Unha escola para convivir, ser, estar e aprender.

Letras galegas 2015

Xa chegou o mes de maio e con el o momento de recordar e recoñecer o traballo altruista, continuo e silencioso dos labregos da nosa lingua.

Por caer en domingo o 17, o día dos “Cantares galegos”, foi o venres 15 cando fixemos a nosa particular lembranza desta data.

Houbo un baile do alumnado de 4º de Primaria, unha canción có pandeiro a cargo de Sara Barreiro do mesmo curso, lectura de poesías do alumnado de Primaria e entrega de premios, un baile do alumnado de 6º de Primaria e, para remate, participación de todo o alumnado nos xogos populares que se organizaron para a ocasión e que estiveron dirixidos polo alumnado de 5º de Primaria.

Poemas máis destacados

Poemas gañadores en versión orixinal

Galería de fotos.

Vídeo.

VISITA VOZ DE GALICIA

Os alumn@s de cuarto visitamos a Voz de Galicia.

Outras fotos

CARAVANA DE EDUCACIÓN VÍAL DA FUNDACIÓN MAPFRE

Os cursos de terceiro e cuarto participamos nunha actividade de educación vial. Primeiro tivemos unha breve sesión teórica sobre conceptos básicos de circulación nos distintos roles(peón, condutor e viaxeiro). impartida por monitores especializados e coa colaboración da Policía Municipal.  Posteriormente realizamos sesións prácticas nun circuito, onde se plantexan situacións reais, que o neno pode encontrarse na súa contorna máis cercana e propón como desenvolverse nela respetando as normas de seguridade e convivencia vial.

Outras fotos