Admisión de alumnado para o curso 2024-25

A partir do 1 de marzo  comeza o procedemento de admisión de alumnado para o curso escolar 2024/2025.

Para obter máis información dirixirse á Secretaría do Centro.

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO: DE 9:30h. a 13:30h.

CALENDARIO PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2024-2025
Publicación vacantes  Antes do 1 de  marzo
Presentación solicitude de admisión Do 1 ao 20 de marzo
Presentación documentación acreditativa dos criterios do baremo  Do 21 de marzo ao 11 de abril
Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos  25 de abril
Reclamación ás listaxes provisionais  Do 26 de abril ao 3 de maio
Publicación das listaxes definitivas  Antes do 15 de maio

Formalización de matrícula en EI e EP

Do 20 ao 30 de xuño

Pódense consultar e/ou descargar os documentos relacionados nas ligazóns seguintes:

Campeonato provincial de cros en Portas

Os alumnos e alumnas de 3º, 4º e 5º de Primaria participaron esta mañá nunha xornada de deporte escolar e convivencia con centros de toda a provincia en Portas.

Visita de Papá Noel

Esta mañá recibimos unha visita moi especial...

Programa XOGADE

O venres 17 participamos na proba de campo a través celebrada en Silleda acadando moi bos resultados. Moi ben rapaces!

Publicación de listaxe definitiva de alumnado admitido no servizo de comedor para o curso 2023/2024.

Están publicadas  as listaxes definitivas de usuarios admitidos e de reserva para o servizo de comedor para o curso 2023/24. Poden consultalas no taboleiro de anuncios do centro.

Todos aqueles alumnos e alumnas admitidos deben cubrir o anexo II autodeclaración e entregalo na secretaría do centro ata o 14 de xullo en horario de 10:00h a 13:00h. Poden recollelo na secretaría do centro ou descargalo no seguinte enlace:

ANEXO II AUTODECLARACIÓN