Admisión

Admisión de novo alumnado: INFORMACIÓN XERAL

 

TODAS AS SOLICITUDE PRESENTADAS PARA EDUCACIÓN INFANTIL, ESTÁN ADMITIDAS POSTO QUE O NÚMERO DE VACANTES É IGUAL OU SUPERIOR AO NÚMERO DE SOLICITUDES.

AQUELAS FAMILIAS QUE SOLICITARON PRAZA PARA EDUCACIÓN PRIMARIA, dada a insuficiencia de postos dispoñibles, terán 10 días hábiles para presentar, se non o fixeron, a documentación xustificativa dos criterios do baremo alegados.

 

 

Calendario de actuacións

  • Xornadas de portas abertas 

 

 

 

LISTAXE DE VACANTES CURSO 2023/2024

NIVEL

VACANTES

RESERVA

TOTAL

Solicitudes presentadas

4º E.I (3 anos)

34

  6*

40

32

5º E.I (4 anos)

18

0

18

1

6º E.I (5 anos)

2

0

2

2

1º E. Primaria

0

  3*

3

 

2º E. Primaria

0

0

0

 

3º E. Primaria

0

0

0

2

4º E. Primaria

0

0

0

 

5º E. Primaria

0

0

0

 1

6º E. Primaria

1

0

1

 

 

*De acordo coa normativa vixente reservaranse 3 prazas por unidade do total das vacantes previstas para atender a escolarización de alumnado con neae (necesidades especificas de apoio educativo). Para o vindeiro curso reservaranse 6 prazas en 4º de Ed. Infantil e 3 en 1º de Ed. Primaria.  As devanditas prazas non adxudicadas, asignaranse dentro do procedemento ordinario de admisión e, se é o caso, no subsidiario.

 

  •  Do 1 ao 20 de marzo- Presentación de solicitude de admisión

Presentarase unha única solicitude segundo o modelo ANEXO II (ED550B) preferentemente por vía electrónica mediante o formulario normalizado que estará dispoñible na aplicación informática admisiónalumnado (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/) a través da sede electrónica da Xunta de Galicia.

Opcionalmente poderase presentar presencialmente no centro docente indicado en primeiro lugar.

A partir do 1 de marzo, poden recoller o formulario en papel no colexio. O horario de secretaría do CEIP López Ferreiro é de luns a venres de 09:00 a 14:45h e os martes tamén de 16:30 a 18:30h.

Cando o número de solicitudes sexa superior ao de postos dispoñibles, abrirase un prazo de 10 días hábiles para presentar presencialmente no centro a documentación xustificativa dos criterios alegados.

 

  • 25 de abril - Publicación das LISTAXES PROVISONAIS de alumnado ADMITIDO e NON ADMITIDO.

Ábrese un prazo de 5 días hábiles para presentar reclamacións.

 

  • 15 de maio - Publicación das LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS/AS e NON ADMITIDOS/AS.

Prazo de interposición de recurso de alzada ante o Xefe Territorial: 1 mes.

 

  • Do 20 ao 30 de xuño - Formalización de matrícula do alumnado admitido.

 

PODEN CONSULTAR MÁIS INFORMACIÓN NOS ARQUIVOS ADXUNTOS: información sobre o proceso de admisión, información sobre o centro e a ANPA, tríptico informativo, criterios do baremo, rúas do CEIP López Ferreiro

O criterio complementario do centro outórgase por "domicilio familiar ou lugar de traballo dos pais ou titores legais na área de influencia do centro".  

ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO PARA O CURSO 2024-25: portas abertas

As xornadas de portas abertas para coñecer o CEIP López Ferreiro, serán o 21 de febreiro.

Pódese elixir entre dúas quendas:

- Ás 9:30 h, con entrada por Xoán XXIII.

Quen acuda a esta hora, poderá comprobar como se acolle ao alumnado (especialmente de educación infantil) e a subida ás aulas. Logo, faremos un percorrido polas instalacións e detallaremos algúns aspectos das características, metodoloxías e programas que se desenvolven no noso centro.

Ás 17:00 h, con entrada pola rúa Xasmíns.
Quen veña nesta franxa horaria, observará algunha das actividades extraescolares que se organizan. A continuación, realizaremos a presentación do centro seguindo o mesmo esquema que pola mañá.

Agardámosvos!

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS - ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO

Este curso celebraremos tres xornadas de portas abertas para que as familias poidan coñecer o noso centro:

- XORNADA VIRTUAL: o xoves 24 de febreiro ás 10:00h. Non é preciso inscribirse, uns días antes poñeremos na web o enlace para acceder.

