Empréstitos

Empréstitos curso 2023/2024

A biblioteca do cole está aberta!

Tes paixón por ler e descubrir novas historias? Entón a biblioteca do cole é o teu lugar ideal!

Durante todo o curso escolar, o noso servizo de biblioteca permanece aberto para ofrecer a toda a comunidade educativa a posibilidade de gozar dunha ampla colección de libros.

¿Como funciona?

É moi sinxelo:

• Escolle o libro que máis che guste: Achégate á biblioteca e explora os nosos andeis repletos de aventuras, coñecementos e fantasía.
  • Lévao á casa: O préstamo de libros realízase os venres pola mañá. Cada curso ten asignada unha hora específica para que todo o alumnado poida cambiar o libro que ten en préstamo por un novo.
  • Goza da lectura: Mérxete nas páxinas do teu libro favorito e déixate levar pola maxia da lectura.
  • Devolve o libro e repite: O prazo de préstamo son dúas semanas, pero se o rematas antes, non dubides en devolvelo e escoller outro!

¿Que pasa se non podo ir o venres?

Non te preocupes, temos solución! Se algún venres non podes acudir á biblioteca para cambiar o teu libro, poderás facelo o primeiro día da semana seguinte.

Un servizo para toda a comunidade educativa

A biblioteca do cole está á disposición de todo o alumnado, profesorado e pais e nais. Animamos a toda a comunidade educativa a facer uso deste servizo e gozar dos innumerables beneficios que a lectura aporta ás nosas vidas.

¡Non te quedes sen o teu libro!

Esperámoste na biblioteca do cole para que xuntos exploremos o marabilloso mundo da lectura.

¡Feliz lectura!

Empréstitos na biblioteca

Ao longo do curso 2020/21 funcionou o servizo de préstamo da biblioteca ata o mes de xuño con total normalidade, sen verse afectado polo protocolo COVID.

Realizáronse préstamos dos seus fondos aos membros da comunidade educativa que o demandaron, para poder gozar coa lectura en tempos de lecer nas súas casas.