Benvida

CEIP VIRXE DE COVADONGA

RÚA CIBELES, 1- 32001 OURENSE

988 78 30 80 (Edif. COVADONGA)

988 78 30 88 (Edif. EIROÁS)

ceip.virxe.covadonga@edu.xunta.gal

Vacacións por Semana Santa

Estimada comunidade educativa, o centro permanecerá pechado desde o luns 25 de marzo ata o luns 1 de abril de 2024, ambos inclusive, por vacacións de Semana Santa.

SOLICITUDE DE PRAZA PARA O CURSO 2024-2025

Do 1 ao 20 de marzo poderán realizar a solicitude de admisión a través da aplicación admisiónalumnado.

Febreiro, mes de PORTAS ABERTAS

Ven a coñecer o noso colexio!!

Días NON LECTIVOS en febreiro

Estimada comunidade educativa, o centro permanecerá pechado os seguintes días por vacacións de Entroido:

- Luns,12 de febreiro.

- Martes,13 de febreiro.

-  Mércores,14 de febreiro.

PROTOCOLO EDUCATIVO PARA A PREVENCIÓN, A DETECCIÓN E O TRATAMENTO DO ACOSO E DO CIBERACOSO ESCOLAR_actualizado

Admitidos no Plan de mellora de bibliotecas escolares en centros públicos PLAMBE

PARABÉNS!! a toda a comunidade educativa do CEIP Virxe de Covadonga.

Fase de RESERVA DE PRAZA en centros de adscrición

Do 15 de xaneiro ao 05 de febreiro o alumnado de 6º de primaria que desexe continuar os seus estudos no IES XULIO PRIETO NESPEREIRA  (centro ao que está adscrito o noso centro), debe presentar o impreso de solicitude de reserva de praza:

- na secretaría do centro   ou    -vía telemática

Orde de 4 de xaneiro de 2024 da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades sobre o uso dos teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos nos centros educativos

Días NON LECTIVOS en decembro

Estimada comunidade educativa, o centro permanecerá pechado os seguintes días de decembro:

- Mércores 6 de decembro, Día da Constitución.

- Xoves 7 de decembro, Día do Ensino.

- Venres 8 de decembro, Día da Inmaculada Concepción.