Curso 2020/2021

Documentos de Interese

HORARIO

Luns e mércores                                                                                      9.15 á 10:05

Martes, xoves e venres                                                                            13:25 á 14:15

CALENDARIO ESCOLAR

Calendario escolar curso 2020/21

DOCUMENTOS DO CENTRO

Plan xeral anual
Proxecto lingüístico
Plan lector
Plan de orientación
Proxecto de biblioteca
Programacións anuais
Plan Dixital 2022

DOCUMENTOS PARA PROFESORADO

Impreso de datos de mestres.
Orde que regula a concesión de permisos e licencias (29 xaneiro 2016)
Solicitude de permiso/licencia ao director (Anexo V)
Solicitude de permiso/licencia ao Delegado (Anexo IV)

DOCUMENTOS INFORMATIVOS

DOG Admisión Alumnado
Normas e uso da biblioteca
Normas alumnos de Educación Infantil
Solicitude admisión de alumnado
 Solicitude reserva de praza

Feira Tecnolóxica

Axudas Municipais Escolares Curso 2021-2022

Achego información sobre as Axudas Municipais Escolares- Curso 2021-2022

O prazo de presentación de solicitúdes será  do 10 de xuño ao 07 de xullo (ambos incluidos).

As solicitúdes presentaránse a través da carpeta cidadán do concello de Vigo ou presencialmente mediante cita previa.

Poderáse pedir cita a partir do luns día 7 de xuño

As axudas de libros e material escolar o proximo curso pasan de 85€ a 100€/ alumno. Estas axudas son para alumnas/os de educación infantil

Para mais información premede no enlace: AXUDAS MUNICIPAIS

O CEIP O Sello protagonista no xornal

Estamos de nora boa!

O Faro de Vigo fíxose eco da creación da nova aula TIC no cole, e quixo dar a coñecer o novidoso sistema implantado, xa que somos pioneiros na utilización deste tipo de procesador.

Premede na imaxe para acceder ao artigo completo e saber un pouco máis do seu funcionamento.

Novos Proxectos

Durante o presente curso solicitamos a inclusión do noso centro en numerosos proxectos de innovación, e comprácenos anunciar que resultou todo un éxito:

• Radio na Biblio: en Vigo fomos 3 os centros afortunados para levar a cabo esta interesantísima iniciativa que engadirá, aínda máis, calidade á ensinanza dos nosos alumnos.

• Bibliotecas creativas: repetimos por segundo curso consecutivo co programa de bibliotecas creativas. A dotación económica servirá para dotar ao centro dunha impresora 3D e de novos robots. Somos 5 os centros de Vigo que estamos inmersos nesta proposta educativa.

Seguimos crecendo!!!!!