Entroido 2016

Alumnado e profesorado do López Ferreiro, celebramos un ano máis o tradicional Entroido.

Este ano viaxamos ata a Idade Media, desde alí chegaron: dragóns, reis e raiñas, trovadores,  templarios, mesoneiras e mesoneiros, bruxas e magos, vikingos e Robins Hood, que fixeron deste venres 5 de febreiro  unha xornada colorida e festiva.

Pronto terán as imaxes na Galería da páxina,mentras tanto esta é unha pequena mostra.

Bo Entroido a todas e todos!

!

Guía abalarmóbil familias

Esta é uhna guía completa con información para o acceso e instalación da aplicación abalarmóbil para as familias do alumnado.

Para poder acceder deben ter incorporado o seu número de teléfono móbil nos datos do centro, para asegurarse  notifiquen a súa  titoría ou  a secretaría o seus números de teléfono móbil indicando se é do pai ou da nai.

Calendario 2016

Feliz 2016!!

Aquí está o calendario, elaborado polo alumnado do López Ferreiro.

Santiago de Compostela, cidade Patrimonio da Humanidade

A nosa capital, Santiago, celebrou o pasado 4 de decembro de 2015, o 30 aniversario da súa declaración como Patrimonio da Humanidade. En Compostela soaron na aquel ano 1985, as campás de todas as igrexas. Uns meses despois unha placa instálabase aos pés do Concello para recordar para sempre o valor da cidade vella.

O acto de celebración do devandito aniversario  tivo lugar no Museo dás Peregrinacións, e ali estiveron os alumnos e alumnas de 4º de E.Primaria do noso centro.

Cine no teatro Principal

O pasdo 7 de outubro de 201, o  alumnado de 4º de E. Primaria, asistiu  a unha proxección de curtametraxes no Teatro Principal, coincidndo coa celebración do12º  Festival Internacional de cine de Santiago de Compostela.

Renacemento e barroco musical

O alumnado de 5º e 6º de E. Primaria, participou o pasado venres 4 de decembro nunha actividade musical no centro, impartida por Luis Soto, pai de un alumno de 6º e unha alumna de 1º.

Nesta actividade descubriron a música na Idade Moderna: Renacemento e Barroco, dun xeito ameno e práctico.

Grazas de novo a Luis, por achegarnos unha vez máis a música.

Cartografía

Os pasados días, 26 de outubro e 2 de decembro de 2015, o alumnado de 5º e 6º, respectivamente, asistiron no colexio, a unha charla impartida por Alberto Varela, pai de alumnos do centro.

En dita charla, tiveron a sorte de contar co saber e profesionalidade de Alberto, para reforzar contidos traballados na área de Sociais, e descubrir outos novos de xeito atractivo e práctico.Reiteramos de novo o agradecemento pola colaboración, en nome de todo o alumnado

Visita ao Museo de Historia Natural

Os alumnos e alumnas de 3º de E.Primaria, visitaron o pasado día 2 de decembro, o Museo de Historia Natural, reforzando asi o tema dos invertebrados, traballado na aula.

Encontros con autores, Gonzalo Moure

Gonzalo Moure, nacido en Valencia, estudou Ciencias Políticas na Universidade Complutense de Madrid. Traballou como xornalista entre 1973 e 1989, fundamentalmente na radio. Deixou esta sendo director dunha emisora de radio. Tamén escribíu en prensa, prensa especializada en música popular, televisión (como guionista) e publicidade.

As súas obras caracterízanse pola atención aos problemas sociais.

O 25 de novembro o noso alumnado de 5º e 6º de E. Primaria, tivo  as sorte de asistir a unha charla co autor dos libros que están lendo, Palabras de caramelo e Fango.

Seguridade en internet e acoso escolar

Profesionais do Corpo Nacional de Policía, estiveron no noso centro, os pasados 17 e 24 de novembro, impartindo ao alumnado de 5º e 6º de E.Primaria unha charla sobre seguridade en internet e acoso escolar, completando así o traballo do profesorado nestos temas.

En vindeiras datas está prevista unha charla semellante para as familias, da que serán debidamente informadas.