MATRÍCULA DE ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN

DOCUMENTACIÓN PRECISA PARA A MATRÍCULA:

•    Solicitude – Anexo III-1

•    3 fotografías tamaño carné

•    Fotocopia da tarxeta sanitaria do alumno/a

•    Fotocopia do libro de vacinas

•    Fotocopia do DNI do alumno/a (se o ten)

•    Fotocopia do DNI dos proxenitores.

IMPRESOS QUE DEBEN CUBRIR (enviáronse por correo electrónico ás familias do alumnado admitido):

•    Autorización de saídas

•    Autorización uso da imaxe

•    Ficha informativa para Educación Física

•    Enquisa sobre a lingua do alumnado

•    Autorización para a retirada do alumno/a.

Se non os entregaron coa solicitude de admisión, tamén deben cubrir:

•    Ficha de datos persoais

•    Solicitude relixión/atención educativa

•    Aceptación das normas de Educación Infantil

No caso de que o seu fillo/a deba ser incluído no Programa “Alerta Escolar 061” deben cubrir tamén o seguinte impreso:

•      Inclusión no Programa “Alerta Escolar 061”. Este documento virá acompañado dun informe médico.

Se van usar o Aparcadoiro de Xoán XXIII, deben pedir no Colexio a solicitude e despois entregala selada nas oficinas do Aparcadoiro.

•      Solicitude uso Aparcadoiro.

AdxuntoTamaño
Formulario matrícula curso 20_21.pdf158.73 KB