ADMISIÓN 16-17_LISTAXES PROVISORIAS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS

Nos adxuntos van as listaxes provisorias de admitidos e non admitidos dos diferentes cursos.

O prazo para presentar reclamacións ou recurso é 27, 28 e 29 de abril, 2 e 3 de maio.

Saída ao Teatro Principal

O pasado 23 de febreiro o  alumnado de 1º de E.Primaria  asistiu a ao teatro Principal  a ver “ Babiliglub”,  unha novedosa obra infantil en luz negra que introduce ao público nunha aventura de títeres baixo un mar de música, movemento e cor.

Babiliglub conta coa música de Elena Paz e Xosé Liz; e un elenco formado por Óscar Ferreira, Rogelio Lema e Xurxo Cortázar.

ADMISIÓN 16-17

Entroido 2016

Alumnado e profesorado do López Ferreiro, celebramos un ano máis o tradicional Entroido.

Este ano viaxamos ata a Idade Media, desde alí chegaron: dragóns, reis e raiñas, trovadores,  templarios, mesoneiras e mesoneiros, bruxas e magos, vikingos e Robins Hood, que fixeron deste venres 5 de febreiro  unha xornada colorida e festiva.

Pronto terán as imaxes na Galería da páxina,mentras tanto esta é unha pequena mostra.

Bo Entroido a todas e todos!

!

Saída ao Auditorio

O vernes 22 de xaneiro o alumnado de 5º asiste no Auditorio de Galicia, xunto a outros escolares de outros municipios, a unha sesión didáctica a cargo de Pablo Carpintero, onde se lles explicou a orixe dos instrumentos tradicionais de Galicia (vento, corda, percusión, etc) e onde se escoitou o seu son a través de varias pezas que interpretou Pablo e un grupo de acompañamento e bailadores e bailadoras. A sesión estivo apoiada visualmente por unha presentación fotográfica que recolle distintos momentos da historia de Galicia a través da súa instrumentación

Visita a Meteogalicia

O martes 19 de xaneiro, o alumnado de 5º tivo a magnífica oportunidade de visitar as instalacións de Meteogalicia. Ao coincidir en martes os nenos e nenas tiveron a ocasión de asistir a solta unha radiosondaxe que permite recoller datos do estado da atmosfera en tempo real, durante un período de 5 horas. A máis diso as clases foron á sá de pantallas onde se vían distintos mapas do tempo con información específica e en tempo real. Asímesmo tamén recibiron dúas charlas onde se lles deu a coñecer os distintos instrumentos de medida dos diferentes factores climáticos (temperatura, humidade, chuvia, etc.) e como se producen os distintos fenómenos atmosféricos (nubosidade, sarabia, efecto invernadoiro, etc). O alumnado prestou un grande nivel de atención e soubo responder con moito acerco as preguntas formuladas polo persoal da citada entidade.

Saída ao teatro

O alumnado de 5º e 6º asistiron a un espectáculo de danza “Só unha excusa”, da man da Compañía !Las Tricotouses”, no Teatro Principal, o 18 de xaneiro. O traballo artístico desta compañía ofreceulles aos alumnos a posibilidade de ver unha improvisación de danza acompañada de iluminación especial para a través de movemento corporal escenificar catro distintos estados de ánimo. O espectáculo veuse complementado cun taller de danza no colexio que tivo lugar o mércores 20 de xaneiro.

Guía abalarmóbil familias

Esta é uhna guía completa con información para o acceso e instalación da aplicación abalarmóbil para as familias do alumnado.

Para poder acceder deben ter incorporado o seu número de teléfono móbil nos datos do centro, para asegurarse  notifiquen a súa  titoría ou  a secretaría o seus números de teléfono móbil indicando se é do pai ou da nai.

Calendario 2016

Feliz 2016!!

Aquí está o calendario, elaborado polo alumnado do López Ferreiro.

Santiago de Compostela, cidade Patrimonio da Humanidade

A nosa capital, Santiago, celebrou o pasado 4 de decembro de 2015, o 30 aniversario da súa declaración como Patrimonio da Humanidade. En Compostela soaron na aquel ano 1985, as campás de todas as igrexas. Uns meses despois unha placa instálabase aos pés do Concello para recordar para sempre o valor da cidade vella.

O acto de celebración do devandito aniversario  tivo lugar no Museo dás Peregrinacións, e ali estiveron os alumnos e alumnas de 4º de E.Primaria do noso centro.