Iniciar sesión: Acceso

Actividades do centro, Educación Física, Infantil, Primaria, Educación Musical, The English Corner

CHARLA COGAMI1º- 4º

Esta vez tocoulles os nen@s de 1º-2º  e 3º-4º coñecer un pouco máis sobre a discapacidade e os tipos que hai, a través dunha charla impartida por COGAMI

Aquí tedes un video para que vexades o que fixeron.

CHARLA COGAMI

O alumnado de 5º e 6º tivo esta semana unha charla impartida por COGAMI(Confederación Gallega de Personas con Discapacidad) sobre a sensiblización para concienciar sobre a diversidade que existe na sociedade.

Deixámosvos un pequeno video para que vexades un pouquiño do que fixeron.

CÁMARAS.... E ACCIÓN!!

Aproveitando que o PDI de centro son os medios de comunicación e este trimestre adícase aos medios audiovisuais, o alumnado do centro estivo fedellando cos micros, cámaras, iPads e apps de edición do espazo creativo de BiblioSello.

Fixeron uns traballazos! Dádelle ao PLAY.

O grupo de infantil cóntanos o seu libro favorito da Biblioteca.

En 1º e 2º fixeron unhas reseñas literarias marabillosas. E nótase o que lles gustou estar diante da cámara!!

O grupo de 3º e 4º fálanos dos seus libros favoritos:

O alumnado de 5º e 6º elaboraron estes estupendos Booktrailers de libros que podedes atopar na biblioteca.

INSTALACIÓN ARTÍSTICA: A RADIO

Instalación Artística do 2º Trimestre seguindo o PDI da Biblioteca Escolar deste curso "Dende o Sello para o Mundo" baseada na radio.

Séguenos no Instagram!

Sen timbre na escola

Aquí podes escoitar os temazos que soan cada semana!

En que andamos no Sello?

Estes son algúns dos proxectos nos que participa o noso cole. Clica neles para gozar de cousiñas: