Aula virtual
  Galería fotos    Portal edu     Recursos edu  Correo edu     Webs dinámicas

Adxúntanse as listaxes definitivas de admisión do alumnado.

Recórdase que o alumnado admitido deberá matricularse entre o 20 e o 30 de xuño.

Adxúntase en documento pdf o menú do comedor do mes de Maio de 2015.

Con motivo do día do Libro (23 de abril) o alumnado dos cursos superiores apadriñou a un neno dos pequenos para lerlle un conto.

Aquí vemos os resultados.

A continuación adxúntase o menú do comedor do mes de ABRIL de 2015.

Con motivo da semana da prensa, visitaron o centro varios xogadores do Racing de Ferrol, que contestaron a preguntas do alumnado de 5º e 6º e tamén asinaron autógrafos.

A continuación adxúntase un vídeo sobre a campaña "AUGA PARA NÍXER", elaborado con fotografías dos nenos tras deixar os seus donativos.

A continuación achégase o enlace do vídeo do Entroido 2015 de Educación Infantil:

O calendario de admisión de alumnado para o curso 15/16 será o seguinte:

• Do 1 ao 23 marzo: Presentación solicitudes admisión.
  • Do 26 de marzo ao 9 de abril: Presentación documentación acreditativa para baremación.
  • Antes do 25 de abril: Listaxes provisionais de admitidos e non admitidos.
  • Do 27 de abril ao 5 de maio: Prazo para reclamacións.
  • Antes do 15 de maio: Listaxes definitivas de admitidos e non admitidos.
  • Do 20 ao 30 de xuño: Formalización matrícula.

CADA ALUMNO SÓ PODE PRESENTAR UNHA ÚNICA SOLICITUDE.

SE UN ALUMNO PRESENTA A SOLICITUDE DE ADMISIÓN NUN CENTRO DIFERENTE A NO QUE ESTÁ ESCOLARIZADO, DEBERÁ COMUNICALO AO CENTRO DE ORIXE.

SE SE OPTA A PRAZA POR ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO OU SE ALEGA SITUACIÓN DESFAVORECIDA, TENSE QUE MANIFESTAR NA SOLICITUDE QUE SE OPTA A DITA PRAZA.

Lexislación aplicable:

- Decreto 254/2012, do 13 de decembro (DOG 26/12/12).

- Orde do 12 de marzo de 2013 (DOG 15/03/13).

Recórdase que o horario de secretaría é de luns a venres de 9:05 a 9:45.

As vacantes para vindeiro curso 2015/2016 no CEIP de Ponzos son as seguintes:

• 4º EI: 22 prazas e 3 para alumnos con necesidades específicas de apoio educativo.
  • 5º EI: 1 praza.
  • 1º EP: 1 praza para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.