Taboleiro

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2023-2024.

Convocadas as axudas para adquisición de libros de texto e material escolar para o vindeiro curso escolar 2023-2024.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2022-2023

MERENDAS SAUDABLES

FIN DE CURSO 2021-2022.

ACTIVIDADES FIN DE CURSO 2021-2022:

Dende o departamento de Actividades Extraescolares e Complementarias queremos anunciar que grazas á colaboración do Concello de Sobrado este final de curso virá cargado de novidades e sorpresas.

Cada semana até que o curso remate recibirimos no cole un espectáculo diferente; comedia, maxia, obradoiros de arqueoloxía, ciencia (astronomía), concursos literarios, contacontos, teatro, etc.

Todo como agradecemento ás nenas e nenos de Sobrado polo comportamento tan exemplar que tiveron nestes dous últimos anos cumprindo sempre cos protocolos covid a pesar das dificultades dos mesmos.

ADMISIÓN NOVO ALUMNADO PARA O CURSO 2022/23

MATRÍCULA ESCOLAR

PROCEDEMENTO DE ADMISION DE ALUMNADO para o CURSO 2022/2023

SOLICITUDE ORDINARIA DE ADMISIÓN PARA O NOVO ALUMNADO DO 1 ao 21 de marzo de 2022.

1º.- NOVO ALUMNADO:

MERENDAS SAUDABLES CURSO 21-22

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR (CURSO 2021-2022)

Convocada a orde que regula as axudas para adquisición de libros de texto e material escolar para o alumnado de primeiro a sexto curso.

Podedes ver toda a información no seguinte enlace:

Ao longo da semana vindeira recibiredes información dende o centro para poder tramitalas.

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS PARA O ALUMNADO.

A Xunta de Galicia vén de publicar hoxe no Diario Oficial de Galicia a orde pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras hixiénicas entre o alumnado matriculado nas etapas de Primaria, ESO e Educación Especial dos centros sostidos con fondos públicos que máis o necesite.

INSTRUCCIÓNS COVID 2022-2023

Instrucións conxuntas ao respecto das recomendacións xerais para a xestión da Covid-19 no ámbito educativo no curso 2022-2023