26/09/2014 09:40
Etc/GMT+1

fdbgsdzbdbbg

DEBIDO A QUE 0 DÍA 10 DE SETEMBRO CHEGA A VOLTA CICLISTA A ESPAÑA Á NOSA CIDADE, E SEGUINDO AS RECOMENDACIÓNS DA CONCELLERÍA DE EDUCACIÓN, MODIFÍCASE O HORARIO DE SAÍDA SENDO PARA TODOS OS ALUMNOS/AS AS 13:00H.

A DIRECCIÓN.

Ante a posibilidade de que cara ao curso vindeiro comence a funcionar o comedor escolar, queremos informar, que está aberto o prazo de solicitudes de axudas para este servicio no Concello de Ferrol. A data límite para presentar as solicitudes é o 13 de agosto de 2014.

Adxúntase arquivo do B.O.P onde aparecen as bases reguladoras para a concesión das becas.

A DIRECCIÓN

No B.O.P Nº 132 do luns 14 de xullo de 2014, aparecen as bases reguladoras da concesión de axudas á escolarización para o curso 20104-15. O plazo de poresentación de solicitudes é de 30 días naturais a partir do 15 de xullo.

Informamos tamén que no B.O.E do 12 de xullo de 2014 aparece a resolución  3 de xullo de 2014, pola que se convocan axudas para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo. O prazo de presentación destas axudas remata o 30 de setembro de 2014. A partires do 1 de setembro, estarán despoñibles os impresos para poder realizar esta solicitude.

A continuación adxúntase a circular fin do curso 2013-14

A continuación adxuntamos a listaxe dos libros de texto para o vindeiro curso 2014/2015.

Despois do día das Letras Galegas, o ilustrador Leandro Lamas visitounos e axudounos a realizar un mural no que participou todo o alumnado do colexio.

Tras saír publicada no DOG a ORDE do 28 de maio de 2014, pola que se convocan axudas para a adquisición de libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial, en centros sostidos con fondos públicos, para o seu uso no curso escolar 2014/2015.

O centro escolar CEIP de Ponzos acorda o seguinte calendario para recoller os impresos e vales:

• A semana do 9 ao 13 de xuño: recollida dos impresos para solicitar a axuda.
  • Ata o día 2 de xullo, este tamén incluído: prazo para a presentación de solicitudes.
  • a semana do 7 ao 11 de xullo: recollida dos vales.

Adxúntase a orde ao final do documento.

A continuación publícanse as listaxes definitivas de admisión do alumnado para o vindeiro curso 2014/2015 en arquivo adxunto.

O prazo de matrícula é dende o día 20 ao día 30 de xuño, ámbolos dous incluídos.

Con motivo do día do libro, no noso cole os nenos maiores apadriñaron aos máis pequenos, e léronlles un conto.

O resultado foi moi positivo...