blogue deadmin

Menú Escolar XANEIRO 2022

Menú Escolar NOVEMBRO 2021

PLAN ADAPTACIÓN COVID CPI VIRXE DA SALETA- SETEMBRO 2021- version 5

Nova versión do PLAN DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO COVID do centro que compartimos con toda a comunidade educativa, onde se recollen novas MODIFICACIÓNS, nesta ocasión identifícanse de cor VERDE.

Información sobre pagamento do comedor escolar

Información abono das cotas aos usuarios que teñen que pagaro Comedor Escolar

Os usuarios do comedor escolar que teñen que pagar polo uso deste servizo  terán que cubrir e facer chegar á secretaría do Centro, dentro dos 5 primeiros días do mes seguinte ao que teñen que pagar, o impreso que se xunta indicando no mes correspondente, cun “X”, os días nos que a persoa usuaria non asistiu ao comedor escolar para así descontalos.

PDF: Impreso calendario comedor.

Calendario escolar 2021-2022

Este é o calendario escolar do curso 2021-2022 no Cole de Cea
  9 setembro inicio Infantil e Primaria
15 setembro inicio ESO
O horario deste curso será como o do ano pasado: Entrada: 9.30h Saída: L-M 16.40h / M-X-V 15.50h Horario oficinas: 9.30h a 14.30h

O Cole de Cea - Primavera de Cores

Primavera de cores é a primeira canción cantada e protagonizada polo alumnado de Infantil. Todas as nenas e nenos que cursan esta etapa educativa poñen voz a esta canción adicada ás cores da primavera. É unha versión da canción popular alemá "Grün, grün, grün sind alle meine Kleider" que, á súa vez, está inspirada na súa versión en castelán "Verde, verde".

Coas voces de : Noel, Tania, Yanira, Alejandro, Yaiza, Marcos, Isabella, Rosalía, Izan, Paula, Noa, Miranda, Lara, Carla P., Daniela, Carla G., Izan, Alexandro, Vera, Nela, María, Martina, Izan, Brais, Amaya, Sira e Sofía.

Aquí tendes a letra para cantar: Verde, verde é todo o que eu vexo verde, verde ó noso redor Porque eu amo todo o verde porque no bosque síntome mellor Porque eu amo todo o verde porque no bosque síntome mellor Branco, branco é todo o que eu vexo branco, branco, ó noso redor Porque eu amo todo o branco porque no ceo as nubes brancas son Porque eu amo todo o branco porque no ceo as nubes brancas son Vermello, vermello é todo o que eu vexo vermello, vermello, ó noso redor Porque eu amo todo o vermello porque eu teño un gran corazón Porque eu amo todo o vermello porque eu teño un gran corazón Amarelo, amarelo é todo o que eu vexo amarelo, amarelo, ó noso redor Porque eu amo todo o amarelo porque no alto brilla moito o sol Porque eu amo todo o amarelo porque no alto brilla moito o sol Branco, vermello verde e amarelo no meu cole e ao noso redor Porque eu amo todas as cores na primavera ver o campo en flor Porque eu amo todas as cores na primavera ver o campo en flor.

O maio do Cole de Cea

Aquí está o maio colaborativo do Cole de Cea. Escrito e cantado por todo o alumnado do noso centro. Para celebrar Os Maios, a nosa festa tradicional. Viva o maio do Cole de Cea!!

6º Aquí chega o maio do Cole de Cea pra alegrar o día e a primavera. E a primavera cheíña de cores cantan os paxaros e medran as flores. E medran as flores cun día soleado estamos felices e todos cantamos. 1º E todos cantamos con moita alegría facemos colares coas margaridas Coas margaridas e as bolboretiñas xogamos no patio a dar as voltiñas 5º A dar as voltiñas que estamos afeitos que con tantas obras quedamos desfeitos. Quedamos desfeitos aquí os de quinto somos trapalleiros a ti non che minto. A ti non che minto, mais tamén che digo que o noso colexio quedou colorido. 2º Quedou colorido xa non hai obreiros chegan en setembro marchan en xaneiro. Marchan en xaneiro e pasamos frío xanelas abertas demo do bichiño. 4º Demo do bichiño que nos foi traer nada de xuntanzas moito que facer. Moito que facer moitos contaxiados e na nosa escola poucos confinados. 3º Poucos confinados con moita enerxía e todos contentos e así cada día. E así cada día pasiño a pasiño chegamos á escola con moito agarimo. 1º ESO Con moito agarimo. aprende, internet, que o teu oficio é funcionar ben. É funcionar ben cousa que non fas, os malditos cables hai que ordenar. 2ºESO Hai que ordenar a quen nos goberna, demasiados berros imos pr'as cavernas. Imos pr'as cavernas e con tanto encerro, xa estamos fartas isto é un inferno. 3º ESO Isto é un inferno queremos apertas, dos nosos amigos estar xa máis cerca. Estar xa máis cerca xa cantaba Curros, queremos un maio cheo de futuro. 4º ESO Cheo de futuro con grande ilusión, a xente de cuarto despídese de vós. Despídese de vós tras moitos aniños, marchamos cantando ata logo amigos. INFANTIL Ata logo amigos ata o ano que ven, que viva o maio e nos vaia ben. E nos vaia ben viva a primavera remata o maio do Cole de Cea.

Cole de Cea - Jerusalema [Dance Challenge]

Entroidar entroidamos a golpe de danza no ximnasio coa profe Patricia e o seu Jerusalema [Dance challenge]