Curso 2018-2019

12:00-12:30 Lemos en 3 anos Plan lector Plan lector Plan lector Plan lector
12:30-13:15 Natureza Valores Sociais Lingua Sociais
13:15-14:00 Lingua Matemáticas Lengua Libre configuración Plástica

Saídas didácticas e obradoiros:

Obradoiro de divulgación do judo: ao comenzo do curso.

Teatro: “Vuelos”, da compañía Aracaladanza de Madrid, 5 de outubro no Teatro Rosalía de Castro, ás 9:30.

As Bárbaras:visita á comunidade relixiosa das Bárbaras, entrevista cós membros da mesma e coñecemento do entorno, dentro da asignatura de Relixión Católica, 11 de outubro, ás 10:30.

Concerto:
"La Fábrica de los Sueños", a cargo da Orquesta Sinfónica de Galicia, dirixida por Víctor Grande; entre o 22 e o 24 de xaneiro de 2019.

Castro de Elviña: No último trimestre.

A Coruña:  Itinerarios Smart City; no 2º trimestre.

Outras actividades

Prensa-escuela: gracias á participación neste programa promovido por "La Voz de Galicia" empregaremos o xornal na aula, como un medio máis para alcanzar os obxectivos do curso.

Obradoiro de prevención de consumo do tabaco e do alcol: participación nun obradoiro promovido polo servizo municipal, que se desenrolará na aula no 3º trimestre.

Obradoiro Aulas activas de seguridade vial: desenvolvido pola agrupación Stop Accidentes.

Proxecto "Os nosos valores: escolas 100% branquiazuis: sen data.

Aulas inclusivas: realizaranse tres sesións de inclusión na clase de Educación Física có colexio Nuestra Señora de Lourdes ao longo do curso.

ENLACE AL FORMULARIO DE EVALUACIÓN DE LAS PROPUESTAS DE MEJORA (6º CURSO)