XORNADAS DE PORTAS ABERTAS.

Días 2, 20 e 27 de febreiro ás 16 horas.

No caso de non poder acudir nesas datas podedes poñervos en contacto co cole para organizar a visita noutras datas.

Tlf: 886 120 191

AGARDÁMOSVOS !!!

VISITA VIRTUAL

Modificación da concreción curricular

Premade no ficheiro adxunto para consultar o documento

Fomentamos hábitos de lectura

Este plan intenta integrar todas as intervencións do Centro destinadas ao fomento da lectura, escritura e  habilidades informativas ao longo de todos os cursos. Nel se deberá implicar todo o profesorado das distintas especialidades e ciclos.

Os obxectivos están relacionados co desenvolvemento da competencia lectora e literaria, a educación no uso crítico da información e a creación do hábito da lectura.

Para por en marcha este plan promóvense actividades en prol da lectura: mochilas viaxeiras, hora de ler, contacontos, feira do libro, club de lectura, utilización da biblioteca como recurso habitual da aula….

No Centro inténtase crear un ambiente propicio para conquerir bos lectores, dotanto de espazos, tempos e recursos necesarios á comunidade educativa.

Fomentamos o uso do Galego na escola

Dende o Centro inténtase promover o coñecemento e uso da lingua galega conforme á normativa da lexislación vixente.

Para realizar esta tarefa promóvense actividades que acheguen aos rapaces á língua, cultura, tradicións, festas... da nosa Comunidade.

Foro de novidades e actividades

O noso INSTAGRAM é

ceip_carrasqueira_vigo

Animádevos a coñecelo!