Curso 2008-09

Escolas Viaxeiras

Título
O pasado mes de maio estivemos unha semana no País Vasco, participando das Escolas Viaxeiras. Foi algo moi especial, porque fomos ao País Vasco sen pais nin irmáns, só cos nos@s compañeir@s e a nosa profe. Alí coñecimos a nen@s coma nós de Gelves (Sevilla) e Medina del Campo (Valladolid).En xeral pasámolo moi ben , vimos moitisimas cousas interesentes, divertidas e importantes, aínda que tamén tiñamos que facer algúns exercicios. Aprendemos moito, tanto na convivencia como na aprendizaxe. Gustounos tamén porque fixemos moitas amizades. A comida era bastante rica, sempre comiamos todo…O último día pasámolo  moi ben na piscina e na discoteca.O viaxe de ida e de volta en tren foi moi entretenida.
O luns visitamos o Parlamento Vasco, o concello de Vitoria Gasteiz, a fábrica de xeados Nestle, o Dolmen de Egilaz e vimos una demostración de xogos vascos.

Mosaico 1º día

Mosaico 2º día O martes estivemos en Bilbao e coñecemos: o museo Guggenheim, o metro Bilbao, Portugalete, fixemos unha viaxe en barco pola ría e tivemos un pouco de tempo libre para visitar o casco vello da cidade.
O mércores estivemos na casa de Xuntas de Gernica, no pobo de Bermeo visitando un barco baleeiro e facendo entrevistas aos mariñeiros. Pola tarde visitamos a reserva de animais Urdaibai.  Mosaico 3º día
 Mosaico 4º día O xoves estivemos en San Sebastián e alí visitamos o acuario e o kutxaespacio (museo da ciencia) onde vimos unha película no planetario e coñecemos e xogamos a un montón de cousas divertidas.
O venres visitamos monumentos importantes de Vitoria como o Museo de Bellas Artes, o museo da armería, a catedral vella, a catedral nova… Pola tarde xogamos no complexo deportivo de Mendizorrota.  Mosaico 5º día
 Mosaico final Foi unha experiencia inolvidable, divertímonos moito, fixemos novos amigos doutras comunidades, aprendemos a convivir, a respectar o medio ambiente e moitas cousas máis. O mellor de todo: A DISCOTECA.

Excursión FIN DE CURSO

Título

Nin a chuvia pudo impedir que o pasaramos tan ben en MARCELLE.

Foi unha experiencia estupenda. O sitio é precioso con moitos animais interesantes, algúns pouco coñecidos.

¡Que de cousas aprendemos!

Fotos Marcelle

Podes ter máis información AQUÏ

Os sons das Cíes

Debuxos do alumnado de 1º

Cando xa iamos empezar a traballar, á volta do recreo, os compañeiros e compañeiras de 2º chamaron a porta para dicirnos que era a hora de ir ver a exposición que fixeran os alumnos do Instituto de Audiovisuais de Bouzas. Puxémonos todos contentos porque un día máis aprenderíamos cousas novas fóra do colexio, en vez de ter as clases habituais dos xoves.

Fomos ao Centro cívico de Teis e disfrutamos dos "Sons das Cíes", que así se chamaba a exposición.

Escoitamos sons da terra, do mar e do aire, ao tempo que disfrutamos dunhas bonitas fotografías sobre a flora e a fauna típicas das Cíes, ademais ensináronnos moitos aspectos importantes destas fermosas illas que temos tan preto de nós.

Aos do 1º ciclo pareceunos moi interesante. Felicitamos e animamos aos rapaces de Audiovisuais para que sigan traballando así.