Imaxinar o futuro

No marco da asignatura Obradoiro de Iniciativas Emprendedoras plantexámoslle ao alumnado  o reto de tentar imaxinar un futuro. Un concreto. O que se deriva dunha predicción dunha persoa. Pero non unha persoa calquera. Falamos de Nicholas Negroponte, o fundador do MIT, o Instituto Tecnolóxico de Massachusets. É que este gurú do mundo moderno ven de predicir no marco dunha conferencia TED acontecida en Vancouver que no futuro o coñecemento chegará ao noso cerebro a través de pastillas. Algo que pode sonar a ciencia ficción, se non fora por quen o di. Alguén que no 1984 foi quen de agoirar cousas como o libro electrónico, as tablets, a tecnoloxía no ensino ou o futuro da web.

E que nos deparará ese futuro que nós non veremos, pero que os nosos fillos e alumnos sí? Pois iso é o que queriamos saber. Pronto publicaremos na web os relatos útopicos e distópicos saídos da mente do noso xoven e emprendedor alumnado. Permanecede atentos.

blog | by Dr. Radut