Iniciar sesión: Acceso

AXUDAS MUNICIPAIS 2023/24

Aberto o prazo de solicitude para a concesión de axudas ás familias con nenos e nenas matriculados/as en Educación Primaria [...] en centros docentes públicos [...] sitos en Vigo, ou que estean empadroados/as en Vigo e matriculados/as nas mesmas etapas educativas en centros sostidos con fondos públicos sitos noutros municipios.

Estas axudas buscan paliar o impacto sobre a capacidade de compra das familias con menoresa cargo producida pola subida xeneralizada de prezos, coa fin de que poidan facer fronte aodesembolso extraordinario que supoñen os gastos necesarios para a volta á escola do alumnado das referidas etapas educativas.

Contía: 205,00€ por cada fillo/a escolarizod/a que cumpra os requisitos.

Presentación de solicitudes: vía telemática e de maneira presencial (premendo no botón Tramitar presencialmente) e posteriormente presentalo no Rexistro Xeral Municipal do Concello de Vigo xunto coa documentación.

Prazo presentación de solicitudes: 25/11/2023 - 24/01/2024.

Séguenos no Instagram!

Sen timbre na escola

Aquí podes escoitar os temazos que soan cada semana!

En que andamos no Sello?

Estes son algúns dos proxectos nos que participa o noso cole. Clica neles para gozar de cousiñas: