3º Curso

CHARLA URBASER

Hoxe os nenos e nenas de 3º curso recibiron unha interesante charla sobre reciclaxe e coidado do medio ambiente. Esta actividade foi ofertada de maneira gratuíta pola empresa Urbaser e o concello de Tomiño.

Os xoguetes de 3º

O alumnado de 3º estivo construíndo os seus propios xoguetes con materiais reciclados. E despois fixeron esta exposición tan lucida e colorida!

MAQUETA DA PARROQUIA DE TOMIÑO

Dende o 8 de xaneiro temos no noso Centro a maqueta da parroquia de Tomiño feita o ano pasado polos alumnos do IES de Tomiño. Todos os nenos e nenas aprendemos moito con ela.

Este xoves o Director do IES estivo no colexio explicándolles ao alumnado de terceiro como foi o proceso de elaboración.

A todos nos pareceu unha actividade impresionante!

O 2º Ciclo no Grove

Tódolos nenos e nenas de 3º e 4º curso foron de visita ao Grove. Estiveron no acuario e viaxaron en catamarán.

VISITA A ILLA DE SAN SIMÓN

O 2º e o 3º Ciclo fomos de visita a illa de San Simón. Primeiro collemos o tren en Guillarei para ir a Vigo, logo fomos andando dende a estación ata o porto para coller un barco que nos levou a illa de San Simón.

Aprendemos esgrima no colexio

Este curso os alumnos e alumans de segundo ciclo recibimos unha clase de esgrima, na que aprendemos que hai tres modalidades:  florete, sable e espada.

Visitáronos dous monitores de esgrima que se chamaban Yann e Gabriel,  que primeiro nos falaron deste deporte olímpico, e logo fixeron unha demostración ou "tirada" entre os dous.

Finalmente fomos nós os tiradores, ou sexa, os que nos enfrontamos cos floretes e as caretas postas.

Foi moi divertido!

Saída de segundo ciclo a Vigo

O día 22 os alumnos do segundo ciclo fomos de excursión a Vigo.

Visitamos o museo do mar pola mañán e o zoo pola tarde.

Pasámolo moi ben!!

FESTIVAL DE NADAL

Os alumnos/as de terceiro curso estamos preparando a nosa actuación para o festival de Nadal.

CHEGOU O NADAL!

Ola a todos e todas!

O día 19 de Dembro foi o gran día do festival do Nadal!Nós, os nenos e as nenas de 3º, estábamos moi contentos pero, tamén, algo nerviosos xa que levábamos moito tempo preparando o noso baile. Cando chegou o momento de actuar e vimos que estaban os nosos pais, nais, irmáns, avós, etc entrounos un pouquiño de medo, xa que queríamos que nos salise moi ben. E, así foi, todos o fixemos estupendamente!Esperamos que vos gustara!Ata a proxima!Unha aperta!

Os de 3º van de excursión!

O día 10 de Decembro os de 3º fomos de excursión ao teatro Caixanova en Vigo. Estábamos moi contentos porque a obra que vimos " Os músicos de Bremen" a representáramos na clase hai uns días. E, incluso, nos deu tempo a merendar e xogar cos nosos compañeiros nun fermoso parque de Vigo.Pasámolo moi ben! Ata a próxima!Unha aperta!