MENÚ MARZO 2024

MENÚ XANEIRO 2024

NADAL 2024

Para festexar estas datas tan especiais, dende o centro levamos a cabo unhas actividades nas que dende logo as crianzas foron as protagonistas absolutas. Aquí debaixo podedes ver unhas fotos e videos deste día.

O alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria cantou "Mi burrito sabanero".

Tamén nos deleitaron cun espectáculo de música e pandeiretas.

Por último, o alumnado de Educación Infantil bailou a canción de "Rodolfo el reno".

BO NADAL E FELIZ ANINOVO!

Álbum: Curso 2023-24 -> NADAL 2024

ACTIVIDADES DO NADAL EN RELIXIÓN CATÓLICA

O alumnado do centro que cursa a asignatura de Relixión Católica realizou unhas actividades para conmemorar estas datas tan festivas, como un proxecto de obras de arte de temática relixiosa e un Belén.

O Nacemento de Xesús, é un tema que interesou aos pintores de todos os tempos. As nenas e nenos de Relixión do cole de Sobrado introdúcense de cheo nas obras máis destacadas do ciclo do Nadal, que se atopan no Museo do Prado.

Os artistas non no llo puxeron fácil… Os traxes picaban, os escorzos resultaban imposibles, manter a compostura foi un reto.

O resultado velaiquí o tedes: emoción-arte e aprendizaxe.

O MEL DE GALICIA

Este luns os alumnos/as de Ed. Primaria tiveron algunha charla na que aprenderon bastante sobre a produción da mel de Galicia. Mesmo lles deu un pequeno bote de mel para que a probaran.

Álbum: Curso 2023-24 -> O MEL DE GALICIA

MENÚ DECEMBRO 2023

CARREIRA XOGADE 2023

Neste curso o CEIP Plurilingüe Virxe do Portal participou xunto con outros centros educativos nunha carreira como parte da campaña de actividade lúdico-deportiva XOGADE. Este programa ten como obxectivo principal fomentar a práctica de deportes, tendo en conta que o importante non é a clasificación da carreira senón demostrar deportividade e compartir bos momentos, algo que quedou sobradamente conseguido. Ademais, o alumnado estreou unhas camisetas mercadas polo Concello de Sobrado.

Álbum: Curso 2023-24 -> CARREIRA XOGADE 2023

ACTIVIDADES DO 25N

Como ben sabedes o 25 de novembro conmemórase o Día Internacional para a Eliminación da Violencia contra as Mulleres. Para traballalo no centro contamos coa axuda do Concello de Sobrado, que promoveu unhas actividades e xogos cos que o alumnado pasou un bo rato e, sobre todo, sensibilizouse con esta causa. Debaixo destas liñas podedes ver algunhas fotos e videos das actividades realizadas.

Álbum: Curso 2023-24 -> 25N 2023

MENÚ NOVEMBRO 2023

SAMAÍN 2023

Neste Samaín o colexio de Sobrado levou a cabo algunhas actividades para que o alumnado puidese gozar desta festividade. En concreto, os veteranos do centro contaron un conto e cantaron a famoso canción "No Samaín" de Paco Nogueiras. Se queredes volver a sentir as emocións que encheron o aire ese día, aquí tedes unhas fotos e un video da actuación dos nenos/as.

Álbum: Curso 2023-24 -> SAMAÍN 2023