Teatro 2º ciclo

Título e cartel
O alumnado do segundo ciclo asistiu no Centro Cultural Caixanova a esta representación tan fermosa.
Para acceder á galería de fotos pulsa AQUÍ
  Debuxos alumnado 3º
 “Os pais de Xan acaban de darlle unha triste nova: vanse separar. Xan non o entende e escapa.
A partir dese momento, o neno inicia unha “viaxe” na que vai coñecendo diferentes personaxes que lle axudarán a separación dos seus pais.

“El niño colchón” é un espectáculo que fala dun dos maiores medos aos que se enfrentan moitos nenos hoxe en día: o medo á separación dos seus pais.
O espectáculo emocionante cun tema de candente actualidade, salpicado de momentos de humor e cancións en directo, onde se pretende dar a entender a importancia da boa comunicación; peza clave para establecer unha relación baseada no amor e o respecto mutuo.
 Debuxos alumnado 3º