Menú de Música

DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E A PAZ

O día 30 de xaneiro celebramos no noso centro o Día da Non Violencia e a Paz. Para dar comezo, dous alumnos de Primaria leron un manifesto para a Paz. A continuación, todo o alumnado, profesorado e persoal do centro participamos nunha coreografía elaborada por Alba, a nosa mestra de Música, da canción "A mi me gusta la vida" de Funambulista.

PORQUE... "GÚSTANOS A VIDA!"

Podedes ver o vídeo premendo na imaxe.

FESTIVAL DE FIN DE CURSO 22-23.

O pasado 21 de xuño puidemos gozar dun estupendo festival de fin de curso ideado e organizado polo noso mestre de Música, Manuel. As alumnas e alumnos deleitáronos coas súas actuacións nas que demostraron o gran talento artístico que teñen. Parabéns!

BOTA, BOTA A PELOTA.

FUNCIÓN NA SABANA.

PAZ 2023.

O noso alumnado de Infantil, primeiro e segundo de Primaria sorprendeunos cunha impresionante coreografía para conmemorar o Día da Paz, feita cunha peza de Amelie! Coas súas ganas de aprender e traballar en equipo, esforzáronse duramente para crear unha coreografía chea de paz e diversión. Dámoslle as grazas pola súa dedicación e esforzo! Parabéns polo gran traballo!

Que gran traballo o do alumnado do noso centro! Todas as coreografías e as mensaxes incluídas nelas, foron creadas unicamente por eles. Estamos incriblemente orgullosos da súa creatividade e dedicación!

Os movementos e as letras das cancións son o reflexo do seu esforzo e traballo en equipo. Cada un deles contribuíu coas súas ideas e traballou duro para conseguir un resultado impresionante.

Parabéns! Esperamos ver máis do vos talento no futuro!

KOKOLEOCO. (Canción africana)

No seguinte vídeo podemos ver ao alumnado de  5º e 6ª de Primaria interpretando a canción popular africana "KOKOLEOCO", na que empregan xilófonos, metalófonos, carillones e a percusión corporal.

Parabéns rapazas e rapaces!

Música: Instrumentos musicais en infantil

Na clase de 5º de ed. infantil (4 anos) estivemos recoñecendo instrumentos que non temos no colexio en fotografías. Para iso, un matamoscas fixo que a actividade fose moito máis emocionante "cazando" os instrumentos cando escoitaban o seu nome.

Música: Representación do coro no Ourencanto

Nove nenos e nenas do noso coro escolar estiveron en Ourense para traballar co afamado director Josu Elberdin no certame Ourencanto.

Non podemos estar máis contentos co traballo desenvolvido a fin de semana. Sen dúbida foi duro e intenso, pero pagou a pena tanto esforzo.

Agradecemento especial ás familias que se desplazaron a Ourense para que os pequenos cantores puidesen vivir esa xenial experiencia xunto a outros 450 escolares.

Pronto estarán dispoñibles os vídeos que enlazaremos dende esta mesma páxina.