AXUDAS MUNICIPAIS 2022-23: LIBROS DE TEXTO, MATERIAL ESCOLAR E COMEDOR

Informamos que xa están publicadas as bases que regulan o procedemento para a concesión de axudas ás familias do alumnado dos centros docentes con enderezo en Vigo para o curso 2022-23.

As axudas de libros, material escolar e comedor van dirixidas, prioritariamente, a menores de familias con dificultades socioeconómicas e de conciliación da súa vida famliar e laboral.

• AXUDAS
    • Axudas para a adquisición de libros e material escolar para Educación Infantil (2ª etapa).
    • Axudas para comedores escolares (de setembro a xuño, ámbolos dous incluídos) para alumnos/as matriculados/as nos niveis de Educación Infantil (2ª etapa), Educación Primaria e Educación Secundaria Obrigatoria.
  • PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES
    • PRAZO: 12/07/2022 - 09/08/2022.
    • A través da carpeta Cidadá do Concello de Vigo (convocatorias).
    • Presencialmente con cita previa:
BASES BECAS 2022 2023.pdf310 KB
Convocatoira AMES 2022-2023.pdf337.82 KB