Educación Ambiental

COMEZOU A FAENA NO NOSO HORTO ESCOLAR.

Despois dunha boa semana de chuvias, algunhas familias voluntarias do CEIP López Ferreiro, así como as súas nenas e os nenos, achegáronse co sacho na man ata o centro educativo.

Estiveron acondicionando a zona do horto escolar para que a que este sexa un recurso máis dunha metodoloxía activa baseada na experimentación, na observación, e moi especialmente, no respecto polo mundo natural a partir do traballo colaborativo.

A proposta partiu conxuntamente do Equipo de medio ambiente e da ANPA do CEIP López Ferreiro. A bo seguro que pronto se verán os seus froitos!

XESTIÓN DE RESIDUOS

A rapazada de 2º e 6º participou nunha acividade de xestión de residuos, na cal primeiro tiveron unha explicación teórica do funcionamento da xestión de residuos e unha segunda parte na cal levaron a cabo unha parte práctica a través de xogos nos que as alumnas e alumnos tiñan que clasificar os residuos nos diferentes colectores

O final da actividade, o alumnado recibiu como agasallo un lápiz con sementes para poder plantar e colaborar coa mellora do medio ambiente. Cada clase recibiu tamen por parte de ENERGAL, un bulbo de tulipán para poder plantar e ver a súa evolución.

Foi moi divertido!!!