradicional.

Unha versión mercuriana do conto tradicional na que se adaptaron os personaxes e algunha situación para que resultase máis galáctica.

Amores galácticos

Inspiración mitóloxica.

Unha historia de inspiración mitolóxica que ficciona a creación do sistema solar a través dun episodio de amoríos algo liados.

Chegados de Mercurio para salvar a Terra

Mercurio salva a Terra dos lixos medioambientais.

Mercurio salva a Terra dos inconscientes que non se preocupan por manter o planeta limpo para que a vida continúe e por moito tempo.

Mercuriana loitadora

Concienciación medioambiental.

A necesidade de conservación da Terra para que siga a ser un espazo vital, é a base deste relato que ten como finalidade concienciar sobre os problemas medioambientais do noso planeta.