Benvida

Correo electrónico: ceip.benchosey@edu.xunta.es

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER NO BEN CHO SHEY

DÍA DA MULLER: ILUSTRADORAS

Continuando coas celebracións do Día Internacional da Muller , o Equipo de Biblioteca organizou e coordinou a actividade ILUSTRADORAS. Con este tema a actividade está relacionada co Proxecto Documental Integrado deste curso "A BANDA DESEÑADA".

O alumnado escolleu as ilustradoras máis salientables facendo un traballo de investigación con estes resultados...

Álbum: CURSO 23-24 -> ILUSTRADORAS DÍA DA MULLER 24

TEATRO IGUALDADE

Outra das actividades realizadas para conmemorar o Día Internacional da Muller foi o TEATRO DE IGUALDADE.

A actriz e escritora Raquel Queizás escenificou a obra SOMOS IGUAIS  e o conto "Artur e Clementina" para 1º, 2º, 3º de primaria e para os máis maiores " CONTOS POLA IGUALDADE NA TÚA MAN".

Álbum: CURSO 23-24 -> TEATRO IGUALDADE

PHOTOCALL CIM DÍA DA MULLER

Co motivo da celebración do Día internacional da Muller o CIM do Concello do Pereiro( Centro de Información á Muller) cedeu ao colexio un photocall e .....ollade!!!!

Álbum: CURSO 23-24 -> PHOTOCALL CIM 2024

PHOTOMONTAGE TO BREAK GENDER STEREOTYPES

Este mes, os estudantes de 5A/5B completaron un proxecto asombroso para romper cos estereotipos de xénero a través do poder da fotomontaxe. No seu traballo "Photomontage to Break Gender Stereotypes", estes novos artistas combinaron as súas propias fotografías con imaxes da internet, mostrándose  realizando actividades e traballos tradicionalmente asociadas co xénero oposto. Desde nenas que traballan como mecánicas ata nenos que usan saias, as fotomontaxes representan un mundo onde cada neno é libre de perseguir as súas paixóns sen expectativas sociais. Mentres celebramos o 8M, o Día Internacional da Muller, estes estudantes lémbrannos que a verdadeira igualdade de xénero significa empoderar a todos para que sigan os seus soños, independentemente do xénero.

This month, the students of 5A/5B completed an amazing project to break gender stereotypes through the power of photomontage. In their work "Photomontage to Break Gender Stereotypes," these young artists combined their own photos with images from the internet, showcasing themselves engaging in activities and careers traditionally associated with the opposite gender. From girls working as mechanics to boys wearing skirts, the photomontages depicted a world where every child is free to pursue their passions without societal expectations. As we celebrate 8M, International Women’s Day, these students remind us that true gender equality means empowering everyone to follow their dreams, regardless of gender.

Álbum: CURSO 23-24 -> DÍA DA MULLER (INGLÉS)

MENÚ MARZO 2024

DIA MUNDIAL DA RADIO

Bencho-Radio celebra o Día Mundial da Radio con Ponte nas Ondas.

Fantásticos e fantásticas as nosas reporteiros e reporteiras de 4º EP.

Noraboa!!!!

Superlambana nas nosas clases de plástica. Superlambanan in our art lessons

In January, the students of 6A/B completed their latest art project inspired by Taro Chiezo's sculpture, Superlambanana, a fusion of lamb and banana in Liverpool, UK. Combining fruits and vegetables with animals, they sculpted and painted fantastical creatures from clay, from pineapple-bears to carrot-cats. Then, with their clay creations as protagonists, the students crafted colorful comics showing their characters having fun adventures with the Superlambanana. After completing their works, the students showcased their sculptures and comics to their fellow classmates and teachers around the school. Through this cool project, the students were able to practice their artistic abilities and learned useful skills in creativity, storytelling, and self-expression.

En xaneiro, os alumnos de 6A/B completaron o seu último proxecto artístico inspirado na escultura de Taro Chiezo, Superlambanana, unha fusión de cordeiro e plátano en Liverpool (Reino Unido). Combinando froitas e verduras con animais, esculpiron e pintaron con arxila criaturas fantásticas, dende osos-piña ata gatos-cenoria. Logo, coas súas creacións de arxila como protagonistas, os alumnos elaboraron bandas deseñadas cheas de cor que mostraban as súas personaxes vivindo divertidas aventuras con Superlambanana. Unha vez terminados os seus traballos, os alumnos mostraron as súas esculturas e  bandas deseñadas aos seus compañeiros e profesores do colexio.

Grazas a este interesante proxecto, os alumnos puxeron en práctica as súas habilidades artísticas e adquiriron coñecementos útiles sobre creatividade, narración e autoexpresión.

Álbum: CURSO 23-24 -> SUPERLAMBANANA PLÁSTICA