Iniciar sesión: Acceso

CONSELLO ESCOLAR 2022

ASAMBLEA FAMILIAS

Comedor

Informamos que xa está dispoñible o modelo de autodeclaración responsable de comedor  para o curso 2022/23.

Podedes descargalo no arquivo adxunto ou recollelo na secretaría do centro os días 7 e 8 de xullo en horario de 11 a 12 horas. O prazo máximo para entregalo no centro é o 7 de setembro.

Na seguinte ligazón podedes consultar as Instrucións dos comedores escolares para o curso 2022/23.

Criterios e procedemento de distribución de máscaras

A Consellería ven de publicar a Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21 (código de procedemento ED330E)

Está destinado a alumnado matriculado en Educación Primaria e se terá en conta o seguinte:

1. NON ten que presentar solicitude: o alumnado beneficiario da axuda de material escolar no presente curso 2020-2021.
  2. SÍ ten que presentar solicitude: o alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 que cumpra os seguintes requisitos:
  • Renda per cápita igual ou inferior a 6000 euros (exercicio fiscal 2018)
  • Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta.
  • Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%

O prazo de presentación de solicitudes é do 16 ao 27 de novembro de 2020 (só para o alumnado NON beneficiario da axuda de material escolar)

Unha vez rematado o prazo farase pública a listaxe provisional e a definitiva tal e como establece a orde, e procederemos ao reparto das máscaras entre o alumnado beneficiario.

Horarios Autobús

Benqueridas familias:

A Ruta de Martínez Garrido a partires do 28 de setembro (luns) iniciará o seu percorrido as 8:50.

Informamos dos horarios de saída das rutas do autobús co obxectivo de estar nas paradas o mais puntuais posibles.

Ruta Meixueiro: inicio 8:30

Ruta Martínez Garrido: inicio 8:50

Saída despois do comedor: 15:40

Séguenos no Instagram!

Sen timbre na escola

Aquí podes escoitar os temazos que soan cada semana!

En que andamos no Sello?

Estes son algúns dos proxectos nos que participa o noso cole. Clica neles para gozar de cousiñas: