Benvid@s ao web do CEIP Plurilingüe de San Roque de Darbo

imaxes ceip plurilingüe san roque de darbo

HORARIO ESCOLAR

Xornada continua: 9,25 a 14,25h.

Cangas spot

Os alumnos e as alumnas de sexto curso da nosa escola participaron nun proxecto de intercambio co colexio C.E.I.P. Plurilingüe Ría de Vigo en San Miguel de Oia .

O alumnado do colexio invitado visitou os lugares máis emblemáticos de Cangas guiado polos nosos alumnos e alumnas mentras que tod@s falaban en inglés e aprendían moito sobre a nosa arquitectura, cultura e tradicións. O itinerario incluía a Igrexa de Santiago, a Casa de Patín , a praza de abastos , a capela e o reloxo .

Asemade nós visitamos o seu colexio e disfrutamos da fermosa paisaxe que ofrece a Ría de Vigo dende a praia do Bao e os seus arredores.

Como resultado desta enriquecedora experiencia gravamos un spot publicitario que invita a descubrir Cangas e no que Pinky , a mascota traída por Ross dende de U.S , disfruta da vila.

Esperamos que vos guste !

Teatro-musical do alumnado de 6º de Educación Primaria

Cangas Grease and I Feel Good by Ross Pirsig

Everyone had a great time performing the two acts Grease and I Feel Good. Boys and girls who would normally stay quiet in class pushed themselves to become entertaining actors and dancers - even for just an hour or so.

The students of San Roque had to consider many things for the final performances. These include speaking loud, expressing emotion, and remembering what they need to say. On behalf of everyone involved, I can confirm that we saw all three things onstage.

We all learned something valuable from this theatrical experience. For some, speaking in front of an audience was easy, for others it seemed impossible. But everyone pushed themselves out of their comfort zone and grew as creative boys and girls in this journey we call ‘’Life’’.

Thank you to everyone involved. And thank you children!

Cangas Grease e I Feel good . Ross Pirsig

Todos e todas o pasaron ben actuando nas dúas obras Grease e  I feel Good. Nenos e  nenas que decotío estarían tranquilos e tranquilas na clase  esforzáronse por converterse en actores e actrices,  bailaríns e bailarinas durante arredor dunha hora.

Os alumnos e alumnas de San Roque tiveron que considerar moitos aspectos interpretativos  para levar a cabo as actuacións finais. Estes inclúen falar alto, expresar emoción e lembrar o que teñen que dicir. En representación de todos e todas os/as implicados/as podo confirmar que vimos estes tres aspectos no escenario.

Todos e todas  aprendemos algo valioso desta experiencia teatral. Para algúns/ algunhas falar en fronte do público era fácil, para outros/as parecía imposible. Pero todo o mundo se esforzou e saíu da súa zona de comodidade e creceron como nenos e nenas nesta viaxe chamada

“ Vida “.

Grazas a todos/ as os implicados/ as e grazas nenos e nenas.

Pinchando sobre a imaxe poderedes ver algunhas imaxes da representación

Entroido 2015

Este pasado venres 13 celebramos no colexio a festa do entroido. Xa durante esa semana, e segundo nos ordenou a Farroupeira, fomos "disfrazando" partes do noso corpo. Durante o recreo tomamos unhas riquísimas orellas acompañadas dun delicioso chocolate. Despois, no pavillón, tivemos o desfile de disfraces e cantamos as coplas.

Podedes ver as fotos desta festa clicando na imaxe.

ESCULTURAS DA NOSA COMARCA

CRUCEIRO DO HIO

A escultura que tivo maior éxito na aula.

Escultura relixiosa de pedra, obra do mestre Cerviño.

Está situada no adro da igrexa de Hío.

Ten unha antigüidade de 140 anos.

Tamén vimos:

- CARACOLA de Lito Portela

- A CAPELA DO HOSPITAL

- VENTO DE PROA de Manuel Coia

- O GALEÓN de Manuel Coia

- ESTATUA DE JOSÉ FÉLIX SOAGE de Francisco Asorey

Algúns saíron da comarca e estudaron outras esculturas que lles chamaron a atención, ámbalas dúas en Vigo:

A ESTAMPIDA                                                                                                   O SIRENO

OS MONTES DE CANGAS. Libro interactivo multimedia

LIM para coñecer os montes máis importantes do concello de Cangas. Este libro encádrase dentro do proxecto "Eu son de..."

Península do Morrazo