Si eres usuario: Acceso
Unha escola para convivir, ser, estar e aprender.

PROGRAMA EDUCASAÚDE

Estamos a participar no programa municipal Educasaúde que ten como finalidade fomentar hábitos saudables entre a poboación escolar dende a etapa de infantil ata o remate da etapa de primaria. O programa inclúe tamén as familias como parte fundamental na transmisión deses hábitos.

Desenvolverase en sesións de hora e media, pola mañá para os alumn@s e pola tarde para as familias.

As sesións estrutúranse en catro bloques temáticos:

1. Sesión de prevención(prevención de adicións, lecer e tempo libre).
  2. Sesión psicosocial(habilidades sociais, as emocións, a igualdade de xénero, a comunicación, o medioambiente).
  3. Sesión médica(a alimentación, a hixiene, a seguridade).
  4. Sesión afectivo-sexual(a adolescencia,educación sexual, prevención da violencia de xénero e do abuso sexual, as redes sociais).

Nas sesións de tarde ofrécese un obradoiro dirixido aos nen@s que acompañen ás familias, no que traballarán contidos de educación para a saúde.

CALENDARIO:

Calendario de sesións para alumn@s:

S. Medica

S. Psicosocial

S. Educación social (Prevención)

S. Afectivo-sexual

(4º,5º,6º)

19FEBREIRO

10 FEBREIRO

10 MARZO

25 FEBREIRO

(5º, 6º)

(1º, 2º, 3º)

31 MARZO

25 MARZO

20 MARZO

8 ABRIL

23 ABRIL

Calendario de sesións para pais/nais e familias

S. Medica

S. Psicosocial

S. Educación social (Prevención)

S. Afectivo-sexual

(4º,5º,6º)

14 MARZO

24 FEBREIRO

6 MARZO

18 FEBREIRO

(1º, 2º, 3º)

20 MARZO

7 ABRIL

25 MARZO

30 ABRIL

25 ABRIL

11 ABRIL

As sesións levaranse a cabo no propio centro escolar os días sinalados ás 16.00h.

Día da Paz 2014

Un ano máis dedicamos esta data, 31 de xaneiro, a recordar a figura de Gandhi e todas aquelas outras que trataron de lograr as súas reivindicacións por medios non violentos.

Nesta ocasión, o alumnado dos cursos superiores fixo de monitor e animador da actividade dos compañeiros de menos idade, nunha actividade lúdica, onde a música, a palabra, a pomba e o arco da vella representado nuns paracaídas axudaron a manter viva a esperanza.

Neste vídeo tedes un resumo do acontecido.