Unha escola para convivir, ser, estar e aprender.

Apadriña 2014/15

O alumnado de 6º de Educación Primaria afecciona á lectura ao novo alumnado de Educación Infantil.

¿Cuándo vienen los mayores?

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Dous para un ou un para dous, cada un escolle a lectura ou o lector que máis lle guste.

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Nas cadeiras ou non chan, calquera sitio e bo se o tema é interesante.

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Hai contos moi interesantes, pero tamén hai quen prefire seguir cós xoguetes. Cada un decide libremente.

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

E ademáis da lectura hai bicos e abrazos, pero o fotógrafo non estivo lixeiro.

Na Galería multimedia tedes estas imaxes a maior tamaño.

Magosto 2014

Un ano máis, esta vez con retraso por culpa do tempo, celebramos o Magosto, coa colaboración da ANPA, que se ocupou do apartado gastronómico, incluida a recollida de lixo, que nunha ocasión coma esta é considerable.

Coma en anos anteriores, houbo xogos para todos, dirixidos polo alumnado de 6º de Educación Primaria, encatado de ser os maiores do Centro, pero, nesta ocasión, resultou ser unha tarefa agotadora.

Aquí tedes unha imaxe. Na galería multimedia poderes ver outras.