 - XORNADAS PRESENCIAIS:  o mércores 23 e o xoves 24 de febreiro ás 17:00h.  Aquelas persoas interesadas en acudir (un representante por neno/a), deberán enviar un correo electrónico a ceip.lopez.ferreiro@edu.xunta.gal indicando o nome de quen queira asistir e o día que desexa. Responderáselles a ese correo indicando se teñen ou  non praza , pois haberá un máximo de 20 persoas por sesión.

Pinchando nos enlaces poden ver unha breve presentación do Colexio e da ANPA:

- Presentación do colexio

- Presentación da ANPA

 

INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN:







ADMISION DE NOVO ALUMNADO PARA O CURSO 2021-22

 

LEXISLACIÓN QUE REGULA O PROCESO 

SOLICITUDES E HORARIO DE SECRETARÍA

DATOS DA SOLICITUDE A TER EN CONTA

DATOS DO CENTRO E DO  PROCESO DE ADMISIÓN

LEXISLACIÓN QUE REGULA O PROCESO 

SOLICITUDES E HORARIO DE SECRETARÍA 

DATOS DA SOLICITUDE A TER EN CONTA 

DATOS DO CENTRO E DO PROCESO DE ADMISIÓN 

ALGUNHAS IMAXES DO CENTRO

 

 

 

 

 OUTRA DOCUMENTACIÓN (pódese entregar coa admisión ou no momento de formalizar a matrícula) 

  PODEN CONSULTAR AQUÍ MÁIS INFORMACIÓN

 - Proxecto Educativo do Centro                            - Rúas da área de influencia                - Criterios do Baremo e criterio complementario do centro

- Actividades da Biblioteca                                     - Centros limítrofes                           - Calendario de actuacións

 

MATRÍCULA DE ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN

                                                                        DOCUMENTACIÓN PRECISA PARA A MATRÍCULA:

                                                         •    Solicitude – Anexo III-1

                                                         •    3 fotografías tamaño carné

                                                         •    Fotocopia da tarxeta sanitaria do alumno/a

                                                         •    Fotocopia do libro de vacinas

                                                         •    Fotocopia do DNI do alumno/a (se o ten)

                                                         •    Fotocopia do DNI dos proxenitores.

                                                                        IMPRESOS QUE DEBEN CUBRIR (enviáronse por correo electrónico ás familias do alumnado admitido):

                                                         •    Autorización de saídas

                                                         •    Autorización uso da imaxe

                                                         •    Ficha informativa para Educación Física

                                                         •    Enquisa sobre a lingua do alumnado

                                                         •    Autorización para a retirada do alumno/a.

                                                           Se non os entregaron coa solicitude de admisión, tamén deben cubrir:

                                                         •    Ficha de datos persoais

                                                         •    Solicitude relixión/atención educativa

                                                         •    Aceptación das normas de Educación Infantil

                                     No caso de que o seu fillo/a deba ser incluído no Programa “Alerta Escolar 061” deben cubrir tamén o seguinte impreso:

                                                •      Inclusión no Programa “Alerta Escolar 061”. Este documento virá acompañado dun informe médico.

                                     Se van usar o Aparcadoiro de Xoán XXIII, deben pedir no Colexio a solicitude e despois entregala selada nas oficinas do Aparcadoiro.

                                                •      Solicitude uso Aparcadoiro.

 

REANUDACIÓN DO PROCESO DE ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO

Establécense os seguintes prazos:

·        

       PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:  

                  do 11 ao 18 de maio (ambos incluídos)

·         PRESENTACIÓN DA DOCUMENTACIÓN DO BAREMO:

                  ata o 26 de maio

·         LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS/AS: 

                  antes do 9 de xuño

·         LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS/AS: 

                  antes do 26 de xuño

·         FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA:

                  do 1 ao 10 de xullo

O HORARIO DE ENTREGA DE SOLICITUDES E DOCUMENTACIÓN SERÁ

DE LUNS A VENRES DE 9:30 a 14:30h.

 

ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO PARA O CURSO 2020-21

En virtude das instrucións en relación do COVID-19, AMPLÍASE provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará 1 semana despois do reinicio das clases.

Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes.

