CONTACTOS CO CENTRO

CONSERXERÍA: 982870944

SECRETARÍA: 982870943

XEFATURA DE ESTUDOS: 982870943

DIRECCIÓN: 982870942 (9:35 a 10:30)

COLEXIO PEQUENO: 982870941

CORREO ELECTRÓNICO: cep.lois.tobio@edu.xunta.gal

8 Marzo 2024

O pasado venres conmemoramos a data do 8 M, todo o alumnado do colexio participou neste video reinvindicando a igualdade de xénero.

SALVAR VIDAS

O pasado día 8 de marzo , tivemos a dúas super mamis , que ademas son enfermeras e viñeron a darnos unha charla aos máis peques do cole, para ensinarnos a forma de como axudar a salvar vida.

GRACIAS CIRA E SONIA!!

8 MARZO DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Polo día 8 de marzo, o noso alumnado de 6º de E.P realizaron uns poemas moi chulos que decoraron con unha flor, realizada na impresora 3D, en honor a Rosalía de Castro i estiveron recaudando fondos para a súa excursión.

MALETAS VIAXEIRAS

Gracias a Asesoría de bibliotecas tivemos unha pequena tempada, estas maletas con tantos libros para poder  leer, ver, manexar e sobre todo disfrutar destes contos tan interesantes para os peques e non tan peques.

DÍA DE ROSALÍA

Con  motivo da celebración do día de  Rosalía de Castro , os alumnos/as de 5º fixeron este mural tan bonito e vistoso para decorar  nosa entrada do cole!!

ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO CURSO 2024/25

O prazo para presentar solicitudes de admisión para novo alumnado ábrese o día 1 de marzo e estenderase ata o 20 do mesmo mes.

As solicitudes poderán presentarse presencialmente no centro, en Sede Electrónica ou ben a través do seguinte enlace:

Para calquera dúbida, pódese acudir ao centro educativo.

Normativa de aplicación:

• Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, ese regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

• Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

Os mandados do Meco

DÍA DA PAZ. BANDEIRAS BRANCAS PARA A INFANCIA

O día de 30 de xaneiro, celebramos o día da  PAZ , dunha maneira moi especial...varios centros da microrrede de bibliotecas da Mariña ,realizamos unhas bandeira de cor branca e izámolas polo noso patio para manifestarnos contra todo tipo de violencia.

Esta iniciativa é promovida por UNICEF , e neste centro abordámolo nas aulas.

MURAL POLA PAZ

Realizamos este mural  da PAZ , de maneira colaborativa, entre todos os niveis do cole.

Quedounos super bonito e así decoramos a nosa entrada do edificio grande !!!