Benvida

Correo electrónico: ceip.benchosey@edu.xunta.es

MENÚ ABRIL

MULTIXOGO 2024

O alumnado de segundo de primaria disfrutou o martes 19 de marzo da actividade MULTIXOGO. Dita actividade está enmarcada no Programa Xogade de Deporte Escolar Galego.

Celebrose no colexio de Allariz e participamos os centros que pertencen a Asociación Alta Limia.

Pica na primeira foto e verás un pequeno vídeo.

E se fas click na segunda foto accedes a unha escolma de fotos.

Álbum: CURSO 23-24 -> MULTIXOGO

PLÁSTICA: POP ART

Inspired by the iconic pop art of Andy Warhol, the artists of 6A/6B used images from popular and commercial culture to create their own vibrant masterpieces. In their project, students selected images of their favorite objects, celebrities, and places. With black and white photos as their canvas, they painted over them with bold colors.

After selecting backgrounds to complement their works of art, the students transformed ordinary images into extraordinary pieces that reflect their unique perspectives and personalities. They show us all that art has the power to elevate the everyday into something extraordinary.

Inspirándose no icónico arte pop de Andy Warhol, os artistas de 6A/6B utilizaron imaxes da cultura popular e comercial para crear as súas propias e vibrantes obras mestras. No seu proxecto, os estudantes seleccionaron imaxes dos seus obxectos, celebridades e lugares favoritos. Con fotografías en branco e negro como lenzo, pintaron sobre elas con cores rechamantes.

Despois de seleccionar fondos para complementar as súas obras de arte, os estudantes transformaron imaxes ordinarias en pezas extraordinarias que reflicten as súas perspectivas e personalidades únicas. Móstrannos a todos que a arte ten o poder de elevar o cotián a algo extraordinario.

Álbum: CURSO 23-24 -> PLÁSTICA POP ART

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER NO BEN CHO SHEY

DÍA DA MULLER: ILUSTRADORAS

Continuando coas celebracións do Día Internacional da Muller , o Equipo de Biblioteca organizou e coordinou a actividade ILUSTRADORAS. Con este tema a actividade está relacionada co Proxecto Documental Integrado deste curso "A BANDA DESEÑADA".

O alumnado escolleu as ilustradoras máis salientables facendo un traballo de investigación con estes resultados...

Álbum: CURSO 23-24 -> ILUSTRADORAS DÍA DA MULLER 24

TEATRO IGUALDADE

Outra das actividades realizadas para conmemorar o Día Internacional da Muller foi o TEATRO DE IGUALDADE.

A actriz e escritora Raquel Queizás escenificou a obra SOMOS IGUAIS  e o conto "Artur e Clementina" para 1º, 2º, 3º de primaria e para os máis maiores " CONTOS POLA IGUALDADE NA TÚA MAN".

Álbum: CURSO 23-24 -> TEATRO IGUALDADE

PHOTOCALL CIM DÍA DA MULLER

Co motivo da celebración do Día internacional da Muller o CIM do Concello do Pereiro( Centro de Información á Muller) cedeu ao colexio un photocall e .....ollade!!!!

Álbum: CURSO 23-24 -> PHOTOCALL CIM 2024

PHOTOMONTAGE TO BREAK GENDER STEREOTYPES

Este mes, os estudantes de 5A/5B completaron un proxecto asombroso para romper cos estereotipos de xénero a través do poder da fotomontaxe. No seu traballo "Photomontage to Break Gender Stereotypes", estes novos artistas combinaron as súas propias fotografías con imaxes da internet, mostrándose  realizando actividades e traballos tradicionalmente asociadas co xénero oposto. Desde nenas que traballan como mecánicas ata nenos que usan saias, as fotomontaxes representan un mundo onde cada neno é libre de perseguir as súas paixóns sen expectativas sociais. Mentres celebramos o 8M, o Día Internacional da Muller, estes estudantes lémbrannos que a verdadeira igualdade de xénero significa empoderar a todos para que sigan os seus soños, independentemente do xénero.

This month, the students of 5A/5B completed an amazing project to break gender stereotypes through the power of photomontage. In their work "Photomontage to Break Gender Stereotypes," these young artists combined their own photos with images from the internet, showcasing themselves engaging in activities and careers traditionally associated with the opposite gender. From girls working as mechanics to boys wearing skirts, the photomontages depicted a world where every child is free to pursue their passions without societal expectations. As we celebrate 8M, International Women’s Day, these students remind us that true gender equality means empowering everyone to follow their dreams, regardless of gender.

Álbum: CURSO 23-24 -> DÍA DA MULLER (INGLÉS)