                               LEXISLACIÓN QUE REGULA O PROCESO

*  DECRETO 254/2012 do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes…

*  Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado )

*  Orde do 25 de xaneiro de 2017 (DOG) pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013

*  Instrucións da D.X de Centros e Recursos Humanos sobre o procedemento de admisión para o curso 2020-21

* Anuncio do sorteo público anual das letras de prioridade para resolver os empates

*  Resultado del sorteo

 

SOLICITUDES

 

      Presentarase unha única solicitude segundo o modelo ANEXO II, que poderá:

 

           a.       Recollerse e presentala asinada no centro (Anexo II)

           b.      Cumprimentarse na aplicación https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/ e presentala asinada de xeito manual no centro.

c.      Cubrir a solicitude informaticamente e asinala en Sede Electrónica. Para isto deben dispoñer de certificado dixital ou chave 365.

 

DATOS A TER EN CONTA

 

    * A solicitude de admisión presentarase no centro indicado en primeiro lugar e poderá conter ata 6 centros por orde de preferencia.

   * A solicitude será única e terá carácter vinculante.

  * A solicitude poderá asinala calquera das persoas titulares da patria potestade, cando se refiran a fillos/as comúns dun matrimonio non separado legalmente nin divorciado ou dunha parella de feito debidamente inscrita no Rexistro de Parellas de Feito de Galicia. Nos demais casos requírese a sinatura dos dous titularesagás que a patria potestade estea atribuída a un deles con carácter exclusivo, ou en situacións de violencia de xénero.    

  * A solicitude dun posto escolar reservado a alumnado con Necesidades Específicas de Apoio Educativo (NEAE) deberá acompañarse da documentación xustificativa para o seu cotexo polo centro educativa.

 

 As solicitudes virán acompañadas de:

     o    Copia do DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar, cando deneguen a súa consulta automatizada.

         o    Copia do DNI ou libro de familia onde apareza a idade do neno/nena.

         o    Convenio regulador ou resolución xudicial en caso de separación ou divorcio, se é o caso.

         o    Para o alumnado xa matriculado noutro centro nun nivel de primaria: certificado de matrícula do centro actual. Os solicitantes deben comunicar a dita solicitude ao centro de orixe.

 

           É IMPRESCIDIBLE TRAER OS ORIXINAIS PARA O COTEXO DA DOCUMENTACIÓN

 

OUTRA DOCUMENTACIÓN:

  -- Ficha de datos persoais

 -- Solicitude para recibir clases de relixión/atención educativa/valores 

      -- Aceptación das normas de educación infantil ou normas de educación primaria segundo o curso solicitado.

 

 HORARIO DE SECRETARÍA DURANTE O PERIODO DE SOLICITUDES:                                                                                                                                                       

         de luns a venres lectivos de 9:00-14:30h e martes tamén de 16:30 a 18:00h

 

               PODEN CONSULTAR MÁIS INFORMACIÓN NOS ARQUIVOS ADXUNTOS.    

        -Calendario do Proceso de admisión

       - Criterios do Baremo

            - Rúas da zona de escolarización e colexios limítrofes.

             - Etc.

             Ademais poden consultar os servizos ofrecidos pola ANPA: madrugadores, comedor, actividades extraescolares... (trátase dun documento provisional)

 

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS

NON É PRECISO FACER RESERVA. A entrada é pola Rúa Xasmíns.

 

ALGÚNS DATOS SOBRE O NOSO CENTRO:

 -     *  Xornada continuada todo o curso: de 9:30 a 14:30h

-       *   Colexio adscrito aos IES Xelmírez 1 e IES Xelmírez II.

-       *  A ANPA xestiona:

 Servizo de Madrugadores de 7:30 a 9:30h

Servizo de Comedor de 14:30 a 17:00h

*  Servizo de Ludoteca de 17:00 a 18:30h

*  Servizos de muda e merenda saudable.

*  Actividades extraescolares.

Para consultar a información relacionada coa ANPA,  poden acceder a http://www.anpalopezferreiro.org

MATRÍCULA NOVO ALUMNADO

 

DOCUMENTACIÓN  necesaria para a matrícula:

       Solicitude acordo co Anexo III-1  

       3 fotografías tamaño carné.

       Fotocopia da tarxeta sanitaria do/a alumno/a

       Fotocopia do libro de vacinas

       Fotocopia do DNI do alumno/a (se o ten)

       Fotocopia do DNI dos proxenitores/titores

Ademais deben cubrir os seguintes impresos: 

       Autorización de saídas

       Autorización uso da imaxe.

       Ficha informativa para Educación Física

       Enquisa sobre a lingua do alumnado

       Autorización a persoas para a retirada do alumno/a.

Distribuir contido