Relación de libros de texto 2014/15

2º EP

Lingua Castelá “Lecturas para dormir a una princesa”. S.M 978-84-348-9595-9 Castelá
2º EP Matemáticas Matemáticas 2. Una a una. Anaya 978-84-667-9708-5 Castelá
4º EP Matemáticas Cifras 4. J. Fraile Martín. Ed. Vicens Vives 2012  978-84-682-0379-9 Castelá
4º EP Lingua Galega Lingua 4. En liña. Equipo Carabeiro. Ed. Anaya 2012   978-84-678-2100-0 Galega
4º EP Inglés Explorers 4 Class Book PK. Nina Lauder. 2011 978-01-9450-997-8 Inglesa
4º EP Inglés Explorers 4 Activity Book. Nina Lauder. 2011 978-01-9450-909-1 Inglesa
6º EP Coñec. Medio A Casa do Saber – Editorial Santillana 978-84-8224-887-5 Galega
6º EP Lingua Galega Abre a porta – Editorial Anaya 978-84-667-8070-4 Galega
6º EP Inglés Explorers 6 Class Book . Sarah Philips. 2011 978-01-9450-941-1 Inglesa
6º EP Matemáticas La casa del saber- Equipo Editorial- Santillana- 2010 978-84-2949-383-2 Castelá

Nos cursos 1º, 3º e 5º implántase a nova Lei. Estamos á espera para seleccionar os libros de texto.

Comedor escolar curso 2013/14

Publícase a relación de solicitudes para o comedor escolar. Figura en primeiro lugar o alumnado que obtén praza, e en segundo lugar o alumnado en lista de espera.

Publícase tamén o Modelo de autodeclaración para o pago do comedor.

Descarga de documentos en pdf

Relación de solicitudes

Modelo de autodeclaración

Alborada 65

Revista Alborada nº 65, en formato dixital.

Para descargala, fai clic neste enlace.

O CEIP DE SAN ROQUE CONTRA A LOMCE

O día 25 de abril, un nutrido grupo de alumnado, profesorado e familias reunímonos no Centro, nun peche simbólico, en protesta contra o Proxecto de Lei Orgánica de Educación que pretende aprobar e poñer en marcha o actual goberno e que vai supoñer un retroceso de moitos anos na calidade da educación pública.

A educación pública, laica e de calidade é un dereito ao que non estamos dispost@s a renunciar.

A unión fai a forza!

Non á Lei WERT. NON Á LOMCE! Retirada do proxecto xa!

MATRÍCULA CURSO 2013-2014

NFORMACIÓN AO ALUMNADO E ÁS FAMILIAS

4 de abril de 2013

1. Normativa reguladora do proceso de admisión:

- Decreto 254/2012, do 13 de decembro.

- Orde do 12 de marzo de 2013.

2. Postos escolares ofertados para o curso académico 2013 / 2014:

EDUCACIÓN INFANTIL

EDUCACIÓN PRIMARIA

44(+6NEE)

3(+6NEE)

1. Prazo de presentación das solicitudes de admisión:

- Do 5 ao 17 de abril.

2. Calendario de publicación das listaxes de alumnado admitido e non admitido:

- Antes do 31 de maio.

3. Prazos para formular reclamación:

- Até o 10 de maio.

4. Centro de E.S.O. ao que está adscrito este CEIP:

I.E.S. Monte Carrasco – http://edu.xunta.es/centros/iesmontecarrasco

5. Área de influencia do Centro e áreas limítrofes:

Límites en zona urbana:

- Avda. De Vigo, dende a Pedra Alta ao Camiño Vello.

- Avda. De Vigo, dende o Camiño Vello en dirección a Pontevedra: números pares.

- Avda. de A Coruña ata o cruce da Avda. de Lugo ata o campo do Alondras e toda a parte esquerda do camiño que vai paralelo á carreteira ata Verín.

- Magdalena, ata o río (Capela de San Blas).

6. Servizos complementarios que oferta o centro e normativa reguladora:

- Transporte Escolar:

INSTRUCIÓN 3/2012 DA SECRETARÍA XERAL TÉCNICA DA CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN E ORDENACIÓN UNIVERSITARIA, DO 22 DE XUÑO, SOBRE A XESTIÓN DO SERVIZO DE TRANSPORTE ESCOLAR NO CURSO ESCOLAR 2012 - 2013

- Comedor Escolar:

INSTRUCIÓN 1/2012 DA SECRETARÍA XERAL TÉCNICA DA CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN E ORDENACIÓN UNIVERSITARIA, DO 22 DE XUÑO, SOBRE O FUNCIONAMENTO DOS COMEDORES ESCOLARES DE XESTIÓN DIRECTA NO CURSO ESCOLAR 2012-2013

MOI IMPORTANTE:

Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar. Advertimos que a infracción neste sentido determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

ESCULTURAS DA NOSA COMARCA

CRUCEIRO DO HIO

A escultura que tivo maior éxito na aula.

Escultura relixiosa de pedra, obra do mestre Cerviño.

Está situada no adro da igrexa de Hío.

Ten unha antigüidade de 140 anos.

Tamén vimos:

- CARACOLA de Lito Portela

- A CAPELA DO HOSPITAL

- VENTO DE PROA de Manuel Coia

- O GALEÓN de Manuel Coia

- ESTATUA DE JOSÉ FÉLIX SOAGE de Francisco Asorey

Algúns saíron da comarca e estudaron outras esculturas que lles chamaron a atención, ámbalas dúas en Vigo:

A ESTAMPIDA                                                                                                   O SIRENO

Entroido 2013

Que ben o pasamos no entroido este ano!!

O día 8 tivemos o festival, tomamos as típicas orellas e o chocolate no recreo. Que rico! Logo, todos disfrazados, fixemos un percorrido polos arredores do colexio. Canta xente!! Despois cantamos as nosas cantigas. Ata cantaron os profesores e profesoras, metidos nun cadro e disfrazados de xirasois. Pena que este ano non houbese os premios aos disfraces que se viñan dando en anos anteriores.

Durante esa semana a Farroupeira invitounos a disfrazarnos cunha prenda dunha color cada día: o luns, todos de vermello; o martes, de verde; o mércores de azul e o xoves de laranxa.

Podedes ver as fotos neste enlace ou facendo clic na imaxe.

Festival de Inverno

O día 22 celebramos no colexio o Festival de Inverno no que houbo actuacións de todo o alumnado, dende 4º de EI ata 6º de EP.

Podedes ver as fotos na sección GALERIAS, ou ben clicando nesta imaxe: