Unha escola para convivir, ser, estar e aprender.

Día da Paz 2015

Desde 1964, para conmemorar a morte de Gandhi, celébrase o 30 de xaneiro o Día Escolar da Non Violencia e a Paz, recoñecido pola UNESCO en 1993.

Nesta data recórdase a necesidade da educación para a tolerancia, a solidaridade, o respecto aos Dereitos Humanos, a non violencia e a paz.

Cada 21 de septiembre celébrase o Día Internacional da Paz. Foi establecido en 1981 pola resolución 36/67 da Asamblea Xeral de Nacións Unidas.

O pasado venres 30 de xaneiro, có apoio da ANPA, como é habitual, realizouse unha recollida de alimentos e de roupa e calzado para colaborar có Banco de alimentos e con unha ONG de apoio á Africa, ademáis das actividades de aula destinadas a recordar a importancia dos principios de tolerancia, solidariedade e respecto polos Dereitos Humanos.

Nadal 2014

Un ano máis xuntámonos para darlle a despedida ao 1º trimestre.

Aquí tedes un resumo videográfico.

Educación Infantil.

Educación Primaria.

Entrega de prémios do concurso de postais navideñas que organiza a ANPA.

Apadriña 2014/15

O alumnado de 6º de Educación Primaria afecciona á lectura ao novo alumnado de Educación Infantil.

¿Cuándo vienen los mayores?

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Dous para un ou un para dous, cada un escolle a lectura ou o lector que máis lle guste.

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Nas cadeiras ou non chan, calquera sitio e bo se o tema é interesante.

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Hai contos moi interesantes, pero tamén hai quen prefire seguir cós xoguetes. Cada un decide libremente.

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

E ademáis da lectura hai bicos e abrazos, pero o fotógrafo non estivo lixeiro.

Na Galería multimedia tedes estas imaxes a maior tamaño.