4º Primaria

Ciencias sociais e naturais

Bos días!

Déixovos dous experimentos con globos, espero que vos gusten! (Actividade voluntaria).

Escape Room Letras Galegas - O misterio da casa de Carvalho Calero

Boas tardes! Para a semana celebramos a Semana das Letras Galegas. Déixovos aquí un enlace a un Escape Room que crearon unhas compañeiras. É un xeito moi divertido de coñecer a Carvalho Calero, o homenaxeado deste ano. Se queren, poden facer as actividades previstas e logo facer este xogo, ou viceversa.

Saúdos e moito ánimo.

Ana.

FICHERO DÍA DEL LIBRO (LENGUA CASTELLANA)

Buenos días,

Os adjuntoa aquí el fichero del Día del Libro con las recomendaciones que hicieron los niños y niñas a los demás compañer@s.

Lo iré actualizando a medida que vaya recibiendo más fichas, pero así podéis ir echándole un vistazo.

¡Mucho ánimo!

Ana

Ciencias Naturais

- Nutrición e aparato dixestivo poden ver este vídeo: El viaje de los alimentos através de tu cuerpo.

- Debuxa os diferentes aparatos empregando goma eva, cartolinas ou calquera outro material que teñas na casa para crear os diferentes órganos (adxúntase exemplo).

- Fai un mural sobre a pirámide dos alimentos e sinala a función de cada un dos nutrientes.

- Elabora un menú saludable para un día da semana que inclua almorzo, comida, merenda e cea.

- A nutrición saudable e o exercicio son fundamentais para a nosa saúde, aproveita estes días para facer algo de exercicio na casa como poñer música e bailar ou yoga para nenos.

- “Misión quedar na casa”: vamos intentar cumprir esta misión para axudar a que o virus se vaia. Podes cubrir a ficha que adxunto cas cousas que fas cada día.

- Experimentos (actividad voluntaria) para hacer más divertida nuestra misión de quedarnos en casa.  https://drive.google.com/file/d/16SGo1BlO8HAqv7XXZqHIq690Cww0J4Uh/view

VISITA VOZ DE GALICIA

Os alumn@s de cuarto visitamos a Voz de Galicia.

Outras fotos

CARAVANA DE EDUCACIÓN VÍAL DA FUNDACIÓN MAPFRE

Os cursos de terceiro e cuarto participamos nunha actividade de educación vial. Primeiro tivemos unha breve sesión teórica sobre conceptos básicos de circulación nos distintos roles(peón, condutor e viaxeiro). impartida por monitores especializados e coa colaboración da Policía Municipal.  Posteriormente realizamos sesións prácticas nun circuito, onde se plantexan situacións reais, que o neno pode encontrarse na súa contorna máis cercana e propón como desenvolverse nela respetando as normas de seguridade e convivencia vial.

Outras fotos

TORRE DE HÉRCULES

ATA ARRIBA DE TODO !

OS ALUMNOS DE 4º VISITAMOS CON GUÍA A TORRE DE HÉRCULES, PATRIMONIO DA HUMANIDADE E CHEGAMOS AO CUME.

Para máis datos pincha na foto:

DIPLOMADOS

A fundación Repsol fixo entrega dos diplomas aos alumnos de cuarto polo seu traballo durante estes dous cursos.

CHEGAMOS, VIMOS E VENCEMOS!!!

Os nenos de 4º:

Chegamos ao aeroporto de Alvedro sendo recibidos pola directora do aeroporto e o director da fundación AENA e o seu equipo, facéndonos entrega oficial do premio obtido como gañadores ao proxecto máis innovador do Aeroporto da Coruña no marco do Programa Aeroportos Verdes.

Vimos todas as instalacións aeroportuarias e o helicóptero de salvamento marítimo "Helimer". Alí o piloto e os rescatadores explicáronnos o seu perigoso traballo.
A continuación os encargados de desaloxar de paxaros o aeroporto "falcoeiros" realizáronnos unha demostración do voo dos falcóns.

Vencemos! Cada alumno foi obsequiado cun lote de libros e dous lotes para a biblioteca do colexio.

Dende a clase de 4º e de todo o colexio o noso agradecemento á Fundación AENA.
Foi un pracer!!!

Se queres ver máis fotos preme aquí.