PROGRAMA "TAS OU NON TAS". CAPÍTULO 15.

O noso alumnado de 6º de Primaria déixavos outro novo capítulo do Programa "TAS OU NON TAS", no que nos falan dunha palabra que ultimamente citamos moito, a palabra “CHUVIA”. Adiante vídeo!

DÍA DA MULLER

DÍA DE ROSALÍA. 23 DE FEBREIRO.

ENTROIDO 2024.

Aquí tedes todos os vídeos do I Simposio Internacional de Zooloxía da Mariña celebrado o pasado venres no pavillón do noso colexio.

I Simposio Internacional de Zooloxía da Mariña. Documental.

Como xa sabedes, esta semana temos a extraordinaria visita dos mellores investigadores de todo o mundo, para reunirse no I Simposio Internacional de Zooloxía da Mariña, que terá lugar no noso centro mañá venres. Mencionar, que nos quixeron agasallar con este impresionante documental, onde se recolle a súa experiencia como investigadores e que foi realizado e editado por eles mesmos.

Estamos súper orgullosos de vós! Parabéns a todas e a todos e grazas polo agasallo! Sodes uns cracks!

RECOMENDACIÓNS LECTORAS PARA O ENTROIDO.

NOVAS DE ÚLTIMA HORA.

DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E A PAZ

O día 30 de xaneiro celebramos no noso centro o Día da Non Violencia e a Paz. Para dar comezo, dous alumnos de Primaria leron un manifesto para a Paz. A continuación, todo o alumnado, profesorado e persoal do centro participamos nunha coreografía elaborada por Alba, a nosa mestra de Música, da canción "A mi me gusta la vida" de Funambulista.

PORQUE... "GÚSTANOS A VIDA!"

Podedes ver o vídeo premendo na imaxe.

COMPARTINDO CONTOS.

Onte,  disfrutamos na nosa biblio, dunhas sesións de contacontos a cargo do alumnado de 5º de Primaria, nas que compartiron cos máis peques (Educación Infantil, 1º, 2º e 3º de Primaria) os contos “A TEA DE ARAÑA”  e “IRIÑA BAILARINA”.

Sodes uns excelentes narradores!

A continuación podedes ver os vídeos premendo nas imaxes.

VISITA DA APALPADORA

Hoxe tivemos a grata visita da filla do apalpador, Antía Vázquez, acompañada do músico André Espiñeira, para deleitarnos cun formato de contacontos musicado e interactivo onde se mesturaron cantigas, lendas e dinámicas.

Esta actividade está organizada pola Vicepresidencia da Diputación de Lugo co obxectivo de promover a presenza de tradicións propias na representación do Nadal e ofrecer a nenas e nenos unha proposta de lecer en galego nestas datas.