No colexio

As actividades habituais no centro dentro da nosa área

ENTREGA DE TROFEOS DO TORNEO DE FÚTBOL SALA

Este martes, no recreo, tivo lugar a entrega de trofeos aos equipos participantes no 1º Torneo de Fútbol Sala. A liguiña tivo lugar ao longo do 2º trimestre, durante os recreos. Noraboa a tódolos participantes!

Blog de Turonia 2012

A actividade de Turonia se merece un espazo diferenciado nas nosas webs. Pincha na imaxe e poderás acceder ao blog propio deste curso

Aprendemos esgrima no colexio

Este curso os alumnos e alumans de segundo ciclo recibimos unha clase de esgrima, na que aprendemos que hai tres modalidades:  florete, sable e espada.

Visitáronos dous monitores de esgrima que se chamaban Yann e Gabriel,  que primeiro nos falaron deste deporte olímpico, e logo fixeron unha demostración ou "tirada" entre os dous.

Finalmente fomos nós os tiradores, ou sexa, os que nos enfrontamos cos floretes e as caretas postas.

Foi moi divertido!

Aprendemos xadrez

Tivemos no colexio unhas xornadas de achegamento ao xadrez, nas que un experto, Luis Fernández, ensinou aos alumnos e alumnas de terceiro ciclo aspectos básicos deste xogo tan singular.

En pouco tempo sairán campións do colexio. A ver que ordenador se lles vai resistir logo!

Esta actividade está enmarcada po programa XOGADE, da Secretaría Xeral para o Deporte da Xunta de Galicia.

A educación física

A educación física non sempre foi igual.

Turonia 2011. O video

Xa temos o video oficial da edición 2011 de Turonia.   Que o disfrutedes!

Tamén dende o colexio de Tebra fixeron un video do Turonia de 6º. Podedes disfrutalo no seguinte enlace:

Turonia 2011. CEIP de Tebra

Os pequeturonias

Os demáis alumnos do colexio tamén fixeron as súas Turonias.

O mércores dia 8 saíron os do segundo ciclo,  que rodearon o monte de Barro e volveron ao colexio polo Rexidouro, o xoves 9 o primeiro ciclo viaxou por Vilachán, para visitar a casa dos Pérez Bouzada, e o venres 10, os de quinto foron ata Vilameán, para ver funcionar os muiños do Porto;  estes últimos andiveron un total de 12 quilómetros... E máis que lles botaran!

Fotos do primeiro ciclo:

Esta é a saída do segundo ciclo

Esta é a saída de 5º

Turonia de 6º: dous días de aventura por Tomiño

Os días 2 e 3 de xuño realizamos a edición de Turonia 2011 cos alumnos de 6º.  Nesta ocasión compartimos a experiencia cos alumnos de Sobrada, Barrantes, e Tebra, colexio que se estreaba nesta experiencia.

Nesta ocasión atravesamos Tomiño dende Pinzás ata Goián, visitando sitios tan fermosos como o río Cereixo, os muíños do Porto, o val de Barrantes-Rexidouro,  as terras de Vilachán,Estás e Figueiró, e naturalmente, o río Miño en Goián. Incluso tivemos mascota da aventura:  Thor, o can de rescate da agrupación de Protección Civil, que disfrutou tanto como o que máis.

Foi unha experiencia inesquecible para os que o ano que ven estarán xa no instituto. Seguro que máis dunha vez comentarán os detalles da aventura.

Pero nós xa estamos pensando na próxima edición. Esta Turonia non remata nunca. Xa van 11 edicións, e temos corda para tempo.

Aquí podes ver algunhas fotos:

Actividade sobre árbores e plantas

Rosa creou esta pesentación interactiva sobre árobres e plantas do noso contorno, para preparar aos seus alumnos para a saída de Turonia.

A festa do outono

O 2 de novembro celebrouse a xornada de festa do outono, con carreiras, xogos tradicionais... e por suposto, o magosto.

Tivemos unha mañá fermosa, que pasou máis rápido que nunca. Podían  ser así tódolos días!

Temos dous videos da xornada:

Tamén temos un album con moitas fotos. Podes velas pinchando no enlace.
FOTOS MAGOSTO