Tags:

O día 21 de marzo, celebrouse no noso colexio a "Carreira da Auga", con motivo do día Mundial da Auga (22 de marzo).

Ademais cada neno fixo unha hucha nas que trouxeron as súas axudas para os nenos de África. Con todas elas fíxose unha "escultura" dunha vacina (xa que a campaña deste ano levou por nome "Auga e vacinas salvan vidas").

A recadación total acadada estivo preto dos 700 €. Ao final aparece como documento adxunto o resgardo do ingreso bancario na conta de UNICEF.

Grazas a todos pola vosa axuda.

A lexislación aplicable ao proceso de admisión de alumnado para o vindeiro curso 2014/2015 é a seguinte:

- Decreto 254/2012, do 13 de decembro: Admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG 26 de decembro).

- Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado (DOG 15 de marzo).

Ámbolos dous van adxuntos ao final do documento.

O horario de atención ao público da secretaría é o seguinte:

- De LUNS a XOVES en horario de 9:00 a 9:50 horas.

As prazas vacantes para o vindeiro curso 2014/2015 son as seguintes:

• 4º de educación infantil: 22 prazas e 3 para nenos con necesidades específicas de apoio educativo (no caso destes, deberán comunicalo no momento de formalizar a solicitude de admisión).
  • 6º de educación infantil: 1 praza.
  • 2º de educación primaria: 3 prazas.
  • 5º de educación primaria: 1 praza.
  • 6º de educación primaria: 1 praza.

O calendario do proceso de admisión é o seguinte:

• Publicación vacantes: Antes do 1 de Marzo.
  • Presentación solicitudes de admisión: Do 1 ao 20 de Marzo, ambos incluídos.
  • Presentación documentación xustificativa: Do 24 de Marzo ao 4 de Abril.
  • Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos: Antes do 25 de Abril.
  • Publicación das listaxes definitivas: Antes do 15 de Maio.
  • Formalización da matrícula en Educación Infantil e Educación Primaria: Do 20 ao 30 de Xuño.

Con motivo da celebración do día da Paz, o alumnado realizou un mural e unhas normas para a paz que quedaron expostas nos taboleiros do colexio. Aí están algunhas fotos das creacións dos nosos alumnos:

Con motivo do día da Paz (30 de xaneiro), no noso centro celebramos un pequeno festival no que os nosos nenos leeron unha serie de frases ou normas para a paz que eles mesmos elaboraron; cantamos a canción "Paz, paz, paz", de Juanes e bailamos o noso famoso "Baile da paz".