O Cole de Cea - Non nos pecharán

Unha homenaxe musical a todo o profesorado e alumnado galego. Polo seu esforzo e responsabilidade durante a pandemia. Este virus non vai poder con nós. Non nos pecharán! A canción é unha versión do espiritual afroamericano "I shall not be moved" ou "We shall not be moved" gravado por primeira vez en 1929 por Blind Roosevelt Graves e tamén por Charley Patton e popularizada por múltiples artistas como Pete Seeger ou The Seekers. A canción tamén é moi coñecida grazas á serie "Verano Azul" na que se interpretou unha versión "No nos moverán". Nesta ocasión o alumnado de 6º de primaria escribiu a letra sobre unha idea da profe Mercedes. As voces e imaxe son do alumnado de 5º de primaria: Uxía, Sara, Paula, Noelia, Christian, Rabab, Ainara, Maio, Daniel, Daniela, Samuel, Iria, Carolina, María Elena, Breogán e Nuria.