Ante a posibilidade de que cara ao curso vindeiro comence a funcionar o comedor escolar, queremos informar, que está aberto o prazo de solicitudes de axudas para este servicio no Concello de Ferrol. A data límite para presentar as solicitudes é o 13 de agosto de 2014.

Adxúntase arquivo do B.O.P onde aparecen as bases reguladoras para a concesión das becas.

A DIRECCIÓN

No B.O.P Nº 132 do luns 14 de xullo de 2014, aparecen as bases reguladoras da concesión de axudas á escolarización para o curso 20104-15. O plazo de poresentación de solicitudes é de 30 días naturais a partir do 15 de xullo.

Informamos tamén que no B.O.E do 12 de xullo de 2014 aparece a resolución  3 de xullo de 2014, pola que se convocan axudas para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo. O prazo de presentación destas axudas remata o 30 de setembro de 2014. A partires do 1 de setembro, estarán despoñibles os impresos para poder realizar esta solicitude.

A continuación adxúntase a circular fin do curso 2013-14

A continuación adxuntamos a listaxe dos libros de texto para o vindeiro curso 2014/2015.

Despois do día das Letras Galegas, o ilustrador Leandro Lamas visitounos e axudounos a realizar un mural no que participou todo o alumnado do colexio.

Tras saír publicada no DOG a ORDE do 28 de maio de 2014, pola que se convocan axudas para a adquisición de libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial, en centros sostidos con fondos públicos, para o seu uso no curso escolar 2014/2015.

O centro escolar CEIP de Ponzos acorda o seguinte calendario para recoller os impresos e vales:

• A semana do 9 ao 13 de xuño: recollida dos impresos para solicitar a axuda.
  • Ata o día 2 de xullo, este tamén incluído: prazo para a presentación de solicitudes.
  • a semana do 7 ao 11 de xullo: recollida dos vales.

Adxúntase a orde ao final do documento.

A continuación publícanse as listaxes definitivas de admisión do alumnado para o vindeiro curso 2014/2015 en arquivo adxunto.

O prazo de matrícula é dende o día 20 ao día 30 de xuño, ámbolos dous incluídos.

Con motivo do día do libro, no noso cole os nenos maiores apadriñaron aos máis pequenos, e léronlles un conto.

O resultado foi moi positivo...

Tags:

O día 21 de marzo, celebrouse no noso colexio a "Carreira da Auga", con motivo do día Mundial da Auga (22 de marzo).

Ademais cada neno fixo unha hucha nas que trouxeron as súas axudas para os nenos de África. Con todas elas fíxose unha "escultura" dunha vacina (xa que a campaña deste ano levou por nome "Auga e vacinas salvan vidas").

A recadación total acadada estivo preto dos 700 €. Ao final aparece como documento adxunto o resgardo do ingreso bancario na conta de UNICEF.

Grazas a todos pola vosa axuda.