Unha escola para convivir, ser, estar e aprender.

As tres erres no Sal Lence

O xoves 4 de Abril do 2024 inauguramos no patio do noso cole o MURAL DOS TRES ERRES (RRR): Con esta iniciativa comprometémonos co coidado do medioambiente: REDUCIR,REUTILIZAR E RECICLAR. Temos contedores para clasificar o lixo e tamén un composteiro para despois empregar o refugallo orgánico na nosa HORTA ESCOLAR.

Horta Escolar: plantación 23/24

Hoxe, 13 de marzo, chegaron as plantas ao cole! Puxémonos mans á obra e xa as temos plantadas no nosa pequena horta.
Agora só queda coidalas con moito agarimo para tentar ter unha colleita que supere á do curso pasado.

Houbo sorrisos e ledicia acompañados deste día tan soleado.

Plantación 23/24

Día Internacional da Muller

A semana do luns 4 ao venres 8 de marzo e tamén a seguinte, celebraremos o Día Internacional da Muller; para iso faremos distintas actividades nas que aprenderemos a vida de mulleres influintes no mundo.

Haberá días que iremos ao teatro no cole e faremos de espectadores. Estade moi atentos!

Punto Laranxa

Dende o pasado venres, 01 de marzo de 2024, temos xa operativo no noso centro un Punto Laranxa contra o acoso e ciberacoso escolar.

Está situado no patio de columnas, preto da entrada principal.

Pica na imaxe para acceder ao tríptico coa información acerca do seu uso.

Punto Laranxa

Reserva admisión curso 2024/2025 no IES Monte das Moas

Todos os alumnos/as que presentaron as solicitudes de reserva admisión para o vindeiro curso 2024/2025 no IES Monte das Moas, ESTÁN ADMITIDOS. Lembren a formalización de matrícula no mes de xuño no Instituto.

Solicitude de Admisión: Curso 2024/2025

ADMISIÓN DE ALUMNADO

• A partir do día 1 de marzo poderase recoller na Conserxería o Impreso da Solicitude de Admisión do Alumnado para o próximo Curso 2024-2025 ou

descargar no portal da Consellería de Educación admisionalumnado Anexo II (ED550B) :htpp:www.edu.xunta.gal/admisionalumnado